Програма за Маса

08.03.15
19:36

Здравейте!
на 17 години съм, 179 съм висок, 67 килограма.
тренирам от около два години с прекъсвания
От следващата седмица почвам нова програма, целта ми е маса и най вече искам да наблегна на краката.
Понеделник и Сряда тренирам по Тренировка А, Вторник и Четвъртък по Тренировка Б останалите дни са ми почивни от фитнес, но ходя да играя футбол.
Тренировка А:
1. Клек 5Х5 - 10 ( когато започна да правя 10 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х5)
2. Лег + Набирания (суперсерии) 5Х5 - 12 ( когато започна да правя 12 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х5)
3. Мъртва тяга 5Х5 - 10 ( когато започна да правя 10 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х5)
4. Кофи 10Х10

Тренировка Б:
1. Клек 5Х 10 - 20 ( когато започна да правя 20 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х10)
2. Раменна преса 5х5 - 12 ( когато започна да правя 12 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х5)
3. Обръщане от земя 5х8 - 12 ( когато започна да правя 12 повторения с дадена тежест качвам тежеста и започвам пак от 5Х8)
4. Набирания с обратен хват + лицеви опори ( суперсерии) 5Х10

Темата беше редактирана от SS СС на 08.03.15 19:58.

08.03.15
21:14

По- добре започни с 5х5 или с някоя друга доказала се схема.
Защо трябва да чакаш “бройката 10” за да увеличиш тежеста? Ако с една тежест правиш по 5 повторения, то със същата тежест за да успееш да направиш 10 повторения, може да ти отнеме месеци. Тоест това са няколко месеца в които ще буксуваш на едни и същи килограми, което не ми се вижда много рентабилно.
Примерно ако изпълняваш без проблем 5 повторения със 100кг. на клек, на следващата тренировка добави 2- 3 кг. Така според мен ще прогресираш повече.

07.05.15
14:14

Някакви други мнения?

07.05.15
16:58

@avitohol смятам че ти е дал добър съвет, въпреки че не разбирам колкото другите във форума.
Това е най-добрият вариант, да увеличаваш тежестта малко по малко.
Наскоро започнах 5х5, нищо не ти пречи и ти да опиташ. Така или иначе упражненията в програмката ще ги използваш в която и програма да си съставиш. Разликата е, че както avitohol е написал, 5х5 е доказана.

07.05.15
21:52

Определено при Клек и Тяга! при другите не знам

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1