пак #интервали

Прескочи до:

12.03.22
09:35

Тренировката Б

през 10 секунди
- обръщане 12-3х1х70кг
след  до 2минути
- обръщане 1х6х75кг

през 10 секунди
- лег с тесен хват 10x1x80кг
след до 2 минути
- лег с тесен хват 1х6х90кг

12.03.22
22:38

Влязах да почета форума, да видя нещо за мотивация в тренировъчен план… отворих един-два дневника от първа страница. Суши, водка и да си отворя очите. Д@йба
… иначе, че някой зобил било против правилата и идеята на бб-тийм и здравословния начин на живот.
Утре ще се дърпа тяга и ще пробвам да е “тежка”, пък и със затворени очи.

Мнението беше редактирано от Splash на 12.03.22 22:39.

12.03.22
23:14

казано от Splash на 12.03.22, 22:38:

Влязах да почета форума, да видя нещо за мотивация в тренировъчен план… отворих един-два дневника от първа страница. Суши, водка и да си отворя очите. Д@йба
… иначе, че някой зобил било против правилата и идеята на бб-тийм и здравословния начин на живот.
Утре ще се дърпа тяга и ще пробвам да е “тежка”, пък и със затворени очи.

Мен пък повече ме притеснява, че прав-корав мъж има нужа от външни стимули за тренировъчна или каквато и да е мотивация. Да не говорим, че мотивацията е тотален скам. Всеки с разбиранията си.

12.03.22
23:37

казано от Splash на 12.03.22, 22:38:

Влязах да почета форума, да видя нещо за мотивация в тренировъчен план… отворих един-два дневника от първа страница. Суши, водка и да си отворя очите. Д@йба
… иначе, че някой зобил било против правилата и идеята на бб-тийм и здравословния начин на живот.
Утре ще се дърпа тяга и ще пробвам да е “тежка”, пък и със затворени очи.

Проблема е, че никой не е споменал даже името на препарат !!!
А, само глагола зоби.
Също така,никое от мненията НЕ насърчава към това действие!

Към екипа на Бб-Тийм:
Защо не забраните и коментари за алкохала??? Той да не е по-здравословен от лекарствени препарати ???
И защо не вземете мерки за антиКовид лелките, които твърдо пропагандират че такова животно НЯМА ?!?!
Излиза, че вашият екип е съгласен с тях, така ли ?
Те,не нарушават ли държавни закони и разпоредби, които вече са криминализирани ?

Разбира се,ако цакаш на екипа 200-300 лева за измислен режим е здравословно! Спор няма,ама за тях.
За пореден път показват, че от такива дискусии в които се казва истината,те, файда нямат! Не е ли нещо здравословно от техния магазин - забранено за дискусия.

п.п.  Извинявай за спама!
Знам, че ще го докладваш това мнение и ще изчезне веднага,но ми писна от безсмислени дребнави заяждания, без абсолютно никаква реална причина,на виртуалните”началници” .

Още веднъж - Извинявай!

Мнението беше редактирано от Гюлето на 13.03.22 00:09.

13.03.22
00:01

казано от Ivan_ на 12.03.22, 23:14:

Мен пък повече ме притеснява, че прав-корав мъж има нужа от външни стимули за тренировъчна или каквато и да е мотивация. Да не говорим, че мотивацията е тотален скам. Всеки с разбиранията си.

Мотивацията е скам, съгласен. Но понякога ми се случва период, в който не ми се тренира и ми се вижда безсмилено. Препрочитайки темата за екплозивното дърпане при тягата, дава едно… ония *** дето се вихрят тук, друго.

Мнението беше редактирано от Splash на 13.03.22 00:13.

13.03.22
00:12

казано от Гюлето на 12.03.22, 23:37:

…!

Не го разбирам това заравяне на главата в пясъка, наистина… и дразни. Нещата трябва да се говорят, до втръсване. Но това е положението, отивам да си взема един режим, сигурно е хелти и ще ми отвори очите,

13.03.22
00:16

Къде е тази тема за тягата ?
Тук в някой дневник или ?

