Тренировъчна програма за 16 годишен

18.10.15
19:34

Здравейте на всички...
Аз съм нов във форума и имам няколко въпроса относно своята програма.
На 16 съм и съм висок около 1.75-6. Тренирал съм най-различни спортове (плуване, стрелба, футбол, гимнастика...) Тренирал съм и фитнес усилено около 4-5 месеца може би, но след това спрях за повече от 6-7 месеца. През тези 4-5 месеца, които тренирах правих главно тренировки за сила, защото може да се каже, че имах маса, но не и мускулатура. Не ме разбирайте погрешно, нямах наднормено тегло или нещо, но тук таме се подаваха сланинки. :D Сега тежа около 65 килограма . Това добре ли е за този ръст?
Та да продължим... От утре започвам пак фитнес усилено и мисля да отделям по 3-4 дена от седмицата. Мога да дам пример на това как изглежда тялото ми : http://www.bb-team.org/?ACT=8&fid=19&aid=9724_ZkRs2i7rqkFQ6llbE9v5&board_id=1 (видях това момче, че също е от форума и реших да ви покажа.. Моето тяло е една идея по-слабо. Малко по-малко мазнинки и по-малки РЪКИ) Искам да постигна това : http://bgmajete.com/data/uploads/2014/02/4059.jpg(добре де, просто не можах да намеря точна снимка, не толкова здрав, но нещо подобно... разбрахте ме) Имам някаква мускулна маса но имам и мазнинки, които трябва да изгоря или трансформирам в мускули. Както казах, не съм много навътре в нещата, така че, моля ви не ми се смейте много... :D Какво трябва да направя? Благодаря ви !

Темата беше редактирана от Danino 420 на 18.10.15 19:35.

18.10.15
19:55

Много си се объркал. Просто тренирай и си поставяй цели за след месец или два. Това на снимката е стабилно над 40см ръка на под 10% мазно, т.е. дори и да те разочаровам - днес ще си легнеш с мисълта, че няма как да стане само като щракнеш с пръсти.

Постави си цел до края на годината да си 70кг, да повишиш работните тежести и т.н. Просто яж достатъчно и нещата ще се получават.

18.10.15
20:11

казано от DSMHY на 18.10.15, 19:55:

Много си се объркал. Просто тренирай и си поставяй цели за след месец или два. Това на снимката е стабилно над 40см ръка на под 10% мазно, т.е. дори и да те разочаровам - днес ще си легнеш с мисълта, че няма как да стане само като щракнеш с пръсти.

Постави си цел до края на годината да си 70кг, да повишиш работните тежести и т.н. Просто яж достатъчно и нещата ще се получават.

знам, че нито ще стане с щракване на пръсти, нито, че ще направя това тяло за по-малко от 5-6 месеца... (дори и повече) Просто се нуждая от мнението и съветите ви. Не искам и да ставам ГАРДЕРОБ... (според мен това седи грозно. Не искам да обиждам никой с това) Благодаря за мнението ти!

18.10.15
20:26

Намираш програма с базови упражнения (5х5 на Бил Стар е добра като за начало) научаваш ги правилно и започваш да тренираш редовно и стриктно. И ядеш много. На тази възраст забрави  за малко мазнинки, оформен бицепс и т.н. Аз съм на твоята възраст и съм започнал така. В крайна сметка съм 92кг с 41 РЪКИ и всичко това е благодарение на тежки тренировки с базови упражнения и стабилно хранене. Гардероб така и така няма да станеш в близките 2-3 години, нито шкаф, така че не го мисли толкова. Търси в форума, има всичко, което ще ти е от полза. Успех !

18.10.15
20:32

За това тяло, което си показал, няма да ти стигнат най-вероятно и 5-6 години.

