Повече повторения и умерени килограми + Палео-НВД, подходяща комбинация за мен ли е това?

03.04.15
23:10

Здравейте! :) Преди да започна по същество, нека малко предистория. На 25 години съм. Преди около година и половина тежах 110кг,, а сега съм 90кг. Смъкнах 23кг., за 7-8 месеца, като до преди малко над половин година бях 87кг. Храних се предимно нисковъглехидратно, като се бях постарал да изчисля правилно калорииния си оптимум. В началото ползвах везна, но след това вече не ми беше нужна. От както съм качи тези 3 килограма, съм се застопорил на сегашните си 90кг., от месеци. Храня се разнообразно, понякога и с джънк фууд, но всичко в умерени количества. Предвид състава на повечето храни, вече психически не мога да приема за нормално да се храня както преди. :)

Идеята с която обаче започнах тази си тема е, защото се замислих, дали тренирам правилно според целите си и настоящия си хранителен режим. Целите ми са, понижаване на телесните мазнини, при запазване на относително същата мускулна маса. Висок съм 1,80м. и тежа 90кг., а процента телесни мазнини ми е 17%. Целта ми е да стигна 13%, като от там нататък ще реша, как бих искал да продължа. Това ще рече да тежа 85кг., при същата крехка телесна маса от около 74кг. Хранителният режим пък, временно ще ми бъде Палео-НВД, а в последствие смятам да продължавам да се храня, доколкото ми позволяват възможностите и желанието, предимно палеолитно, но с известна гъвкавост. Приоритет в това, което искам да постигна е, да имам изчистено, функционално тяло, което да поддържам здраво с правилен подбор на храните. :) Вземал съм хранителни добавки, но не и каквито и да било медикаменти имащи странични ефекти, колкото и “благоприятен” ефект за визията на бодибилдъра да имат. :D Определям структурата си, като по-скоро мезо-ендоморф. Досега винаги съм тренирал на предела си, което съм възприемал за силова тренировка, което пък съм очаквал да ми забърза метаболизма. Искам обаче промяна в тренировъчния план, като смятам да заменя малкото повторения с големи тежести, с повече повторения с по-малки, като дори ще гледам сумарният тонаж да бъде по-голям от преди.

Ето и примерни килограми на дадени упражнения:

Лежанка: 8х100кг., 3х120кг.
Клек: 12х120кг. (приклекнал доста до долу), 4х180кг. на полу-клек
Мърва тяга: 12х120кг., 6х150кг., 2х170кг.
Бицепсово сгъване от стоеж: 8х40кг., 3х50кг.

Ако просто гледам да съм в калориен недостиг, мога ли да понижа така ефективно телесните си мазнини с тренировка, сумарно по-тежка като килограми, но по-лека като максимални тежести които повдигам? Казват, че аеробните тренировки свиват обема на мускулите, но аз не се притеснявам от този факт. Дори отново ще възобновя тичането си в парка, което гледам да е на не много голямо разстояние, но с максимално високо темпо. :)

Благодаря за мненията! :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1