1500km in 2020 - marathon training and injury prevention

Прескочи до:

05.10.16
09:02

Много си сладка! Успех! :*

05.10.16
14:31

казано от Кико Сан на 05.10.16, 09:02:

Много си сладка! Успех! :*


Мерси, Кико! (h) Kaто пате на кокили съм малко, ама ще стане.

Храната от вчера:

05.10.16
22:19

Тренировка:
Сумо: клип 3х10@40 (нямам повече дискове, ще трябва да си купя)
Добро утро 3х10@20
Отпад встрани - клек - другата страна 3х12/страна@10
упражнения с ластици до отказ, да доизгоря
Военна преса СС upright row 3х10@15/10
Повдигане на щанга напрад с подхват СС пуш-преса 3х10@10/15
Разтваряния встрани и напред с дъмбели до отказ.
Набирания с ластик 3х5

Клип: (извинявам се за озвучението) Промених хвата и отворих краката, колкото се може без да си смажа пръстите на краката.. Опитвах се да избутам таза назад, за да дойде щангата по близко до краката, но не мога да преценя как съм се справила и дали изглежда по-успешно от преди. Гледах да мисля и за раменете, (отне ми малко време да ги “открия” докато се нагласявах, не знам защо) Ще се радвам да чуя нови отзиви.

Храната е отдолу пак: Толкова засега, но съм гладна и ще ям още нещо, има предостатъчно аванс.

05.10.16
23:39

Раменете ще ги откриеш най-лесно,като изпъчиш гърдите.

Изпъчи малко повече гърдита и наистина раменете ще си легнат. Лостът пак ти бяга, но само след като мине височината на колената. Това говори, че просто тежеста ти е твърде лека. То си и личи де... Техниката ти е доста добре. Има нужда от доста напипване и изчистване от излишни движения, но големият “проблем” е, че просто тежестта ти е твърде лека за кръста..

06.10.16
10:46

казано от Владимир на 05.10.16, 23:58:

Изпъчи малко повече гърдита и наистина раменете ще си легнат. Лостът пак ти бяга, но само след като мине височината на колената. Това говори, че просто тежеста ти е твърде лека. То си и личи де... Техниката ти е доста добре. Има нужда от доста напипване и изчистване от излишни движения, но големият “проблем” е, че просто тежестта ти е твърде лека за кръста..

Ще трябва да си поръчам днес 2(или направо) десетки, че сега си вдигам със всичките ситнежи наредени едно до друго. От изречението в червено ми става леко мило, леко радостно.  Сега ще има пауза от тягата 4-5 дена но ще опитам пак. Благодаря сърдечно за напътствията!!


Иначе няма такъв карък днес! Цитонамазка в 11ч, взе че ми подрани 2 дена. Тръгнах да звънкам в клиниката, телефона ми изключен. Не мога да се свържа и с оператора, ще трябва да отида до клона. Реших,  че вместо да отказвам часът ще отида поне да ми вземат кръв - да не го губя. Ще си пусна същото като преди няколко години - пълна кръвна картина, урея и електролити и тироидни хормони. Хубаво е да знам с какво започвам.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 06.10.16 10:46.

08.10.16
12:30

Вчера беше добре откъм храна до вечерта, когато се заседях пред някаква документалка и вместо 1 протеинов бар изядох 4 + шепа кашу. поне категорично съм заредила.
(Трябва да отбележа, че се шегувам, но не ми харесва такова освирепяване на НВД и ми вади много лоши спомени.)

Хапваш прекалено малко въглени... В ниските дни приемай 70-100гр дневно (следобед и вечеря), а в зареждащите дни 200-300 според това как се чувстваш и източниците.

Отделно внимавай с това к-во протеинови барове, защото ако съдържат захарни алкохоли(най-вероятно да) много лесно може да си докараш як дискомфорт на стомаха и отделителната система :)

Мнението беше редактирано от Владимир на 10.10.16 17:01.

10.10.16
17:41

казано от Владимир на 10.10.16, 16:59:

Хапваш прекалено малко въглени... В ниските дни приемай 70-100гр дневно (следобед и вечеря), а в зареждащите дни 200-300 според това как се чувстваш и източниците.

Отделно внимавай с това к-во протеинови барове, защото ако съдържат захарни алкохоли(най-вероятно да) много лесно може да си докараш як дискомфорт на стомаха и отделителната система :)


На 63 кг лично тегло, 100 г въглехидрати не са НВ за мен, както и да го погледна, а при наличието на поне 3 почивни дена в момета, мога да си позволя да са ниски. Следя фибрите да са ми достатъчно, със спанака и броколите рядко изоставам и се въртя около 20-25г дневно.
Количеството барове не ми пречи, 1 (понякога 2, ако ми се яде много сладко) на ден ми е абсолютно стандартно от много време, стомахът ми е привикнал към количествата еритритол в баровете и се справя с тях безпроблемно. Изяждането на 4 бара го отдавам на цикълно освинване и не е нормата, тъй че е нереално да се приема за нормата.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 10.10.16 17:43.

