Домашни тренировки

Прескочи до:

28.01.19
10:57

Тренировка
* стави, активации, малко набирания
- зерчер клек 12х1х60кг през 10 секунди
- тясна тяга 12х1х90кг през 10 секунди
- зерчер клек 1х4х70кг през 1 минута
- тясна тяга 1х2х110кг през 1 минута
* мачкане

Коментар
Ако не бяха толкова ефективни, отдавна да съм ги от*** тия интервали. Хората си цъкат на заличка, свежо и приятно, аз изглеждам все едно съм плувал в басейн с дрехите и се боря за въздух. Мазохистична история.

Храната
- три яйца на омлет с малко чедър, кефир
- бейби спанак с черен боб, киноа, домат, авокадо, коноп и кашу
- две бирички
- рибно филе в масло, с чесън и розмарин; салата кореноплодни с орехи

Добавки
- витамин Д; цинк, магнезий, мсм, креатин

Мнението беше редактирано от Splash на 28.01.19 16:34.

28.01.19
11:19

казано от Splash на 28.01.19, 10:57:

Коментар
Ако не бяха толкова ефективни, отдавна да съм ги от*** тия интервали. Хората си цъкат на заличка, свежо и приятно, аз изглеждам все едно съм плувал в басейн с дрехите и се боря за въздух. Мазохистична история.

Кхъ, кхъ (т. е. нещо средно между смях и кашлица). 😄

28.01.19
12:16

Аз си отхрачвам направо ,накрая...)))

Мнението беше редактирано от nervak на 28.01.19 12:16.

29.01.19
10:31

Тренировка
- набиране надхват 10х1х15кг през 10 секунди
- лег с щанга 12х1х80кг през 10 секунди
- набиране подхват 10х1х10кг през 15 секунди
- кофи 12х1х20кг през 5 секунди
- трисет за ротаторите, висене, мачкане

Коментар
Вдигнах малко тежестите на набиранията, че съм отслабнал с няколко килограма и да компенсирам. Кофите минаха през четири-пет секунди, понеже успоредката беше заета и се наложи да си направя интервала в почивката на трениращия. От лега много доволен, гз плътно на лежанката, никакво вирене. Другата седмица почвам двойките.

Храната
- омлет от три яйца в масло със спанак и чедър, грейпфрут
- патешки гърди, жасминов ориз, варено цвекло
- два малки имперски стаута крем брюле, почти 24 плато
- брускети от препечен квасен хляб със зехтин, натъркан с чесън, пресен босилек, чери домати, червен лук и биволска моцарела

Добавки
креатин, цинк, магнезий, вит.Д и Б12

Мнението беше редактирано от Splash на 29.01.19 10:34.

31.01.19
10:50

Тренировка
- тръстър с 2х16ки - 12х2 през 10 секунди
- суинг с 24ка - 12х5 през 10 секунди
- въртене на торба 40х2 със смяна на посоката на всеки две
- изхвърляне с 24ка - 20х1 на ръка през 10 секунди

Коментар
Вчера почивах инцидентно, че се бях заинатил с едни 20к на концепта и буквално след това не можех да ходя - dumbass. Всичко окей в днешната тренировка, като последния подход с изхвърлянето беше от графа свободни съчинения, но исках да видя дали все още мога.

Храната
- квасен хляб с авокадо, маслини, червен лук и пушена сьомга
- зеленчуци на плоча, малко басмати, делишу
- две бирички
- забулени яйца по панагюрски със зехтин, чесън и овче кисело мляко и сирене

Добавки
креатин, цинк, магнезий, мсм, вит.Д и Б12

Мнението беше редактирано от Splash на 31.01.19 11:14.

22.02.19
16:33

Пак се натрупа един период не безсъние, лоша храна и никакви тренировки. Толкова зле не съм се хранил от студентските си години. Пускам си напомняне, да се взимам в ръце и от утре в залата за клек и тяга, че нещата не отиват на добре.

25.02.19
10:38

Тренировка:
- зерчер 4 х 4/3/2/1 с 30/40/50/60 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Няма да мрънкам колко е зле положението, ще взема да натисна колкото мога и до месец-два дано мръднат нещата. Основната цел е да не пропускам тренировка, останалото ще си дойде.

Хранат
- три яйца в масло; домат, червен лук, печена чушка със зехтин и морска сол
- ориз с целина, моркови и каладница; малко домашно телешко
- две бирички
- скариди по тайландски с куркума, джинджифил, коноп и мариновано яйце

Мнението беше редактирано от Splash на 25.02.19 15:45.

26.02.19
11:45

Тренировка:
- лег с щанга 4 х 4/3/2/1 с 50/60/70/80 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Добре се получи, интервала спазен.

