Провери колко си силен

НИ

04.09.15
13:50

Привет,

Попаднах на много интересен сайт, с много готина цел - https://symmetricstrength.com/.

Ще си позволя да цитирам about секцията, защото там целта е обяснена много точно:

Symmetric Strength provides lifters with a tool to pinpoint their strengths and weaknesses and compare their lifts with others. After entering the lifts that you train and your best set per lift, Symmetric Strength will provide you with a detailed breakdown of where you stand in comparison to other strength athletes, which muscle groups are lagging behind, and where you excel in comparison to other lifters at your level.

Additionally, Symmetric Strength offers other fitness-related calculators backed by up-to-date research and data.

Въведох си всички най-актуални лични рекорди. Без разни от сорта на “направих три, ама имах сила за още едно и затова си пиша четири”. Колкото - толкова.

Моите резултати
- Най-добро движение: лежанка
- Най-слабо упражнение: раменна преса (последвано от сумо тяга)
- Задният ми клек е точно толкова силен, колкото други хора на моята възраст и килограми
- Ниво на симетричност - 88/100
- Ниво на физ. развитие - proficient за всички мускулни групи

Много начинаещи си мислят, че са средно-напреднали или напреднали, но ето тук е истинската справка! Малко хора в този форум са наистина със статус напреднал или по-висок. Мен лично ме надъхва това, че съм точно в средата - имам много накъде да се развивам :)

Прикачвам снимки от моите резултати!

Темата беше редактирана от Никола на 04.09.15 13:50.

04.09.15
14:42

Симпатично сайтче наистина! :)

Като си използвам максовете отпреди време, нещата излизат съвсем логични. :)

Squat: 85.2 [Proficient]
Floor Pull: 92.7 [Advanced]
Horizontal Press: 102.7 [Exceptional]
Vertical Press: 83.4 [Proficient]
Pull-up / Row: 103 [Exceptional]

При тягата съм на средното ниво на други трениращи с моите параметри, при клека и вертикалните бутания съм под средното, при лега и набиранията - над. Нищо, което не знам и без друго. :D


П. П. Числовите стойности са коефициенти, а не килограми. :D

Мнението беше редактирано от Boby_ на 04.09.15 14:49.

04.09.15
14:48

И аз знам, че тягата ми е слаба, няма нужда да ми го натякват :D

НИ

04.09.15
14:50

И при мен имаше съвсем очаквани резултати, но пак е готино да си направиш справка. Преди ползвах силовите стандарти на exrx, за да си сверявам часовника, но този сайт може да го замени при мен :D

Иначе има и елемент на специфичност, който трябва да се има предвид. Например аз не правя раменна преса с лост, а с дъмбели. Ако почна да я правя с лост най-вероятно ще дръпне много бързо само от адаптация на нервната система към специфичното движение. В случаят ми е най-слабото движение, но е въпрос и на контекст, така че не бих се вживявал прекалено много в резултатите.

04.09.15
14:51

казано от Петко К на 04.09.15, 14:48:

И аз знам, че тягата ми е слаба, няма нужда да ми го натякват :D

Че добър score си събрал. :) Моят е едва 93,4.

04.09.15
15:03

Score: 86.4
SQUAT: 85.2 [PROFICIENT]
FLOOR PULL: 83.4 [PROFICIENT]
HORIZONTAL PRESS: 87.8 [ADVANCED]
VERTICAL PRESS: 85.6 [PROFICIENT]
PULL-UP / ROW: 90.2 [ADVANCED]

Back Squat: 200 kg[Proficient]
Deadlift: 225 kg[Proficient]
Power Clean: 110 kg[Intermediate]
Bench Press: 150 kg[Proficient]
Dip: 70 kg added[Advanced]
Overhead Press: 97.5 kg[Proficient]
Chin-up: 50 kg added[Advanced


Мазен и мек.

04.09.15
15:05

казано от CarnalK на 04.09.15, 15:03:

Мазен и мек.