11.10.16
15:31

Tия дни нито съм тренирала, нито съм броила. Супер отпаднала се чувствам. Мат е болен, но мен обикновено ме подминава, въпреки че го обгрижвам. Ще взема да се стегна тия дни и пак ще се разпиша.

19.10.16
12:07

Главата ми изобщо не е в играта напоследък. Плановете ми се менят постоянно. По последни планове ще се прибирам за Коледа, но не и за дълго лято, както исках. Вместо да чакам до септември с местенето от Борнмут, оказава се ще го изтеглим за февруари.  Това си има и плюсове - по-късно състезание, повече време за подготовка, по-голям избор на федерации... Ама хич не обичам да ми се всява хаос в подредения живот :D тази седмица беше натоварена откъм рисуване. В процес на издирване на агент съм и бомбардирам всички знайни и незнайни илюстраторски звена със мои материали. Напоследък работя много свързано с биологията - правя малко необичайни векторни дигитални илюстрации  на основни понятия и процеси. :) Много съм се влюбила в тази ниша и съм супер щастлива, и работата излиза готина.

Извън лирическото отклонение довечера ще се впиша.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 19.10.16 12:10.

19.10.16
22:51

Храната днес беше овес с протеин, бурито купичка (дефакто бурито без пита - пиле, ориз, чедър , маруля, гуакамоле, салца), мюсли с мляко, риба с лека панировка на фурна, броколи и карфиол. Не съм броила.

Най-накрая отидох на първия си pole fitness клас. От година се каня. Яд ме е че не отидох по-рано. Явно не съм куца колкото си мислих и се представих добре, защото искат да ме качат директно в горното ниво, имала съм достатъчно сила в горната част - драго ми стана, почувствах се фит! :D
Смятам да ми стане редовно 2 пъти седмично. Ще пускам клипчета като напредна.  :D

Мнението беше редактирано от BGDN. на 19.10.16 22:51.

Това с poledance е много зарибено , едно време мислих да си взимам сглобяем пилон за вкъщи , ама нямах нужното пространство тогава :)
Много красив и изящен спорт и мускулите се развиват супер пропорционално :))
... ще чакаме клипчета определено :p

21.10.16
10:57

казано от Plamena Polihronova на 19.10.16, 23:05:

Това с poledance е много зарибено , едно време мислих да си взимам сглобяем пилон за вкъщи , ама нямах нужното пространство тогава :)
Много красив и изящен спорт и мускулите се развиват супер пропорционално :))
... ще чакаме клипчета определено :p

Kато се преместя ще се обзаведа моментално.

Вчера: Овес с протеин, салата с една цяла моцарела и 2 яйца, ябълка и малини, 2 оризовки със сирене и пуешко, купа мисо.
Стягат ме ръцете и гърба от pole fitness-a :)  Някакъв цистит се заформя, приемам предложения за неантибиотични илачи, че всеки път след курс ситуацията с кандида излиза извън контрол.

Cysticlean. Има го и на острова :)

Червена боровинка :)

21.10.16
11:51

Cystopurin (има го в супермаркетите и Буутс) и чай от мечо грозде.

Мнението беше редактирано от Aleks Sandra на 21.10.16 11:52.

Cysticlean и Cystopurin съдържат червена боровинка. Разликата е в к-вото проантоцианидини(активно в-во), което в Cysticlean e 240мг, а в Cystopurin 33-38мг :) Отделно Cysticlean ще ти стигне за повече време (в случай на рецидив), докато Cystopurin е опаковка предназначена за двудневен курс(6 сашета). Като бивш кадър на фарм. индустрията не се сдържах :D

Мнението беше редактирано от Владимир на 21.10.16 13:19.

25.10.16
13:01

В събота ходих да моделствам на tattoo фест - та се сдобих с още едно парче към нарастващото семейство и един спонтатен пиърсинг на пъпа :D На зрели хора трябва да се забранява да вършат дивотии, особено след като съм махнала 7-8 пиърсинга за последните 2-3 години. Както и да е.
Тия дни мислих върху един материал за Програмата, накрая се получи доста свежо интервю. :)

Храната за вчера е прикачена. Активност - 1 час pole fitness. Солидна тренировка беше, усещам я много днес в гърба и раменете.  Категорично е от онези дейности, които изглеждат доста по-лесно отстрани отколкото са в действителност и грацията в първите дни е бледен мираж. доказателство.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 25.10.16 13:01.

