Трениране на краката при разтежение на адукторна група

16.07.15
17:09

Срам, не срам - да питам как да поддържам някаква форма на краката, докато се възстановявам и не правя клек и тяга, че да не замязам на Фики.

Разтежението е или в адуктор магнус или грацилис, май клони повече към второто, защото не ме боли като си стискам краката един към друг, ами основно като се напъна в клекнало положение :D

Предполагам ще отнеме поне 2-3 седмици, през което време мисля да наблегна на горната част, но пък не ми се ще съвсем да отписвам краката.

Мислех си нещо от сорта - 2 пъти седмично, в края на тренировката

3-4 суперсерии от

1. Добро утро 5х
2. Бедрено сгъване 10х
3. Бедрено разгъване 10х
4. Повдигания на краката 10х
5. (опционално) Повдигане за прасец 10х

Румънска тяга вместо добро утро.

16.07.15
22:42

И аз имам същия проблем. Месец поне не можех да правя корем и клекове. Болката поотшумя , но пак се усеща някакво напрежение . Интересно ще ми бъде да чуя мнения по темата

17.07.15
11:44

Аддукторните травми могат да бъдат доста упорити и не трябва да се подценяват. Обикновено препоръчват поне 20 дни пълен покой. Патил съм много и последния път се влачих около 3 месеца.
Ако имаш болки или дискомфорт, от което и да е упражнение не го прави в периода на възстановяване. Важи и обраното - може да правиш всичко, от което не те боли :) Ако правиш тренировка за крака, в края може да включиш аддуктор и абдуктор машини с малки тежести, че да помагаш да на възстановяването - просто да провокираш движение в областта и да подобриш кръвообръщението.  Задължително хубаво разтягане след това, като включвай и корема в разтягането.
Редовният масаж с охлаждащ гел (може и противовъзпалителен), последван от внимателно разтягане ускоряват възстановяването.

19.07.15
16:43

Усетих аз, че не е добра идея да клякам и да дърпам тяга 2 дена след разтежението :D

Разходки основно, може би ще опитам и много леки кросчета, ей така за разнообразие, стига да няма дискомфорт :)

20.07.15
11:44

Не бързай с кросчетата. Изчакай поне докато спреш да усещаш дискомфорт в областта при липса на натоварване и тогава опитай.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1