Пропусна “малък” от “светата троица” на Илийката. :D

04.09.15
15:11

Ахахах, добро е и много правдиво :)

Score: 78.7
Proficient
SQUAT: 65.5 [INTERMEDIATE]
FLOOR PULL: 71.2 [INTERMEDIATE]
HORIZONTAL PRESS: 79.5 [PROFICIENT]
VERTICAL PRESS: 78.6 [PROFICIENT]
PULL-UP / ROW: 98.9 [ADVANCED]

Symmetry Score -61
Estimated PL Total 265 kg
Estimated PL Wilks 285
Strongest Lift Pull-up
Weakest Lift Front Squat


ESTIMATED ONE REP MAXES
Back Squat: 85 kg[Intermediate]
Front Squat: 65 kg[Intermediate]
Sumo Deadlift: 110 kg[Intermediate]
Bench Press: 70 kg[Proficient]
Overhead Press: 45 kg[Proficient]
Chin-up: 20 kg added[Advanced]
Pull-up: 20 kg added[Advanced]

Максовете изглеждат точни, само не знам дали ще стане това с набирането - това че мога 10 без тежест, не значи че ще мога 1 с 20кг )

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 04.09.15 15:18.

04.09.15
15:14

казано от Boby_ на 04.09.15, 15:05:

казано от CarnalK на 04.09.15, 15:03:

Мазен и мек.

Пропусна “малък” от “светата троица” на Илийката. :D

Е на 190см и 110 кг малък не върви.

04.09.15
15:15

68,5

04.09.15
15:19

Тука сте се събрали все едни легаджии, пък само роптаете срещу лежанките :D

Мнението беше редактирано от Петър на 04.09.15 15:25.

04.09.15
15:37

Score: 77.2
Proficient

SQUAT: 78.6 [PROFICIENT]
FLOOR PULL: 80.4 [PROFICIENT]
HORIZONTAL PRESS: 74.3 [INTERMEDIATE]
VERTICAL PRESS: 76.2 [PROFICIENT]
PULL-UP / ROW: 76.7 [PROFICIENT]

Средна хубост :D

04.09.15
15:49

Score: 83.6
Proficient
SQUAT: 67.2 [INTERMEDIATE]
FLOOR PULL: 93.6 [ADVANCED]
HORIZONTAL PRESS: 102 [EXCEPTIONAL]
VERTICAL PRESS: 83.1 [PROFICIENT]
PULL-UP / ROW: 72.1 [INTERMEDIATE]

ESTIMATED ONE REP MAXES
Back Squat: 150 kg[Intermediate]
Deadlift: 240 kg[Advanced]
Bench Press: 170 kg[Exceptional]
Overhead Press: 90 kg[Proficient]
Chin-up: 35 kg added[Intermediate]

И аз пробвах с предишните си максове, в момента нещата са много различни- да се разбира, че вдигам два пътипо- малко.
Приблизителните максове, които са дали ми са реалните. С изключение на лега и набиранията. При лега съм правил 2 на 160 кг., които ме смазаха и 170 бяха миражни. На набиранията 1 на 50 в момента. Иначе интересно сайтче.
Забележка- макса посочен на тягата е с фитили.

НИ

04.09.15
15:56

казано от Иван Марков на 04.09.15, 15:49:

Приблизителните максове, които са дали ми са реалните. С изключение на лега и набиранията. При лега съм правил 2 на 160 кг., които ме смазаха и 170 бяха миражни. На набиранията 1 на 50 в момента. Иначе интересно сайтче.
Забележка- макса посочен на тягата е с фитили.

Не съм сигурен коя формула ползват. По принцип в литературата Epley дава най-добри предсказания, но според мен е защото повечете проучвания са при нетренирани или начинаещи, иначе формулата на Epley ми идва прекалено оптимистична. Онлайн калкулаторите обикновено ползват формулата на Brzycki, която дава по-ниски резултати (обикновено).

Явно уикенда и другата седмица ще се правят доста максове :D

04.09.15
18:27

И това при положение, че съм вписал тежести, с които правя няколко серии на тези повторения(тоест вместо макс 5 повт. аз правя 4х5 с тази тежест).

Мнението беше редактирано от TonsOfDamage на 04.09.15 18:28.