13.03.22
09:36

Доста необосновано е всичко, което сте написали за “виртуалните началници”, но честно казано грам нямам сили и желание да се обяснявам за пореден път по темата. Точно от вас двамата съм изненадана да видя подобен род коментари, еле па в насока кой от какво има полза + кой от какво печели пари, защото “нелепо” е адски слаба дума.

Поздрави и на двама ви.


П.п. Всичко “изчезва” на мига с цената на доста физически усилия и изчезва по молба на автора. Като някои автори прекаляват и молбите им не се удовлетворяват. За да не “пропагандирате”, че нещо “изчезва моментално” ’ щото мен или Кольо, или Вероника, или Петко, или Тихомир, или Митко, или Десо, не ни устройва.


П.п. 2 Честно казано си махнах фейсбука не,за да го заместя с бб-тийм драма.

П.п. 3 Всеки от нас като потребител е изказал ясно позицията си относно Ковид, понеже го намесихте. Но не можем да забраним на другите да правят същото. Аналог между темата за забранените препарати и употребата на алкохол е доста размит. Но и двамата сте доста интелигентни, за да се налага да коментираме това в обяснителен режим.

П.п. 4 Вие двамата пък кога станахте мрънкачи?!?! Аз се кълнях във вас. Разговори по темата е имало и ще има, Кольо само предупреди, че сте на ръба. И скокнахте да правите аналози и да коментирате “екипа” и кой от какво има полза (Бога ми, чак не ми се вярва!), да правите нелепи аналози с водката на Деница.

Мнението беше редактирано от karfi4ka на 13.03.22 09:54.

13.03.22
09:51

казано от Гюлето на 12.03.22, 23:37:

антиКовид лелките

Единствено не съм съгласен, че Деница е лелка :)))) Деница е мацка, какво за Деница..

Едит1: Много съм доволен от водката на Деница - Воздух - на моята възраст ми е важно да не ме боли глава на следващия ден :))))

Мнението беше редактирано от Ivan_ на 13.03.22 09:56.

13.03.22
11:46

Тренировката В

Тяга до 1х155 на херния… След десет минути:

през 6-7 секунди
- тяга 12-3х1х110кг
след  до 2минути
- тяга 1х2х130кг

през 10 секунди
- набиране неутрален широк хват 11х1х30кг
след до 2 минути
- набиране неутрален широк хват 1х6х40кг

Мнението беше редактирано от Splash на 13.03.22 16:24.

13.03.22
14:54

Splash, и ти ли бъркаш в кацата с меда ? Вчера обръщаш 6х75, днес 2х130 ... 😂😂😂

13.03.22
16:26

Пудовки
- @ движение, навеждане, клякане, рак
- обръщане 15х1х@36

казано от MotoRRhead на 13.03.22, 14:54:

Splash, и ти ли бъркаш в кацата с меда ? Вчера обръщаш 6х75, днес 2х130 ... 😂😂😂

Дам, за двойка на 130, ще да е бая буре и няма да се размине само с бъркане :D:D

14.03.22
11:25

Тренировка Г

през 10 секунди
- зерчер 9x1x90кг
след до 2 минути
- зерчер 1х0х100кг

през 6-7 секунди
-  рамена преса 8х1х60кг
след до 2 минути
- рамена преса 1х2х70кг

14.03.22
18:13

Пудовки A
- @ движение, навеждане, клякане, рак
- изхвърляне 7х1х@32, 13х1х@24

С 32-ката не беше свежо, за това довърших лекичко. Колкото да си заслужа бирата.

16.03.22
09:41

Тренировка Д

- лег до 1х115 и 1х120
след 10-15 минути:

през 10 секунди
- високо изтегляне 10x1x60кг
след до 2 минути
- високо изтегляне 1х4х70кг

през 6-7 секунди
-  лег 11-12х1х80кг
след до 2 минути
- лег 1х4х90кг

Личен рекорд на лега, почти съм склонен да си го броя, имаше ръце на лоста но в последната 1/5 от движението... щях да си го заключа и без :)

Мнението беше редактирано от Splash на 16.03.22 09:41.