Храната
- скариди по тайландски с куркума, джинджифил, коноп и зелен боб
- две бири
- пет яйца, биволска моцарела, салата кореноплодни

27.02.19
12:46

Тренировка:
- обръщане 4 х 3/2/1 с 40/50/60 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Тренирах, влизане и излизане от залата под десет минути, можело значи, всичко друго си е оправдания.

Храната
- три кълцани яйца с мариновани люти чушки, кьопоолу от пушен патладжан с чесън и подправки, бурата
- прясна паста с песто и пармезан, патешки гърди по рецепта на Рамзи

Тренираме малката да спи по метода на Фърбър и е голяма мъка ... сън тези дни йок.

казано от Splash на 27.02.19, 12:46:

Тренираме малката да спи по метода на Фърбър и е голяма мъка ... сън тези дни йок.

Я кажи за този метод, че ние с жената от 9 месеца нормален сън не сме видели - то не бяха колики, рефлукс, гладна ли не беше, ся зъби вадим 😄

27.02.19
12:56

казано от Alexander Krastev на 27.02.19, 12:50:

казано от Splash на 27.02.19, 12:46:

Тренираме малката да спи по метода на Фърбър и е голяма мъка ... сън тези дни йок.

Я кажи за този метод, че ние с жената от 9 месеца нормален сън не сме видели - то не бяха колики, рефлукс, гладна ли не беше, ся зъби вадим 😄

И ние сме на този хал ... 1:1, даже в момента сме на зъбите. Ето линк към книгата в Амазон, има я из интернет свободна. Метода също е описан, трудно е де.

Супер, мерси за линка!

27.02.19
13:55

казано от Alexander Krastev на 27.02.19, 13:02:

Супер, мерси за линка!

Дано да ви свърши работа, ще споделя и при мен как работи ... Иначе, дрямката ни се получава сутринта преди работа, което не компенсира цяла нощ екшън естествено.

27.02.19
15:04

Методът явно се отразява добре и на котката.

28.02.19
10:41

Тренировка:
- тяга 4х3/2/1 с 80/90/100 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Смешна тяга като килограми, но интервала след четиридесет часа без сън ме смаза. Издрапах на инат и толкова за днес. Първото ми хранене беше в седем сутринта и преди тренировка, но имах крещяща нужда от енергия, естествено това също се отрази... колкото.

Храната
- три яйца на омлет със задушени гъби и сушен домат, две мариновани люти чушки с чесън и пресно подправки, петдесетина грама стролгино, две силни кафета
- шоколад от на Марги (студен и аз така го обичам повече🙂)
- филе от дъгова пъстърва на фурна със семена; салата домати, печени чушки, червен лук и маслини; елдена каша

П.С. Сашо, полека сработи схемата за малката, снощи спа непробудно и самичка повече от осем часа. Без нощни хранения, без дундуркане и в нейното си легло. Довечера вече и ние планираме да се наспим 🙂

Мнението беше редактирано от Splash на 28.02.19 11:01.

01.03.19
11:46

Днешната тренировка беше упражнения за хват, по две торби пясък/вар на ръка до третия етаж, като почна да ги изтървам, по една на ръка и така докато примъкна три тона и половина. Храната отива на фаст, довечера ще я мисля като се прибера. Утре ще се кляка.

Мнението беше редактирано от Splash на 01.03.19 11:50.

04.03.19
10:59

Тренировка:
- зерчер клек 3х4/3/2/1 с 30/40/50/60 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Спазих интервала, трудно, но го спазих. Още две три врътки и ще добавя макс серия. Шкембето много ми пречи на мобилността и малко плитко, мерки трябва да се вземат.

Храната - фаст 16 часа
- багета с квас, домат, бурата и песто (тия французи, една лесна рецепта нямат)
- африканска шакшука с яйца, козе сирене и две връзки магданоз
* 5г креатин, 1г магнезий, 1000 ui витамин Д, цинк, мсм, б12

От няколко дни се наспиваме всички вкъщи, разликата е огромна във всякакъв аспект, не само тренировъчен.

Мнението беше редактирано от Splash на 04.03.19 12:05.

05.03.19
12:42

Тренировка:
- набиране с раница десетина килограма 3х4/3/2/1 през 10 секунди
* мачкане, разтягане

Кометар
Нямах опция да стигна до залата, и малко набирания на лоста пред блока.

Храната - фаст 16 часа
- квасен пълнозърнест хляб, африканска шакшука с яйца, козе сирене и магданоз
- две бирички
- филе от дъгова пъстърва в кокос, с билки и чесън; голяма зелена салата със семена
* 5г креатин, 1г магнезий, 1000 ui витамин Д, цинк, мсм, б12

Мнението беше редактирано от Splash на 05.03.19 12:59.

