Изчистване със силова тренировка

Здравейте, нов съм във форума и ме извинете ако имам неточности
Аз съм момче на 16 и от 2012 ходя на джудо. От една година се занимавам много упорито със фитнес в залата. През миналото лято натрупах техника и познания и за осем месеца качих доста, от 62 на 73-4 килограма. Относно качването не съм имал възможност да спазвам някакъв стриктен режим заради манджите на майка ми, но съм спазвал основни принципи, избягвал съм каквото не трябва, вкарвал достатъчно белтъчини с протеинче. Тренировките ми, бяха ориентирани на кръгов принцип, защото ми се налагаше често да сменям графика, но съм докарвал винаги 4 силови тренировки седмично. Крайния резултат бяха едни 11 килограма и много сила+размер. За жалост обаче, си остана и мазнинката по мен.
Дойде лятото и по-точно жегата която ме съсипа и хем не се чувствам подготвен за изчистването, хем не мога да действам пълноценно за максимална сила. През последния месец намалих малко тежестта с 5-10кг, като преминах към чиста сила в 12-16 повторения. (знам, че 12-ките няма да ме изчистят особено, но масата ми не е супер много и мазнините не са мащабни) Базовите упражнения съм ги използвал за качване, така че няма особена промяна в тях, освен малко по-висока интензивност и +1,2 кръга. Най-големия ми проблем е топлината, която до втория, третия кръг е изпила всичко в мен и от нормалните 72 кг в момента падам на 70, просто зверско потене. Следващите 2 кръга съм на ръба. В момента правя “чиста сила”, храната е леко намалена, а течностите са на макс и пак не съм в добра кондиция. Голям страх ми е, цялостното отпускане на мускулите, който имам от месец и не знам как ще продължавам. Все пак не мога да пропусна и резултатът, имам промяна във формата на ръцете и подобрение в пресата, но са леко отпуснати а не нацепени, както преди 2 месеца.
Предстои ми 15 дни работа в чужбина, където няма да мога да тренирам, и не съм много наясно като се прибера в БГ как да ориентирам нещата. ще имам целия ден на разположение чак до септември, и ще тренирам сутрин по хладното. Аз имам нещо като план, но не знам дали ще е най-доброто което може да се направи:
понеделник, вторник-сила за чиста маса.
сряда-HIIT кардио
четвъртък, петък-сила за чиста маса
събота-рандом кардио ако имам сили
Живот и здраве, септември месец продължавам с максималната сила, за да постигна едни чистички 75-6кг.
Основната ми цел, не е да стана свръх чист и не смятам да стигам до 20 повторения. Търся “качествено тегло”, тоест когато излезна на състезание, възможно най-голяма част от мен да е мускул. Аз търся ефективност, и някакъв въздух. Честно казано си ме блазни размера на гърди, гръб, ръце, крака, но в крайна сметка аз не искам да ставам позьор (някой да не се обиди), търся ефективност за моите 5 минути на татамито.
Благодаря ви много за четенето, нека ако някой има забележки, съвети, каквото и да е да коментира :)

21.06.15
14:03

Повторенията не чистят без значение дали правиш 2 или 20.
За сваляне на мазнини основното е диетата.

Може би си прав, но докато се стремях към хипертрофия, имах проблем с издържливостта на силата. в първите 2 минути на борбата имах сила за мощни влизания и атаки, а след тях за нула време ставах дроб. Дванайските за сега се чувстват по-добре при борбата, така че мисля, че преходът беше нужен.

Абе повторенията не чистели, хайде прави 5-6 ци тежки, пулса да стига до 150 удара, не яж въглехидрати и ще видим :)

22.06.15
16:19

казано от Петко К на 21.06.15, 14:03:

Повторенията не чистят без значение дали правиш 2 или 20.
За сваляне на мазнини основното е диетата.

казано от Алекс Давидов на 21.06.15, 22:35:

Абе повторенията не чистели, хайде прави 5-6 ци тежки, пулса да стига до 150 удара, не яж въглехидрати и ще видим :)

Ти май не четеш внимателно :)

Що се отнася до повторенията, няма да променям нищо, ще остана на 12-16 защото в борбата трябва да имаш запас за множество “експлозии” независимо дали ще са влизания, контраатаки или късания на захват. Докато правех максимална сила, бях свръхподготвен за първата част на срещата, но след втората половина губех рязко сила и въздух. Искам да имам същата сила, но да продължава през цялата среща, тоест издържливост. Просто многото повторения са верния път за ефективност на борбата.

казано от Христо Маринов на 23.06.15, 19:34:

Що се отнася до повторенията, няма да променям нищо, ще остана на 12-16 защото в борбата трябва да имаш запас за множество “експлозии” независимо дали ще са влизания, контраатаки или късания на захват. Докато правех максимална сила, бях свръхподготвен за първата част на срещата, но след втората половина губех рязко сила и въздух. Искам да имам същата сила, но да продължава през цялата среща, тоест издържливост. Просто многото повторения са верния път за ефективност на борбата.

Каква борба тренираш, свободна или класическа, аз тренирах борба в НСА, ако искаш да си добър в борбата, прави яко тяга, мечка, ластици и яко кардио

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1