16.03.22
14:09

казано от Splash на 16.03.22, 09:41:

имаше ръце на лоста но в последната 1/5 от движението... щях да си го заключа и без :)

Много е дразнещо, а съм сигурен, че изрично си дал ясно указание. Като ме извикат да пазя на лег, ги оставям да посинеят, преди да съм сигурен, че искат да се намеся, защото всички тези, които слагат ръца  на последната 1/5, са същите, които очакват да правиш гребане на лост, докато бутат от лег.....

16.03.22
14:41

Мен така ме контузиха....вдигнаха рязко повече от едната страна и рамото отиде.

16.03.22
14:57

Казвам, всеки път, дори един и същ човек да случа - сам си я вадя, ръцете далече от щангата, само ако ми остане на гърдите, тогава помагаш. Рядко разчитам на пазач - като се пробвам с максимална за моментна тежест или да изцедя още едно-две повторение на макс серията от време на време. Но хората не са свикнали да се мъчат и като видят, че ти е трудно, бързат. Освен това, визуално не изглеждам на човек, който бута повече от 50-60 кила.

Иначе да, веднъж пазих едно от момчетата... след това каза че, съм му развалил тренировката, обикновено правил поне още 5-6 повторения :D Ама не ми беше ден за тяга и пропуснах да му “помогна”.

Мнението беше редактирано от Splash на 16.03.22 15:03.

А за какво са ви спотъри на спомагателно упражнение ? :D

16.03.22
15:07

казано от Alexander Krastev на 16.03.22, 15:04:

А за какво са ви спотъри на спомагателно упражнение ? :D

На мен ми е основно в момента, не мога да правя кофи, щерката ми изкърти рамото и ме боли в някои положение :)

казано от Splash на 16.03.22, 15:07:

На мен ми е основно в момента, не мога да правя кофи, щерката ми изкърти рамото и ме боли в някои положение :)

И затова правиш макс ?!? Умно дейба :D

16.03.22
15:17

казано от Alexander Krastev на 16.03.22, 15:12:

И затова правиш макс ?!? Умно дейба :D

С лега, нямам ядове ... правя го с почти “тесен” хват и не усещам никакъв дискомфорт, топ съм :) Кофите, не мога да пусна дори до 90 градуса, без да ме боли.

16.03.22
15:35

Това, че не усещаш болка съвсем не означава, че не работи за нейното появяване в други движения.

16.03.22
16:00

Ей, ся кво стана ... на клек и тяга в обозримо бъдеще :)

17.03.22
09:01

Тренировката E

през 10 секунди
- тясна тяга 8х1х110кг

през 10 секунди
- набиране неутрален тесен хват 10х1х30кг
след до 2 минути
- набиране неутрален тесен хват 1х2х45кг

Днес нямаше никой, тренирах, колкото да се раздвижа...

18.03.22
09:09

Почивен, но изведох халките и едното гюле навън... Студено и тежко, правят чудеса за някой прекалил с розе. Аз не обичам вино, но Илия е толкова добър, че не се разминава с чаша-две. Рандом тренировка, основно за кеф.

Тренировка
- набиране на халки със СТ - 16
- арчър 6/5
- задържане на тялото хоризонтално - 2 минути общо
- обръщане от земя и вис 20х1х@32кг
- изхвърляне с @32 5/7
* лежане в колата, седем-осем минути

Мнението беше редактирано от Splash на 18.03.22 09:09.

19.03.22
08:46

Тренировка Б
през 10 секунди
- обръщане 9x3x70кг
след до 2 минути
- обръщане 1+1х1х80кг

през 10 секунди
-  лег 10х3х70кг
след до 2 минути
- лег 1х4х90кг

Долната част леш, вчера явно с бая подем съм тренирал... Та си полежах днес. На обръщането натиснах, много добре се получи. След тренировка, малко набиране със СТ, висене, арчър.

Мнението беше редактирано от Splash на 19.03.22 09:33.