06.03.19
11:02

Тренировка:
- тяга 4х3/2/1 с 90/100/110 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Кометар
Нищо съществено за коментиране.

Храната - 24 часа фаст
Малко глад през деня и довечера ще готвя самаркандски плов, да видим как ще се получи.

07.03.19
10:22

Тренировка:
- обръщане 4 х 3/2/1 с 40/50/60 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Храната - 23 часа фаст
- задушено заешко с чесън и маслини; салата домати с магданозено песто; кашу

08.03.19
10:23

Тренировка:
- набиране на халки 4 х 3/2/1 с 10/15/20 кг през 10 секунди
* висене, мачкане
* разтягане

Коментар
Имаше откази.

Храната - 23 часа фаст
- жасминов ориз в кокосово масло със скариди, корени и стър фрай зеленчуци

Мнението беше редактирано от Splash на 08.03.19 10:24.

12.03.19
09:58

Тренировка:
- тяга 3 х 4/3/2/1 с 70/80/90/100 кг през 10 секунди
- тяга 1 х 6 с 90кг след минута
* висене, мачкане
* разтягане

Храната - 23 часа фаст
- филе от дъгова пъстърва в пергамент с билки; печени картофки на фурна с розмарин и морска сол; зелена салата със семена; шоколад от на Марги

След доста експериментиране, мисля че открих комбинация за хляба, която балансира вкуса, визията и полезността. Отнема време, но аромата който се носи като го разчупиш още топъл, си заслужава.

Мнението беше редактирано от Splash на 12.03.19 10:12.

13.03.19
17:11

Тренировка:
- зерчер клек 3 х 4/3/2/1 с 40/50/60/70 кг през 10 секунди
- зерчер клек 5х60кг след една минута
* висене, мачкане
* разтягане

Храната - 23 часа фаст
- прясна паста с доста яйца, спанак, чесново масло и люти чушки български морков; зелена салата със семена; шоколад от на Марги

Мнението беше редактирано от Splash на 13.03.19 17:26.

14.03.19
17:28

Тренировка:
- кофи 3 х 4/3/2/1 с 10/15/20/25 кг през 10 секунди
- кофи 3х20кг след една минута
* висене, мачкане
* разтягане

Храната - 23 часа фаст
- зелеви сърми по странджанска рецепта; таратор с доста копър, чесън и орехи; пълнозърнест квасен хляб

19.03.19
14:15

Да си напиша в дневника, че не тренирам в момента. Винаги съм си мислил че “нямам време” е само оправдание, но в случая май просто не успявам да вместя тренировка в ежедневието. Трябва да се стягам...

20.03.19
19:54

Поне храната бива или както казва Сашо, като няма щанги ... 🙂

23.03.19
10:51

Тренировка:
- зерчер клек 4x3/2/1 с 40/50/60 кг през 10 секунди
- зерчер клек 8х50кг след една минута
* висене, мачкане
* разтягане

Храната
- квасен хляб с масло и сладко от смокини
- котлет от сьомга на барбекю; зелена салата със семена; домашен катък с чесън, червени чушки, копър и орехи

Мнението беше редактирано от Splash на 23.03.19 10:52.

29.03.19
09:22

Снощи малката вдигна температура за първи път, за буквално минути термометъра скочи от 37,3 на 39,2. Принципно си мислех че съм подготвен, но направо си изкарах акъла. Веднага дадох антипиретик, но имах известни съмнения за дозата и се чух с педиатърката. Осем от десетте минути които говорихме по телефона, се опитваше да ни пробута хомеопатия, на десет месечно бебе с 39 градуса температура! Та днес съм в търсене на лекар, не търговец купен за жълти стотинки.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.03.19 09:23.

29.03.19
09:42

казано от Splash на 29.03.19, 09:22:

Снощи малката вдигна температура за първи път, за буквално минути термометъра скочи от 37,3 на 39,2. Принципно си мислех че съм подготвен, но направо си изкарах акъла. Веднага дадох антипиретик, но имах известни съмнения за дозата и се чух с педиатърката. Осем от десетте минути които говорихме по телефона, се опитваше да ни пробута хомеопатия, на десет месечно бебе с 39 градуса температура! Та днес съм в търсене на лекар, не търговец купен за жълти стотинки.

Малките бързо вдигат, да. Някакво сиропче с ибупрофен (Нурофен да речем), в краен случай течен аналгин (продават генерици на капки - Хексалгин примерно) с малко захар. Парацетамолът не действа кой знае колко при такава температура.
Може и сваляне на температурата с охлаждане с вода (мокри чорапки, студена мокра кърпа на челото, в краен случай дори увиване в мокър чаршаф), но трябва да се внимава, защото рязкото понижаване на температурата може да е по-опасно дори от високата - това трябва да се прави само при наистина рискови стойности, когато е по-добре да се търси лекар.

