Въпрос за тренировъчна програма

26.11.15
21:07

Здравейте, искам да ви попитам за моята тренировъчна програма. Понеделник-гърди;
Вторник-гръб и трапец;сряда-рамо, корем и крака;четвъртък-почивка; петък-бицепс трицепс;събота-крака и корем;неделя-почивка. 3месеца съм тренирал на лостове и, от 1месец започнах да ходя на фитнес. Започнах да тренирам тази програма, от 1месец и искам да ви попитам дали е добра :) Но нямам хранителен режим, ако може да ми дадете линк, ще съм ви благодарен. На 16 години съм, преди да почна да тренирам бях 65кг 1.60, а сега съм 1.60 49кг.. отслабнах за 5-6месеца и горе-долу почнах да се оформям и, сега искам да покача някои килца:)

Темата беше редактирана от Emrah Nazif на 27.11.15 18:22.

27.11.15
05:45

Хапвай смело, мен подобна на тази програма ме изстреля много. Ако разбира се искаш да покачваш мускулната маса!

27.11.15
15:04

Нещо не схванах бил си 65кг и си свалил до 49? Ти сериозно ли... а относно програмата аз виждам само мускулни групи , но не и упр серии и повторения тоест отговор неможеш да получиш. И другото , което напиши си хранителния режим той ти е много важен.

27.11.15
17:51

казано от Krasen Georgiev на 27.11.15, 15:04:

Нещо не схванах бил си 65кг и си свалил до 49? Ти сериозно ли... а относно програмата аз виждам само мускулни групи , но не и упр серии и повторения тоест отговор неможеш да получиш. И другото , което напиши си хранителния режим той ти е много важен.

Отслабнах с бягане, а после започнах да тренирам. Сега искам да си направя хранителен режим, но ми трябва помощ от вас :)

27.11.15
21:43

Като цяло почваш от нулатаа. Първо бе се хвърляй на седмичен сплит защото нямаш никакъв стаж. Второ наблегни на храненето. Трето какви са ти целите ?

28.11.15
07:14

казано от Krasen Georgiev на 27.11.15, 21:43:

Като цяло почваш от нулатаа. Първо бе се хвърляй на седмичен сплит защото нямаш никакъв стаж. Второ наблегни на храненето. Трето какви са ти целите ?

Разбрах те. Ето ми го целта :)
Искам да изглеждам така..

28.11.15
07:16

казано от Emrah Nazif на 28.11.15, 07:14:

казано от Krasen Georgiev на 27.11.15, 21:43:

Като цяло почваш от нулатаа. Първо бе се хвърляй на седмичен сплит защото нямаш никакъв стаж. Второ наблегни на храненето. Трето какви са ти целите ?

Разбрах те. Ето ми го целта :)
Искам да изглеждам така..

След 2часа ще ходя на фитнес и, искам да ви попитам колко часа преди тренировка да се храня и, колко часа след тренировка? Благодаря предварително.
И да кажа, че не обичам яйцето, с какво мога да заместя яйцето в хранителния режим? Мляко/месо стават ли?

Мнението беше редактирано от Emrah Nazif на 28.11.15 08:22.

28.11.15
11:08

Къв си ти човек:Д 49 кила на 16 годишно момче. Еми извинявам се ама аз, не тема толкова. Не отива на здраво младо момче да тежи толкова.
Не знам аз ли съм сбъркана ама като бях на 16 всичките момчета на тези години мои познати тежаха минимум 80 кг:Д:Д

Мнението беше редактирано от S&M на 28.11.15 11:20.

28.11.15
12:47

казано от Emrah Nazif на 28.11.15, 07:16:

казано от Emrah Nazif на 28.11.15, 07:14:

казано от Krasen Georgiev на 27.11.15, 21:43:

Като цяло почваш от нулатаа. Първо бе се хвърляй на седмичен сплит защото нямаш никакъв стаж. Второ наблегни на храненето. Трето какви са ти целите ?

Разбрах те. Ето ми го целта :)
Искам да изглеждам така..

След 2часа ще ходя на фитнес и, искам да ви попитам колко часа преди тренировка да се храня и, колко часа след тренировка? Благодаря предварително.
И да кажа, че не обичам яйцето, с какво мога да заместя яйцето в хранителния режим? Мляко/месо стават ли?