21.03.22
09:57

Тренировката В

през 6-7 секунди
- тяга 12-3х1х110кг
след  до 2минути
- тяга 1х2х130кг

през 10 секунди
- набиране неутрален широк хват 11х1х30кг
след до 2 минути
- набиране неутрален широк хват 1х4х40кг

Много набързо преди работа, като цяло добре... Обаждат се някакви болежки, ама като скатавам от разтягане и загряване/вработване, така ще е.

22.03.22
09:23

Тренировката Г+

през 6-7 секунди
- обръщане + преден клек + тласкане 11х1х70кг
след до 2 минути
- обръщане + преден клек + тласкане 1х6х70кг

Пълна зала, кросфитер бях...

23.03.22
09:02

Тренировка Д
през 10 секунди
- високо изтегляне стриктно 10x3x50кг
след до 2 минути
- високо изтегляне стриктно 1х6х60кг

през 10 секунди
-  лег 10х3х70кг
след до 2 минути
- лег 1х4х90кг

24.03.22
09:23

Тренировка E
през 10 секунди
- тяга 10x3x100кг
след до 2 минути
- тяга 1х6х120кг

през 10 секунди
-  набиране 10х3хСТ
след до 2 минути
- набиране 1х2х40кг

Тройки тяга, въздух няма ...

25.03.22
07:12

с гюлето
стави, загрявката на Вик
обръщане земя, прав 25х1 с @24
мачакне, разягане

Сутринта с кафето, на 2 градуса .. топ се получи за събуждане. Напоследък съм зарит до ушите в работа, времето е кът, но се намира възможност за раздвижване.

26.03.22
09:40

Тренировка A

през 10 секунди
- зерчер 8x1x90кг
след до 2 минути
- зерчер 1х1х100кг

през 6-7 секунди
-  рамена преса 7х1х60кг
след до 2 минути
- рамена преса 1х2х65кг

Мнението беше редактирано от Splash на 27.03.22 10:26.

27.03.22
10:26

Тренировка Б
през 10 секунди
- обръщане 8x3x70кг
след до 2 минути
- обръщане 1х2х80кг

през 10 секунди
-  лег 10х3х70кг
след до 2 минути
- лег 1х4х90кг

02.04.22
12:23

Не съм писал, но се разцепих тези дни и не съм тренирал. Рядко ми се случва, но има моменти в които не е разумно. Много работа, по 12-тина часа на ден и съм хванал от градинските бактерии от малката, съответно хрема, кашлица и лека температура постоянно. Днес вече съм по-добре и мисля утре да отида да клякам.
И една “манджа” за цвят.

Мнението беше редактирано от Splash на 02.04.22 12:23.

03.04.22
10:12

през 10-15 секунди
- обръщане 9x1x80кг
след до 2 минути
- обръщане 1х1х85кг

през 10 секунди
-  лег 10х1х90кг
след до 2 минути
- лег 1х2х95кг

Помислих че е понеделник :)

04.04.22
10:44

Тренировка A

през 10 секунди
- зерчер 11x1x90кг
след до 2 минути
- зерчер 1х3х90кг

през 10 секунди
-  рамена преса “тласкане” 10х1х60кг
след до 2 минути
- рамена преса 1х0х70кг; 1х3х65кг

05.04.22
14:44

Тренировка Б

през 10 секунди
- обръщане 12x3x60кг
след до 2 минути
- обръщане 1х6х70кг

през 10 секунди
-  лег 10х3х70кг
след до 2 минути
- лег 1х7х90кг

Мнението беше редактирано от Splash на 05.04.22 15:11.

07.04.22
08:48

Тренировка В
през 10 секунди
- тяга 10x1x120кг
след до 2 минути
- тяга 1х2х130кг

през 10 секунди
-  набиране 10х3хСТ
след до 2 минути
- набиране 1х2х40кг

П.П. И пудовките се ползват.

Мнението беше редактирано от Splash на 07.04.22 09:14.

07.04.22
09:18

казано от Splash на 07.04.22, 08:48:

П.П. И пудовките се ползват.

За снимки с котката. 😄

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1