Предложете ми хранителни режими и диети при тичане

07.08.15
02:42

Здравейте на всички, висок съм 1.89 и 110 кг. Искам да сваля до 85-90 кг. и след това постепенно да качвам мускулна маса след като съм свалил мазнините. Та въпроса ми е да ми предложите някакви диети и хранителни режими, тичам в седмицата три пъти, Понеделнил, Сряда и Петък по 15 мин защото ми е първа седмица, и с всяка седмица почвам да вдигам минутите. Ако може да ми дадете и програма за тичане за отслабване ще е екстра.
П. П. Не ми давайте кой знае какви продукти в хранителните режими защото съм си на село за да се фокусирам изцяло върху свалянето. Благодаря предварително.

Темата беше редактирана от Теодор на 07.08.15 02:46.

Теди Илиева

07.08.15
10:08

На колко години си? Имаш ли някакъв тренировъчен опит?

07.08.15
13:03

казано от Теди Илиева на 07.08.15, 10:08:

На колко години си? Имаш ли някакъв тренировъчен опит?

На 17 години съм, попринцип до сега не съм тичал с цел отславане, иначе играя футбол доста често, но това не е опит, така  че по въпроса не, нямам опит но днес ми е последният ден с по 15 мин тичане, от другата седмица започвам по 20. :)

Теди Илиева

07.08.15
13:53

:) Ето моя съвет.

Екстра е тичането и постепенното вдигане на минутите. Мой колега свали много килограми с него и вече почти не засича колко време тича. Казва, че е удоволствие. На външен вид, обаче изглежда по-скоро слаб, а не силен мъж. За това освен тичането, опитай преди или след него да включиш лицеви опори, кофички от пейка, планк и клякане, в началото със собствено тегло, а после с някаква тежест в ръцете. Да кажем 3 серии по 10 повторения.
От 3 пъти седмично увеличи заниманията на 4 пъти седмично т.е. през ден.
Докато си на село освен с тези тренировки се опитай да си максимално активен и да вършиш някаква полезна работа покрай къщата. Идеята е така да увеличиш енергоразхода и в същото време да си полезен.
Ето и една готова програма от сайта, която е по-скруктурирана и ако ти хареса може да започнеш и по нея: http://www.bb-team.org/workout/4036_obshta-fizicheska-podgotovka-v-parka-ili-v-uchilishtniya-dvor

За храната ти предлагам:
Закуска - плод - една порция сутрин след тренировката.
Преди обед и следобед ако огладнееш - зеленчук. Зеленчук можеш да ядеш на воля. Гладен ли си, първо започваш със салата (с до 2 супени лъжици студенопресован зехтин, не и олио).
Следобед може шепа ядки, обаче не повече.
Обяд и вечеря - предполагам се храниш със семейството. Наблягай на следното: хляб до 2 филийки за целия ден, забрави сладкото и безалкохолните. На едно хранене можеш да изяждаш по една пържолка +2-3 яйца, за да дозапълниш стомаха - зеленчук-суров,, печен, варен.
Ако пък има сготвени бобови храни - по 1 порция без да си досипваш. Ориз и картофи по-ограничено поне един месец.
Пий вода колкото ти се пие, опитай да не падаш под 2 литра.

Много е важно да не гладуваш и нещата да започнат да се случват постепенно. Трябва и да прочетеш и да се образоваш на темата. Можеш да започнеш както ти написах по-горе, но междувременно започни да четеш. Ето теми:
1.Зона за абитуриенти: http://www.bb-team.org/articles/5033_zona-za-abiturienti-vav-forma-za-bala
2.Равномерно балансирана диета: http://www.bb-team.org/articles/910_otslabvane-s-ravnomerno-balansirana-dieta-rbd

Правилното и балансирано хранене се постига след доста четене и опити. Този сайт е добро място да започнеш да четеш. Най-интересно, обаче е при тренировките. С видовете упражнения можеш да се запознаеш тук: http://www.bb-team.org/trenirovki/exercises

Мнението беше редактирано от Теди Илиева на 07.08.15 13:54.

07.08.15
14:52

казано от Теди Илиева на 07.08.15, 13:53:

:) Ето моя съвет...

Блгодаря ти много,че се занимаваш с такива като мен.  :)

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 07.08.15 14:58.

Теди Илиева

07.08.15
15:32

Адашите трябва да се подкрепяме :)

08.08.15
11:52

Подкрепям. Миналото лято и аз захванах тичане/колоездене без други упражнения. Свалих 25 кила, но и аз изглеждам по-скоро слаб. Ако миналата година бях с тазгодишния си акъл- нямаше да пренебрегна с лека ръка силовите упражнения.
Моите тичания често бяха сутрин, след ставане, по около 30мин. (5-6км.) , после душ, закуска и марш на работа. След сутрешен крос се чувствам най-добре :)
Успех.

Теди Илиева

08.08.15
14:14

Еха, страхотно Ангеле!

Аз пък тренирам основно в зала, карам и колело, но лекичко защото е електрифицирано. Много ми се ще и на мен да внеса тичането за да ускоря отслабването, но се чувствам все още тежка и се опасявам да не си прецакам ставите.

Теди Илиева

08.08.15
14:16

В тази тема слагам и няколко полезни линка от форума, които намерих. Всичките са насочени към начинаещи и новаци на тема “тичане” (за да не им се налага да ровят много).

1- http://www.bb-team.org/articles/4695_byagane-za-nachinaeshti
2- http://www.bb-team.org/articles/1588_10-top-vaprosa-za-tichaneto
3- http://www.bb-team.org/articles/1463_mini-gid-za-trenirovkite-pri-novatsi
4- http://www.bb-team.org/forums/viewthread/55684
5- http://www.bb-team.org/forums/viewthread/72533
6- http://www.bb-team.org/forums/viewthread/24789
7- http://www.bb-team.org/articles/1039_znaem-li-vsichko-za-kardio-trenirovkata#axzz1Yr9Prbs7

Мнението беше редактирано от Теди Илиева на 08.08.15 14:17.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1