Програма по методиката горна/долна част

11.10.15
11:58

Здравейте,тренирам от 7-8 месеца сериозно.Реших да почна да тренирам по методиката ” горна/долна ” част,но видях,че има много вариации.Някой може ли да ми даде някоя конкретна програма с 4 тренировъчни дни в седмицата ?

11.10.15
19:08

Това е мойта:

Горна Силова : Набиране , Лег , Военна преса , Гребане, Френско , Сгъване със щанга

Долна:Силова: клек , мъртва тяга , напади , прасец

Горна: Хипертрофия: Полулег , Мечка , Флайс , Полурпувър , раменни преси със дъмбели , скотово , разгъване

Долна: Хипертрофия: Преден клек , разгъване , сгъване , прасци.

Когато правиш за силовата гледай със повече кг и между 6-8 повторения ,а когато за хипертрофия по - малко кг между 10-15 повторения.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1