Мнения и препоръки към тренировъчен режим

Здравейте,
Търся мнения и препоръки относно тренировките, които правя.
178 см съм висок и около 90 кг, на 30 години. Преди около месец бях около 97 кг. Правих бърза диета и свалих 7 кг, оттогава ги задържам с разделно хранене.
Целта ми е да сваля до около 87-88 кг и да увелича сила и издръжливост.
Имам възможност да тренирам 2 пъти седмично. Правя следните “кръгови” тренировки:

Първи ден:
1. Права лежанка гърди - 10 повт.
2. Гребане с щаанга - 10 повт.
3. Тръстъри - 10 повт.
4. Набирания - 5 повт.
5. Коремни преси - 20 повт.

Втори ден:
1. Мъртва тяга - 10 повт.
2. Военна преса от стоеж - 10 повт.
3. Бицепсово сгъване с права щанга - 10 повт.
4. френско - 10 повт.
5. коремни преси - 20 повт.

Тренирам с еднаква тежест с която мога да направя около 15 повторения. Почивам между сериите по 30 секунди и 2 минути между кръговете. Доста добре натоварвам, пия аминокиселини за възстановяване.

03.05.15
19:37

С тези 10 повторения на серия нама как да увеличиш силата. Също така няма да гориш чак толкова много калории.
Заложи на тежест с която можеш да правиш 3- 5 повторения, нещо в този диапазон. Хем ще запазиш и тонизираш по- добре мускулатурата, хем ще гориш повече калории.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1