Бавно кардио?

13.06.15
11:24

Здравейте. :)

Извинявам се за наивните въпроси, но съм доста нова е тези неща. Четох много из форума, но от противоречивостта на повечето мнения, реших все пак да си питам конкретно за себе си.

Момиче на 22 години съм, висока съм 167 см и тежа 50-52 кг. Знам, че не съм дебела, но поради години неправилно хранене имам малки паласки и доста отпуснат корем, които искам да сваля и стегна. Малко по малко започнах да си оправям режима, започнах да ходя и на пилатес 2 пъти седмично и дори вече забелязвам, че леко съм стегнала бедрата и прасците. Купих си кростренажор за вкъщи... и осъзнах, че не съм във физическото състояние нито за HIIT тренировки, нито дори да бягам бързо. Въпросът ми е: има ли все пак ефект бързото ходене, ако желая да изгоря мазнини? И ако да- колко време трябва да тренирам и колко пъти седмично? Имам голям, но стегнат бюст и вече се примирих, че ако свалям, ще сваля първо от него и нямам против, ако това е цената да сваля корема и паласките. :D
Да правя ли коремни преси и какви други упражнения мога да правя за стягане на корема и сваляне на паласките? Колко често да ги правя?
Можете ли все пак да дадете някакви насоки за хранителния ми режим? И наистина ли трябва да избягвам плодовете, включително зелените ябълки и грейпфрута?

Поздрави и благодаря за вниманието и толерантността към глупавите въпроси. :D :)

казано от Giny Alexander на 13.06.15, 11:24:

Купих си кростренажор за вкъщи... и осъзнах, че не съм във физическото състояние нито за HIIT тренировки, нито дори да бягам бързо. Въпросът ми е: има ли все пак ефект бързото ходене, ако желая да изгоря мазнини? И ако да- колко време трябва да тренирам и колко пъти седмично?

Здравей!
Колкото и кардио да правиш, целите ти са обречени на неуспех, ако хранителният ти режим не е съобразен с това.
Мазнини може да изгориш и без никакво кардио.
Виж калориен баланс и помисли вариант да включиш тренировки със съпротивление (тежести).

казано от Giny Alexander на 13.06.15, 11:24:

Можете ли все пак да дадете някакви насоки за хранителния ми режим? И наистина ли трябва да избягвам плодовете, включително зелените ябълки и грейпфрута?

Няма такова нещо. Плодовете могат да намерят място в режим за сваляне на тегло.

Насоки за хранителен режим (виж РБД)

13.06.15
18:46

Много благодаря за линковете и за бързия отговор! :)
А да продължавам ли все пак с бавното кардио? То не е като да си “ходя” мудно и небрежно по кростренажора, но определено не може да се каже, че си давам много зор... аз си давам, но няма как да поддържам висока интензивност, защото преди имах известни здравословни проблеми, които си оказват ефект на темпото ми сега.

Какви здравословни проблеми?
Какво е лекарското мнение тогава?

Както казах, може да постигнеш целите си без кардио, ако то не е препоръчително за теб.
Какво значи “бавно кардио”? Не следиш ли пулса си като показател?

15.06.15
14:26

Преди доста години бях прекарала хепатит А и оттогава при бързо бягане изпитвам болка в черния дроб, затова не мога да си позволя кой знае каква скорост- това имам предвид под “бавно кардио”, че по-скоро тичането ми е бързо ходене.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1