Объркване - Bulk or Cut?

02.06.15
11:36

Добър ден на всички! Тренирам от 1 год. и 6 мес. вече. За това време имах задоволителни резултати както в тренировките, така и във физиката. Обаче, изведнъж без никаква конкретна причина реших да спра да тренирам (беше голяма глупост) и 3 мес. бях в застой  (както се казва бях айляк)-никаква физическа дейност от моя странаи съответно качих мазнинки в съответните области корем и дупе, но с повечко кардио ги поизчистих. Слава Богу, април месец ми дойде акълът и си поднових тренировките. Започнах да тренирам с малко кг. и повече повторения, докато тялото ми се адаптира и както вече казах включих и кардио. Храната е следната: през деня протеина ми е между 400-500г., въглехидратите ги въртя, кгато правя горна част ги държа по-високи до 100-150г., мазнините са между 20-30г.. А пък, когато правя долна част, въглехидратите варират от 50 до 100г., мазнините ги увеличавам малко до към 50-60г.
      И сега моята голяма дилема! Да продължавам ли да свалям за лятото, а есента да покачвам ММ? Другото нещо, което забелязах е, че краката доста ми изостават, а пък горната част значително дръпна. И се чудя, дали това не се дължи на ниските въглехидрати в деня за крака? Тренирам ги 2 пъти в седмицата. Да уточня, че съм ектоморф! :)
      Много ще се радвам, ако някой отговори на въпросите ми! :)

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 02.06.15 12:56.

02.06.15
12:11

400-500 грама белтъчини защо ми се струва че има някаква грешка.

Колко тежиш? Нямаш никаква нужда от 400-500 грама протеин на ден, това е прекалено много, а и съм сигурен, че по-голямата част не я усвояваш. Колкото до краката, опиши една примерна тренировка за крака, за да видим дали ги товариш достатъчно.

Опс! Не е толкова протеинът. Объркала съм се наистина. Към 120гр е. Иначе, висока съм 171, а сегашното ми тегло е 59кг.
Тренировката ми за крака е следната:
Първо започвам със заден/преден клек-единият ден правя единия клек, другия ден правя другия клек (споменах, че 2 пъти в седмицата тренирам крака), после румънска тяга, сумо тяга, статични/ходещи напади, сгъване/разгъване и малко изолиращи съм вкарала накрая.
Разделила съм долната част на дупе/задно бедро-единият ден и квадрицепс-другият ден. Това са сряда и събота- тогава тренирам долната част.

Мнението беше редактирано от I love Bodybuilding на 02.06.15 12:32.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1