Пустото сладко и нездравословният начин на живот..МОЛЯ за помощ:(

11.02.15
19:09

Здравейте ! От колко време се каня да ви пиша...и днес се реших ! (blush) Аз съм момиче на 17 години, висока съм 178 и тежа около 65кг. Знам, че ще кажете, че килограмите ми са съвсем нормални за тази височина, нооо.. важни са не килограмите, ами това, което се вижда в огледалото..нали така:x от около 2/3 месеца ходя на Фитнес и не виждам абсолютно никаква промяна, това ме кара да се замисля, че нещо не правя като хората. Във Фитнеса мога да издържам на всякакви трудности и тн, но прибера ли се вкъщи ... ето от тука започват моите проблеми - сладкото !!! А иначе не ям кой знае какво, просто без сладко не мога..пробвала съм примерно няколко дни без (като казвам няколко имам предвид 2-3 дни ) и след това преяждам със сладко, до такава степен чак..сладкото е наркотик, убедих се в това(sweat) мотивирана съм, решена съм просто да се променя, за това пиша тук и моля за помощ, съвети и всичко, което мислите, че ще е от полза, както за храната, така и в залата. Няколко думички да напиша относно нея, ходя 3 пъти седмично (сряда, петък и неделя), просто в момента това ми е максималната възможност. 30 мин. съм на пътеката (около 17/18 мин. тичане, останалите бързо ходене), след това правя пак кардио, но не знам как се казва този уред, за стягане на бедрата и дупето е (около 20 мин.) и след това няколко уреда, за корем например и разбира се, пак бедра :Д даже преди си бях казала, хайде като започна фитнес ще мога да отслабна + да си ям каквото реша..не знам кое толкова ме е заблудило, но всеки знае, че са много малко хората, при които е така..е за жалост аз не съм от тези..моята приятелка например е слаба като клечка, а яде повече и от мен, но това ме мотивира още повече и се надявам чрез помощта ви да направя едно здраво и поддържано тяло. И имам още един въпрос относно хранителните добавки, Л-карнитин и тн. Не съм запозната с нищо от този род, а знам, че помага, но просто трябва някой, който да ме светне така да се каже (y) Благодаря предварително и се надявам заедно с вашата помощ да успея да направя това, което се каня всеки божи ден !!!

11.02.15
19:30

Купи си една стевия и изпробвай в какви храни можеш да я вложиш и да ти е вкусно. Така ще лъжеш мозъка, че е сладко, а всъщност не е. Аз по принцип съм същия като тебе, но с помощта на стевията от месеци не съм ял храни с бяла захар и други подобни неща.

Започни да тренираш със тежести,по възможност свободни тежести (лостове,гири,пудовка),сладкото го ограничи.Никъде не е казано да го спреш от днес за утре,пък щом ти доставя такова удоволствие защо изобщо да се лишаваш от него,особено ако не преследваш някакви професионални успехи във фитнеса.

11.02.15
20:26

Има много примерни теми за хранителни режими за дами, може да погледнеш. Пробвай постепенно да намаляш сладкото, знам че жените обичате да се тъпчете с нутела, но всеки избира по кой път да тръгне. Според мен не ти трябва л-карнитин, а и не прави всеки ден кардио, тренирай с тежести, не всичко е кардио, разберете го момичета!!!
Също така диетата не е една ябълка на ден и парче шоколад!

Оуу мама ми е взела нутела 700 грама, хайде да я снимам и да я споделя във фейсбук, че хората ги интересува какво ям :((((( УЖАС :Д

P.S. като виждам едни и същи момичета почти всеки ден в залата и правят само кардио и крака и ми иде да се гръмна.

Мнението беше редактирано от DEADLIFT на 11.02.15 20:28.

11.02.15
20:50

Започни тренировки с тежести - тяга, клек, лег, раменна преса, някво гребане, тяга с прави крака, напади. Почни от много леко и гледай да прогресираш всеки път по мъничко. И си брой калориите, ако искаш да отслабваш. Ако си броиш калориите правилно можеш да ядеш всеки ден сладко и пак да сваляш. Съветвам да се концентрираш в прогреса на тежестите, а не в кантара.

Мнението беше редактирано от pe6о на 11.02.15 20:51.

Направи си равносметка върху целия хранителен режим - кои храни преобладават?
/Имай предвид, че сладкото би трябвало да заема най-малка част, а основната да е от качествени източници на белтъчини (месо, риба, яйца и др), мазнини (зехтин, авокадо, краве масло, сурови ядки и др) и въглехидрати (ориз, картофи, овесени ядки, плодове и др).
В каква форма ти е сладкото (шоколад, торти?) и какво е приблизителното количество, което ядеш дневно?

Дадоха ти добър съвет за стевията - можеш да опиташ да си приготвяш сама десерти със нея.
Относно спортуването - по-голям ефект (във визуално и здравословно отношение) ще имаш, ако намалиш малко кардиото и прибавиш повече упражнения със съпротивление (собствено тегло, свободни тежести).

ПП: Намаляването на захарта ще се отрази добре в здравословно отношение в дългосрочен план.
Заместването със стевия ще ти задоволи чувството за сладко, но помни, че комбинирайки я с други храни (сурови бонбони, например), няма да намалиш калорийната им стойност.
Тоест, дори и без захар в менюто, ако приемаш повече калории, от колкото изразходваш, ти няма да сваляш тегло.
Още нещо - ако наблягаш на захар/тестено/други преработени десерти и нямаш достатъчно качествена храна (за която споменах по-горе) дори и да си в калориен дефицит, ти ще отслабваш, но няма да се чувстваш/изглеждаш добре.

13.02.15
17:42

Разбира се, че не правя само кардио..но като цяло по–голямата част от нея е кардио. Чувала съм, че така се изгарят най-много калории и за това...относно сладкото, казвам си примерно айде ще хапна едно редче шоколад и изчезва за секунди целия:( а казвате ми да си приготвям нещата със стевия, нооо ето го и другият проблем-не мога да готвя :((giggle) но мисля че е време да започна. Кой ще е най-добрия хранителен режим, който може да ми препоръчате (аз като цяло ям всичко) който да не е много строг, но в същото време ефективен (y)  Иначе благодаря на всички за съветите (sun)

13.03.15
14:57

Както сама каза, не са важни килограмите, а това което виждаш в огледалото. При положение че не виждаш резултати извода е елементарен, не се натоварваш достатъчно, кардиото тонизира и подобрява кръвообращението, но ако искаш наистина да се стегнеш наблягай на упражнения с тежести(което са споменали и някои от съфорумниците) избери си максимума, с който ще можеш да тренираш по 8 до 12 повторения ... Ако те дразни зависимостта към сладкото замени с фруктоза от естествени източници например фурми, сушен кокос,  стафиди и папая ако не се лъжа са от най-сладките варианти от там нататък ще е по-лесно ако искаш да намалиш...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1