А за педиатърката с хомеопатията - такива са за съд и за отнемане на лекарски права, не просто за смяна.

П. П. 39,2 е далеч от опасната зона. 🙂 Виждал съм с градус повече на термометъра  с малката щерка. Като видиш първа цифра 4, тогава вече идва паниката.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 29.03.19 09:51.

29.03.19
09:58

Хубаво, че не ви е пратила цялото семейство на боуен терапия 😀

29.03.19
10:04

Да Боби, балгодаря, нурофен и студени чорапки я смъкнаха бързо до под 37 и спа почти непробудно. От сутринта е пак с над 38. В един сме на преглед, естествено при друг педиатър. А за паниката и емоциите, лично аз се опитвам да ги оставя за майка и. Ние мъжете сме длъжни трезво, методично и рационално да осмилим ситуацията и да вземем решение.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.03.19 11:00.

29.03.19
10:28

Аз си изумявам как в 21 век, 2019 година, хората въобще вярват в хомеопатията и то хора на науката. Правилно се насочват към друг лекар!

29.03.19
11:21

Мира, изтрих ти мнението, защото това е scam. В голяма част от европейските страни хомеопатията е забранена в медицинските заведения. Не ми се влиза в дискусии по темата, на моменти е точно толкова чувствителна като тази за религията и национализма.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.03.19 11:24.

29.03.19
19:49

Както си мислех, малката е с вирус, в случая на стомашно-чревния тракт. Минава на лека диета и се надяваме до ден два да се оправи. Междувременно мисля да сготвя една паста и да поспя поне десетина часа. Утре ще се кляка.

30.03.19
18:20

Покляках малко днес, все едно за първи път хващам лост. Толкова. Поне храната бива.

01.04.19
09:45

Малко като първоаприлска шега звучи но стоте зерчер, с които кляках в интервал преди няколко месеца сега дори не мога да ги извадя. Днес малко набирания на халки и това е. Като ще съм дебел и слаб, поне да хапвам вкусно - пица и бира снощи, класика за неделя вечер. С квас малко по трудно става тестото, но напредвам и скоро ще мога да си правя любимия борд пълен с биволски кашкавал 🙂

Мнението беше редактирано от Splash на 01.04.19 09:46.

02.04.19
10:50

Тренирах и днес, малко тяга в интервал и след това може би половин час разтягах, мачках се и висях тук-там.
Малко по-късно за малко се размина страшен инцидент с един доберман, чист късмет, че не стана беля. След ситуацията, собственика на животинката, буквално я преби и заключи в една баничарка. С цялата си наглост, дойде да ми крещи и налита на бой. Нещо напоследък взе да ми писва от малоумници, явно с нещо ги привличам, но понякога безобидния външен вид доста лъже.

Мнението беше редактирано от Splash на 02.04.19 10:51.

03.04.19
09:42

Тренирах и днес, кофи и набиране в интервал, със СТ.

Постоянно чета из форума за предизвикателства, къде бърпита, къде клекове. Взимайки в предвид, че си говорим за здравословен начин на живот, има и други мускули които искат трениране 🙂 Ако някой има желание, може да се присъедини към едно предизвикателство с четене. Аз съм заложил за 2019, седемдесет и пет книги. Персонално е и всеки може да избере бройка, която смята за разумнa и постижима, ето и линк към сайта, в който си следя прогреса. Има и един “експлойт”, аудио книгите също се броят, така че карайки примерно колело, може да се получи 2в1. В този ред на мисли, да препоръчам и едно заглавие - How To Be Right: … in a world gone wrong.

Мнението беше редактирано от Splash на 03.04.19 09:45.

03.04.19
10:09

75?! Леле, БРАВО!!! Много книги са това. Старая се да чета поне по 3 на месец, а това е двойно. Някои ги влача и по цял месец, особено дебелите и скучните публицистики. Сутрин задължително чета 20-30 мин с кафето, ставам по-рано за това, защото вечер след 21ч.  ми е трудно да се съсредоточа и предпочитам филмите. Голямо браво, че намираш време.

03.04.19
10:23

Няма да открия топлата вода като кажа, че намирам четенето на книги за изключително полезно занимание. Браво на теб, че си заложил 75 книги за 2019 г. Аз все се оправдавам, че не съм в България и няма откъде да си купувам български книги, а изборът на книги на английски тук е много ограничен, а пък на френски не ми се чете, защото не съм чак толкова напреднала с езика, че четенето на френски да не ме натоварва. Затова при всяко ходене до България пълня 1/3 от куфара с книги, но със сигурност не чета по 75 книги на година. Вероятно ми се събират до 30, включително книгите от Читанка.
Много уважавам четящите хора.

Мнението беше редактирано от елена на 03.04.19 10:30.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1