26.10.16
00:17

Ден, почивен. Към 7000 крачки, малко разтяжки и суши в изобилие.
Утре пак съм на пол. Активно се обмисля закупуването на пилон за вкъщи.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 26.10.16 00:23.

26.10.16
23:44

Сряда 26/10
Работа.
Крачки ~9000 вкл. 2 часа пол фитнес.
Храната прикачвам от телефон защото тия 2 часа така ми разказаха играта, че не мога да мръдна. :D Не мога да ви опиша колко ми харесва..  Отидох за един, реших да остана за втори, че имаше места и те момичетата ми го подариха. <3 сладурки..

27.10.16
15:49

Взех си 2х10кг дискове днес и не се сдържах да пробвам тягата. Друго не съм тренирала. 1х4@50 (грешно изброих от вълнение :D ) и още 4х5 със същото. В ретроспект и съвсем откровено - беше ми леко за петици, дори сама го усетих, но като за пръв път 50, ‘айде.  Довечера ще добавя храната.

Изпълнението е доста по-добре отпреди просто тежестта ти е малка. Недей да отлепяш краката като на първото повторение, защото е опасно. Още тежест купувай :D

27.10.16
16:09

Мерси! Нещо не бях стъпила добре и се понаместих пак след първото... трудно се губят разните паразитни движения. Имам още ~10 кг на ситнежи по 1.25 ...  ще ги наслагам следващия път. :D

28.10.16
00:16

Храната е 3 оризовки с пуешко и рикота, протеинов бар, пилешки кюфтенца с ориз и брюкселско зеле, протеинов бар (много сладко ми се ядеше днес ужаст) сьомга с грах.  ~8000 крачки, мъртвата тяга и 20 минути влачене на тия 20кг дискове от магазина до вкъщи - бях вир-вода, ебати тренировката. Бях на лекар - цитонамазка, поръчах си и пълна кръвна картина и бъбречна функция.


****Остатъка от вечерта прекарах с Мат. Понякога не забелязвам колко лесно е да се отдалечиш от някого мислено, макар че споделяте пространство. За сметка на това когато се осъзная, го поглеждам с едни други очи... и всичко ми пърха, такова. 4та година живеем като сраснали за таза, все заедно, от една кибритена кутийка в друга.  Обичам го този тих, спокоен мъж, с мекия му нрав и любопитните му среднощни прозрения, със седемте му китари, с колекцията на Азимов, с пълното му нежелание във фитнеса и с метъл серенадите му. Ама много.

П.п  бонус точки за който познае трака. 

Лека.

28.10.16
01:32

Lamb of God ?

28.10.16
11:09

казано от overkill на 28.10.16, 01:32:

Lamb of God ?

ЗНА-ЕХ-СИ! :D
Получаваш вечна и неоспорима слава на главен експерт с отличен музикален вкус на форума, която титла общо-взето вече ти принадлежи така или иначе, тъй че наградата не е особено ексайтинг, прощавай. :D

29.10.16
00:48

казано от BGDN. на 28.10.16, 11:09:

казано от overkill на 28.10.16, 01:32:

Lamb of God ?

ЗНА-ЕХ-СИ! :D
Получаваш вечна и неоспорима слава на главен експерт с отличен музикален вкус на форума, която титла общо-взето вече ти принадлежи така или иначе, тъй че наградата не е особено ексайтинг, прощавай. :D


Благодаря млада госпожице ,леко вирнах носа ...въпреки че моя музикален вкус принципно е стряскащ за повечето от хората ...ама явно не само моят ....;) :D

29.10.16
21:16

Храната е толкова боклучва от 3 седмици. И четири пряждания имам. Срам не срам, чукнах 65 кг. Никакво ограничение на въглехидрати не е удачно за моя организъм, ни ротация, ни НВД. Това не да никакви новини като цяло, не знам изобщо откъде ми влезе тая глупава мисъл. Станалото - станало, няма какво да се жалвама повече. Тази вечер има парти у нас, последно алкохол и кофти манджа след което се затягам и се слагам в дефицит  (за пръв път от къде година!) Цел: обратно до ~61-63 преди да се прибера на 15 декември, т.е. около 6 седмици.

Ако някой не е ял тайландски и виетнамски супи да навакса светкавично.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 29.10.16 21:17.

01.11.16
01:04

Храната - овес с протеин, кафе с мляко, пиле с ориз и броколи, кофичка котидж и 100г пуешко филе, сурови моркови, парче пица.

2 часа пол. Смазана съм, но съм на кеф защото заковах едно въртене което го мъчих миналата седмица.

