Тренировъчна програма за ММ

30.11.15
20:48

Цел : ММ
25 г / 185 / 91 кг - Ектоморф

Мисля програмата да я направя така , че да тренирам 2 дни и 2 дни да почивам с базови упражнения , като целта ми е да тренирам мускулните групи по 2 пъти, като единия път ще е силово ( 3 - 5 повторения ) а другия с повече повторения ( 8 - 12 ) .

ден 1 :
Клек - 10 х 3-5
Лег - 10 х 3-5
Раменна преса - 5 х 5

ден 2
Тяга  - 10 х 3-5
Гребане с щанга - 5 х 5
Корем 5 серии с тежест

Ден 3
Почивка

Ден 4
Почивка

Ден 5
Лег с лост 5 х 8-12
Гребане с щанга 5 х 8-12
Лег с дъмбели ( наклон) 4 х 8-12
Набирания - 4 х 8-12
Флайс - 3 х 12
Долен скрипец 3 х 12

Ден 6
Преден клек 5 х 8-12
Бедрено разгъване 4 х 12-15
Бедрено сгъване 4 х 12-15
Раменна Преса 5 х 8-12
Повдигане на дъмбел напред 4 х 12-15
Разтваряне на дъмбели в страни 4 х 12-15

2 Дни почивка и отново ден 1

по късно ще стане въпрос и за хранителния режим :Д

Моля за вашите - мнения , критики  и т.н.

Като цяло не изглежда зле, но все пак дали ще качваш зависи най-вече от хранителния режим.

01.12.15
10:53

казано от Иван Благов на 30.11.15, 21:36:

Като цяло не изглежда зле, но все пак дали ще качваш зависи най-вече от хранителния режим.

При положение, че ще харча около 3100-3200 ккал
Какъв тип хранене би ми препоръчал за да си набавям поне 3400 ккал, НВ-ВМ(с цел по лесно набавяне на кал чрез мазнините) дали било свършило работа( с по 1 зареждаш ден на 4-5 дни .

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1