18.10.15
21:33

казано от TonsOfDamage на 18.10.15, 20:26:

Намираш програма с базови упражнения (5х5 на Бил Стар е добра като за начало) научаваш ги правилно и започваш да тренираш редовно и стриктно. И ядеш много. На тази възраст забрави  за малко мазнинки, оформен бицепс и т.н. Аз съм на твоята възраст и съм започнал така. В крайна сметка съм 92кг с 41 РЪКИ и всичко това е благодарение на тежки тренировки с базови упражнения и стабилно хранене. Гардероб така и така няма да станеш в близките 2-3 години, нито шкаф, така че не го мисли толкова. Търси в форума, има всичко, което ще ти е от полза. Успех !

Благодаря. А горе-долу какво да ям и по колко? Стриктно ли трябва да се спазва хранителния режим или трябва да се придържам към него?

18.10.15
21:37

казано от TonsOfDamage на 18.10.15, 20:26:

Намираш програма с базови упражнения (5х5 на Бил Стар е добра като за начало) научаваш ги правилно и започваш да тренираш редовно и стриктно. И ядеш много. На тази възраст забрави  за малко мазнинки, оформен бицепс и т.н. Аз съм на твоята възраст и съм започнал така. В крайна сметка съм 92кг с 41 РЪКИ и всичко това е благодарение на тежки тренировки с базови упражнения и стабилно хранене. Гардероб така и така няма да станеш в близките 2-3 години, нито шкаф, така че не го мисли толкова. Търси в форума, има всичко, което ще ти е от полза. Успех !

  след като прегледах програмата имам един въпрос относно нея. Клековете с щанга не влияят ли на растежа и тъй като колената ми пукат и болят при клякане има ли друго решение?

18.10.15
21:37

казано от Danino 420 на 18.10.15, 21:33:

казано от TonsOfDamage на 18.10.15, 20:26:

Намираш програма с базови упражнения (5х5 на Бил Стар е добра като за начало) научаваш ги правилно и започваш да тренираш редовно и стриктно. И ядеш много. На тази възраст забрави  за малко мазнинки, оформен бицепс и т.н. Аз съм на твоята възраст и съм започнал така. В крайна сметка съм 92кг с 41 РЪКИ и всичко това е благодарение на тежки тренировки с базови упражнения и стабилно хранене. Гардероб така и така няма да станеш в близките 2-3 години, нито шкаф, така че не го мисли толкова. Търси в форума, има всичко, което ще ти е от полза. Успех !

Благодаря. А горе-долу какво да ям и по колко? Стриктно ли трябва да се спазва хранителния режим или трябва да се придържам към него?

Като цяло се старай да ядеш много калории. Не е задължително на всяка цена да са от качествен източник, но е препоръчително. Гледай да си набавиш необходимия протеин за деня (2хСТ) и от там нататък яж колкото можеш въглехидрати и мазнини. Важното е да има излишък. Тежките тренировки горят много калории и ще са ти от нужда. Също така пий по 3-4 литра вода на ден и спи по 8 часа минимум. С времето ще се получат нещата, ако си сериозен.

18.10.15
21:42

казано от Danino 420 на 18.10.15, 21:37:

казано от TonsOfDamage на 18.10.15, 20:26:

Намираш програма с базови упражнения (5х5 на Бил Стар е добра като за начало) научаваш ги правилно и започваш да тренираш редовно и стриктно. И ядеш много. На тази възраст забрави  за малко мазнинки, оформен бицепс и т.н. Аз съм на твоята възраст и съм започнал така. В крайна сметка съм 92кг с 41 РЪКИ и всичко това е благодарение на тежки тренировки с базови упражнения и стабилно хранене. Гардероб така и така няма да станеш в близките 2-3 години, нито шкаф, така че не го мисли толкова. Търси в форума, има всичко, което ще ти е от полза. Успех !

  след като прегледах програмата имам един въпрос относно нея. Клековете с щанга не влияят ли на растежа и тъй като колената ми пукат и болят при клякане има ли друго решение?

Не, не влияят  на растежа, от 14 годишен клякам тежко и дърпам тяга и в момента съм около 184-5см. Това за растежа зависи от гена. А това с коленете не знам на какво се дължи, загрявай много хубаво преди тренировка и може да вземеш медицински наколенки да ти държат ставите топли по време на тренировка. Ако проблемът е дълготраен, може да се консултираш с лекар.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1