Раменна преса пред гърди или вертолет?

Според вас кое от 2-те упражнения е по добро за релеф форма на рамото, аз до сега все правя, раменна преса пред гърди 6-8ци, рамото ми е масивно, но искам малко да го изрежа. Винаги правя по 1 упражнения за всяка мускулна група, не мога да се оплача от ефекта 5х5.

Темата беше редактирана от Йосиф Георгиев на 18.10.15 09:47.

Хранителен режим и наличие на вече изградена мускулна маса - това ще ти помогне за релеф.
А не конкретни упражнения, серии и повторения.

казано от Вероника Налбатска на 18.10.15, 09:59:

Хранителен режим и наличие на вече изградена мускулна маса - това ще ти помогне за релеф.
А не конкретни упражнения, серии и повторения.

Добре, а кое е по комплексно упражнение от раменните преси?

Двете упражнения не са взаимозаменяеми - и двете имат място в една цялостна програма за рамо.

18.10.15
17:07

Ако трябва да избираш, избери преси. Това е все едно да питаш клек или лег преса при краката...

Мисля да почна да правя, Раменни преси зад врат, че от предните много ми се товярят гърдите, и много ми напреднаха гърдите, което не ми харесва.


Тренировката в момента ми е:

Понеделник 5х8 Клек / 5х8 Преса пред гърди

Сряда 5х8 лег/ 5х8 Бицепсово сгъване

Петък 5х6 тяга/ Тесен хват

Много съм доволен от 85кг съм в момента 101кг,  малко мазен но ще се изчистя, но гърдите и рамото ми дърпат здраво, аз не харесвам огромните гърди

Мнението беше редактирано от Йосиф Георгиев на 18.10.15 17:16.

19.10.15
22:28

Георгиев не знам какво да ти кажа относно раменните преси зад врат.В този форум са дъвкани много и от това което съм чел и от личен опит изобщо не ти ги препоръчвам.Лично според мен натоварването на делтоидите е по - добро при тях но пък риска от травма скача в пъти. Иначе не би трябвало от преса да ти се товарят гърдите освен ако не  се накланяш назад зверски много.

Оказа се, че крака и рамо дето ги тренирам в комбинация  от толкова години не са никак удачна комбинация, защото след като клякам после правя пресата от стоеж и вечер се чувствам много уморен и нямам сила за пресата, промених реда по следния начин и килограмите скочиха драстично.
Понеделник
- Пълен клек зад врат 8х6
- Повдигане от Лег 5х8
(Интересното в случая е че,  преди правех лег-а в сряда като първо упражнение и стигах до 100кг на серия 10ки, а сега след 8 серии за крака тежък клек, имам сигурно 3 пъти повече сила за лег и сега вместо да започна от 90кг серия правя, 5х8 със 110кг и имам мегдан за още, странна работа)
Сряда
-Раменна преса пред гърди от стоеж 5х8
- Бицепсово сгъване с щанга от стоеж 5х8
(Тук работата още повече ми допада, странното е че при раменната преса пак качих 8кг от горе при серия и виждам по добро напомпване в рамото, а след нея бицепса ми е много приятно да го тренирам)

Относно товаренто на гърди от раменната преса, плучаваше се от това, че след клек краката ми са доста уморени и леко се навеждам назад и затова натоварвам гърдите, сега като е правя в сряда като първо упражнение съм свеж и съм се изпънал като паметник.
ББ: Отказах се от раменната преса зад врат, нещо не ми допадна като упражнение, не мога да качвам повече кила, и другото което е аз взимам щангата от земята и по удобно ми е да правя пред гърди.

Мнението беше редактирано от Йосиф Георгиев на 21.10.15 10:11.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1