Вашето мнение за тази програма

02.03.15
10:30

Програмата ми е следната.
ГЪРДИ-РАМО-БИЦЕПС-КОРЕМ
1.Лежанка - 3х12
2. Наклонена лежанка - 3х12
3. Кофички - 3х12
4. Раменни преси с дъмбели - 3х12
5. Повдигане на дъмбели в страни- 3х12
6. повдигане за задно рамо - 3х12
7. бицепсово сгъване с щанга - 3х12
8. концентрично - 3х12
9. коремни преси
10. молитва

ГРЪБ-ТРИЦЕПС-КРАКА
1. пулдаун широк хват - 3х12
2. мъртва тяга - 4х12
3. чукове с щанга - 3х12
4. трапец - 4х12
5. избутване с тесен хват - 4х12
6. френско - 3х12
7. клек - 4х12
8. лег преса - 3х12
9. римска тяга - 3х12
10. прасец

Какво мислите за програмата, тренирам от 2 години, висок съм 174см., тегло 82кг., 28г., целта ми е да тренирам 2:1, като събота и неделя почивам.

Две тяги и клек в един ден?

Като ще е две към едно... или бутащи/дърпащи или горна/долна част... това дет си писал не ми се струва добра идея... или някоя силова програма може да пробваш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1