SQUAT: 92.3 [ADVANCED]
FLOOR PULL: 86.2 [PROFICIENT]
HORIZONTAL PRESS: 88.2 [ADVANCED]
VERTICAL PRESS: 83.5 [PROFICIENT]
PULL-UP / ROW: 95.4 [ADVANCED]

Back Squat: 205 kg[Advanced]
Front Squat: 150 kg[Proficient]
Deadlift: 220 kg[Proficient]
Power Clean: 105 kg[Intermediate]
Bench Press: 140 kg[Proficient]
Incline Bench Press: 120 kg[Advanced]
Dip: 70 kg added[Proficient]
Overhead Press: 90 kg[Proficient]
Push Press: 100 kg[Intermediate]
Chin-up: 55 kg added[Advanced]
Pull-up: 55 kg added[Advanced]

Слаба работа :(
Интересно ми е на the reem резултатите какви ще са - предполагам elite.

Мнението беше редактирано от Светослав Захариев на 05.09.15 09:47.

За човек, който тренира от 12 години резултатите ми са плачевни.... За това и няма да ги постна. :/ Но сайтчето е хубаво и ще го ползвам, за да следя прогреса си. :)

Общо 72.6 (intermediate)

Най-силни - тягата и клек
Слаби - всички останали, които зависят основно от горната част. Не е нещо, което ме изненадва...и което не знам.
Но да, не е приятно, когато ти го кажат в очите. :D

Трапец - 85.1 score
Латисимуси - 63.2
Трицепс - 62.7
Предмишници - 67.4
Бицепс - 61.9
Гърди - 63.3
Корем - 74.9
Коси коремни - 74.3
Еректори - 82.1
Глутеуси - 82.5
Задни бедра - 85.1
Квадрицепси - 83
Аддуктори и хип флексори - 83.4

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 05.09.15 11:21.

05.09.15
13:15

Score: 88.4
Advanced
Squat: 78.9 [Proficient]
Floor Pull: 78.8 [Proficient]
Horizontal Press: 98.1 [Advanced]
Vertical Press: 92.8 [Advanced]
Pull-up / Row: 93.6 [Advanced]


Back Squat: 140 kg[Proficient]
Sumo Deadlift: 160 kg[Proficient]
Power Clean: 90 kg[Proficient]
Bench Press: 130 kg[Advanced]
Overhead Press: 80 kg[Advanced]
Pull-up: 50 kg added[Advanced]

Около 15кг клек и 20 тяга,  за да кача нивото. На лежанката ми трябват само 5кг, за да се нарека “Exceptional”, като дори не знам с кое точно  ще съм “Изключителен”  :D Д/г са вярно максовете, само на обръщането не съм слагал повече от 75кг никога , като съм правил само повторения там, а за макс не съм пробвал и най-вероятно ще ми е тегаво на тия килограми, но сигурно имам някакви шансове.

ПП: Тая преса от стоеж ли става въпрос, защото аз от седеж я правя и май се води малко чиийтване със сайта  :D

Score: 102
Exceptional
Squat: 86.7 [Proficient]
Floor Pull: 77.3 [Proficient]
Horizontal Press: 116.1 [Elite]
Vertical Press: 128.1 [World class]
Pull-up / Row: 101.9 [Exceptional]

Това са резултатите ми от зимния ми сезон. Сега с разредени тренировки съм намалил скоровете. Мъртвата ми тяга е най-плачевния ми лифт, като нямам и генетичните възможности за кой знае колко повече. Още от началото на тренировките ми е било така и така ще си и остане, освен ако не реша да си слагам главата в торбата и да рискувам травма. Нещо, без което със сигурност мога.

Мнението беше редактирано от Камен Илиев на 05.09.15 14:50.

Моята истинска сила е пред клавиатурата и не съм доволен, че такава метрика не е отразена в диаграмата. Но от наличните, колкото, толкова.

06.09.15
10:16

Score: 102.5
Exceptional
Squat: 94.9 [Advanced]- Лоу бар    Squat: 82.8 [Proficient] - Хай бар 
Floor Pull: 105.9 [Exceptional]
Horizontal Press: [Not entered]
Vertical Press: 90.2 [Advanced]
Pull-up / Row: 119.1 [Elite]

Баа, ако имат предвид военна преса с тази  Vertical Press, ми е малко странно че я дават по-слаба от клека. Въпреки че тук съм писал лоу бар де. И на набирането не съм съгласен. Смята ми го единица на 84, при тройка на 70, което при мен не е така, а по-малко.

П.П А така, при хай бар, военната ми е по-яка :Д

Мнението беше редактирано от ddd на 06.09.15 10:25.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1