01.11.16
20:47

Тренировка:
Сумо тяга 1х10@40 1×8@45 1×5@50 1×3@52,5 1×5@45
Клек 3×10 @30 (повече не мога и да обръщам :/ )
Военна преса 3х10 @17.5
Гребане със щанга подхват - 3х10@30

Клипове от 5цата и 3ката. Хич не ми е леко да ви кажа, имах чувството че ще припадна, лицето ми изтръпна.

02.11.16
12:18

Храната за вчера:
кафе с мляко, ябълка, бурито купичка, (пиле, ориз, салата, гуакамоле, салца, чедър), домашно китайско - пресни китайски зеленчуци, гъби,чушки, едемаме, оризови спагети, кралски скариди, 2 оризовки с извара.
Доза екстенд, магнезий, мултивит.
Довечера пак пол... след което няколко дена празно, за да ми минат синините по бедрата от задържанията. ;(

02.11.16
13:53

Не си върти главата преди да оставиш тежестта!-освен ако не искаш  да си докараш нещо  на врата

Мнението беше редактирано от nervak на 02.11.16 13:56.

02.11.16
14:15

Знаам, знааааам :D Ако имах стотинка за всеки път когато това се спомене на някого...вила на Влас. :D Оценявам загрижеността, все пак, благодаря, случва се, не отричам.

Мнението беше редактирано от BGDN. на 02.11.16 14:16.

27.11.16
01:16

Пак зачезнах, няма какво да се оправдавам.  Ходих до Италия, после бях с тонзилит. “Потренирвам” -по малко, 2 -3 пъти седмично.  Ям по-свободно. Тежа към 64.
Днес към 8км движение и 30 минути тренировка.
Тяга - 10@40, 4@60 (за пръв път) 3х5@50
Клек 3х10@30
Гребане подхват - 3х10@30
Набирания асистирани 5х5

Храната: свежо сирене, сьомга, авокадо (и за  обяд и за вечеря), протеинов бара

казано от BGDN. на 27.11.16, 01:16:

Ходих до Италия

Как ти се стори Рим от гледна точка на чистотата на града?

27.11.16
11:55

казано от Димитър Михайлов на 27.11.16, 10:05:

казано от BGDN. на 27.11.16, 01:16:

Ходих до Италия

Как ти се стори Рим от гледна точка на чистотата на града?

Видимият елемент на чистотата е общо-взето сходен с повечето места в Европа, в които съм била. Центърът и туристическите зони се поддържат в приличен вид, сещам се и за по-мърляви столици, но не е санитарно-изряден като Германия и Швейцария. (Което всъщност на мен далеч не ми пречи, човешката активност е част от характера на една дестинация, стига да се осъмва с чист град, което е така.) Всъщност, видът си е направо впечатляващ, предвид колко малко кошчета за отпадъци има. (Иначе рециклират много, евала за което.)

По-трудно забележимият елемент според мен е въздуха. Безобразното шофиране настрана (тройно паркиране на пешеходна пътека, моля?) - огромните разстояния и липсата на адекватен за тях метротранспорт изискват личен автомобил, трафикът е луд, дори и да има закон за емисиите, не съм убедена, че се прилага ефективно и като хвърлиш и 2 големи летища в региона и картинката става просто чудесна.

По стечение на обстоятелствата обиколих абсолютно целия Рим по-рано тази година и впечатленията ми се припокриват с твоите. За една седмица преброих поне 20-тина (видимо) местни, които си хвърляха боклуците по улицата (не само цигари). Като се прибрах, София ми се стори в пъти по-подредена, чиста и адски спокойна.

28.11.16
01:04

Ден - почивен. Само набирания.
Движение около 7км.
Храната беше щура - 1 гюзлеме със свежо сирене, половин пилешко кюфте, половин кебапче, още свежо сирене към 200г за деня общо; китайски нуудълс с люти чушки и кълнове, 6 кралски скариди, 2 дъмплинга и две ситни пилешки шишета с satay sauce.

Мисля че не съм споменавала, но напълно набожно следя Формула 1. В този ред на мисли “честит” ни нов шампион. Браво на момчето, но според мен и веднъж му е много. Очаквам с нетърпение развитията в новия сезон.

28.11.16
21:19

Привет :) Да се впиша набързо и днес.
Храната : два мини банана, порция лазаня, която шефът ми ми беше донесъл специално :), голяма пържола от свински бут с едно яйце на оЧо, брюкселско зеле и четвъртинка авокадо, протеинов бар, ябълка.

Опитвам се да правя пилешки дробчета на тиган, на фона на ужасената физиономия на Мат. :D

В 8.30 съм на pole, бягам да се оправям. :)

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1