Трениране на голяма мускулна група 2 пъти в седмицата

09.08.15
20:07

На 16 години съм, 70 килограма и съм висок около 180 см и се занимавам със фитнес от 1 година и 5 месеца. Началото на лятото започнах да тренирам 6 пъти в седмицата като правех 2 пъти гърди и 2 пъти крака, като с първите гърди правех предно+средно рамо, а със гърба правех задно+трапец(гърбът го тренирах 1 път в седмицата).
За гърди: Равна лежанка, Повдигане на дъмбели с наклон на пейката, Флайс, Флайс машина и Кофички. Всичко правех със средна тежест, т.е 15 повторения и да кажем 40 килограма на лежанката. Само кофичките и флайс машината правех по 10 повторения.
За гръб: Скрипец, Лодка, Гребане с дъмбел, Пулоувър. Пак средна тежест с по 15 повторения.
За крака: Клекове с 30 килограма по 15 повторения, Разгъвач с 40 килограма на дроп серия до 30 килограма пак по 15 повторения, Сгъвач с 20 килограма на дроп серия до 10 килограма пак 15 повторения и 2 упражнения за прасец.
Ръце: Правя ги на супер серия. За бицепс първо прав със кривия лост 15 повторения с 18 килограма(средна тежест :D) трицепс правя разгъване с триъгилник, може и с въже редувам ги. Второ за бицепс правя въртене с дъмбели + френско за трицепс. Трето правя концентрирано или чукове за бицепс + кикбек за трицепс. И накрая предмишница.
Общо взето е това. Сега към въпросите:
Трябва ли да сменя гърдите с гърба( гърба да правя 2 пъти в седмица, а гърдите 1 път)?
Чрез средната тежест мога ли да целя растеж на мускула и по-голяма сила?
Трябва ли да правя по-тежки тренировки( аз правя, но доста рядко сега, защото е лято и трудно се покачват килограми, заради жегата).
Правилна ли ми е тренировъчната програма с тези тренирания на определени мускули 2 пъти в седмицата.
Забравих за програмата ето и нея.
Понеделник: Гърди
Вторник: Гръб
Сряда: Крака
Четвъртък: Гърди
Петък: Крака
Събота: Ръце
Неделя: Почивен ден

Здрасти!

Това, което си описал, не е програма, която да може да се коментира дори.

Как да гадаем какво включва “понеделник: гърди” или “сряда: крака”? Може да значи всичко.

А замислял ли си се за тренировки на цялото тяло?

09.08.15
21:03

Упражненията, които съм описал по горе са тези, които правя най-често. Аз си тренирам цялото тяло просто тук не съм включил кръста,корема, предмишница, рамо

Имах предвид цялото тяло в една тренировка чрез няколко комплексни упражнения.
Или пък разделение от типа горна / долна част (2 пъти седмично), а не по една мускулна група на тренировка.

09.08.15
21:16

Не съм се замислял за това, по принцип, ако става въпрос за гърди ги тренирам така цялата мускулна група, не като разделение

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1