Аз лично ям 1час преди тренировка. А какво му има на яйцето е брато... по толкова начини можеш да си го правиш и пак ще е влусно.

Напиши едно твое хранене за цял ден.

28.11.15
12:54

казано от Krasen Georgiev на 28.11.15, 12:47:

казано от Emrah Nazif на 28.11.15, 07:16:

казано от Emrah Nazif на 28.11.15, 07:14:

казано от Krasen Georgiev на 27.11.15, 21:43:

Като цяло почваш от нулатаа. Първо бе се хвърляй на седмичен сплит защото нямаш никакъв стаж. Второ наблегни на храненето. Трето какви са ти целите ?

Разбрах те. Ето ми го целта :)
Искам да изглеждам така..

След 2часа ще ходя на фитнес и, искам да ви попитам колко часа преди тренировка да се храня и, колко часа след тренировка? Благодаря предварително.
И да кажа, че не обичам яйцето, с какво мога да заместя яйцето в хранителния режим? Мляко/месо стават ли?

Аз лично ям 1час преди тренировка. А какво му има на яйцето е брато... по толкова начини можеш да си го правиш и пак ще е влусно.

Напиши едно твое хранене за цял ден.

Еми ям каквото има, но вече искам да си променя храненето и, затова пуснах тема. Ако може да ми направите някакъв хранителен режим, ще съм ви благодарен. Разбирасе, ако ви се занимава де:))
Вижте как тренирам:

Мнението беше редактирано от Emrah Nazif на 28.11.15 16:52.

Здравей!

Достатъчно сме писали на тема хранене и тренировки.
Отдели време, за да почетеш малко, след което обърни внимание и на тези съвети, а после добави повече информация за себе си, като например как точно се храниш сега.

Нито можем да гадаем, нито е нужно да вадим думите с ченгел. :)

29.11.15
09:24

казано от Вероника Налбатска на 28.11.15, 18:43:

Здравей!

Достатъчно сме писали на тема хранене и тренировки.
Отдели време, за да почетеш малко, след което обърни внимание и на тези съвети, а после добави повече информация за себе си, като например как точно се храниш сега.

Нито можем да гадаем, нито е нужно да вадим думите с ченгел. :)

Значи, от днес започвам да се храня по следния начин: Сутрин 7ч 200гр макарони, 100гр сирене и 2 сурови яйца(макар и да не ми се яде). Преди обед 10ч 200мл прясно мляко с овесени ядки и един банан. 13:00(два часа преди тренировка) 2сурови яйца, една чиния боб. 17:00 след тренировка.
Една чиния пилешка супа, с една/две филии хляб(черен) и някакъв плод. Това е, ако има да добавям нещо, да замествам или да премахвам, ми кажете. :) Благодаря предварително!

Мнението беше редактирано от Emrah Nazif на 29.11.15 09:25.

29.11.15
12:56

Има много за промяна и добавяне и ти луд ли си да ги ядеш сурови яйцата?? Дори и да са домашни недей!

29.11.15
14:14

казано от Krasen Georgiev на 29.11.15, 12:56:

Има много за промяна и добавяне и ти луд ли си да ги ядеш сурови яйцата?? Дори и да са домашни недей!

Защо, какво му е на суровото? Кажете как да ги ям, тъй като вие по разбирате...

Варени, на омлет, бъркани и т.н. :)
В примера с макароните, можеш да си направиш макарони във фурна с яйца и сирене като заливка. :)
Добави и зеленчуци в някои от основните хранения.

Ако искаш да качваш тегло, трябва да приемаш и усвояваш повече калории от изразходваните. Така че започни да се храниш повече (разбира се, желателно е тези бонус калории да са от хубава храна) и се наблюдавай. Дали ще се наложи да променяш нещо, само времето може да покаже.

29.11.15
16:20

казано от Вероника Налбатска на 29.11.15, 16:14:

Варени, на омлет, бъркани и т.н. :)
В примера с макароните, можеш да си направиш макарони във фурна с яйца и сирене като заливка. :)
Добави и зеленчуци в някои от основните хранения.

Ако искаш да качваш тегло, трябва да приемаш и усвояваш повече калории от изразходваните. Така че започни да се храниш повече (разбира се, желателно е тези бонус калории да са от хубава храна) и се наблюдавай. Дали ще се наложи да променяш нещо, само времето може да покаже.

Благодаря за отговорите. А, относно за суровите яйца съм се объркал :D

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1