съвети относно диета и тренировка

03.12.15
17:21

Здравейте! Предполагам, че има подобна тема, но не успях да намеря с мойте характеристики.. Височина: 198, кг: 93. Тип тяло: доколкото разбирам ектоморф.
Диетата ми включва около 5-6 хранения в деня -
1. Закуска - доза протеин, кисело мляко +60гр овесени ядки
2. Пържола + картофи/ориз и зеленчук според сезона.
3. Тренировка - след това доза протеин.
4. 5 белтъка
5. Пържола + картофи/ориз и зеленчук според сезона.
6. Само пържола/ориз/картофи.
7. Извара

Храненията са разпределени в различно време всеки ден, разбира се според свободното време. Водата е около 2 литра дневно-не по-малко.Има и дни в които добавям или изключвам даден продукт.
Толкова за папкането сега малко за самата тренировка..
4 тренировки във фитнеса + 1 в парка (тичане с коремни)
1. Гърди - 4 упражнения по 4 серии.
Почивка
2. Ръце - 4 за трицепс 2 за бицепс.
Почивка
3.Гръб - 4х4
Почивка
4. Рамо и трапец 3 на 2.
5. Парк.. След това програмата се повтаря. Избягвам машините гледам да тренирам със свободни тежести на 100% от възможностите си. Случва се и два поредни дни да тренирам, всичко е според времето.. Приемам критика и въобще всичко, което ще ми бъде в полза за да постигна целта от около 110кг. Ако има нещо, което съм забравил ще го добавя. Извинявам се, ако има правописни грешки, пиша от GSM

Толкова ли няма специалисти?

08.12.15
17:13

Голям човек си, трябва да си хапваш стабилно :)
Само може да се гадае колко е този “Ориз” или пък “Картофи” :) Мен ако питаш - ставаш сутринта и си правиш една голяма тава с 500-600гр ориз, правиш си 500гр месо, като това ти е “Твърдата храна”, т.е. храната, която набавя по-голямата част от калориите. Отделно яж овес, картофи, яйца, мляко или там каквото си решил. Към ориза добавяш 100гр масло и вече си почти на 4000 калории, като вече зависи от месото, което си избрал.

Протеинът ти доставя също някаква енергия, но по-добре си дай парите за храна, освен ако нямаш излишни и не можеш да си го позволиш :) Яйцата ги яж цели - няма смисъл да делиш белтъка. Изварата пък е добър избор - може да я комбинираш по много начини - виж в дневника ми аз как я ям, виж в други дневници и т.н.

За тренировките - насочил си се добре към свободните тежести, но не си дал и 1% от тренировките си с това описание.


ПП: Не съм от “Специалистите” :)

Мнението беше редактирано от satisfaction на 08.12.15 17:13.

Ориз/Картофи - средно 500-700гр дневно.
Месо 500-800гр. дневно

Гърди - лег, полулег,пекдек(на гладиатор),повдигане на дъмбели от лег..
Гръб - дърпане на скрипец, набирания, гребане с дъмбели, едностранно гребане с дъмбел, едностранно хоризонтално гребане на скрипец от седеж.
Рамо - Раменни преси(на машина и с дъмбели), повдигане на дъмбели встрани(задно рамо)
Трапец - Повдигане отпред, отзад и встрани.
Бицепс - придърпване на долен скрипец с въжето, сгъване с дъмбели, сгъване с щанга
Трицепс - изтласкване от лег, кофички на пейка, разгъване на горе скрипец(с въже и с желязо)

09.12.15
00:13

Не знаем колко годишен си и колко стаж имаш.

- КРАКА ?
- нямаш почти никакви източници на мазнини
- разликата м/у 700гр ориз и 700гр картофи е огромна като калории
- размени упражнения 3 и 4 в деня за гърди.
- Тяга в деня с гърба
- Упражнение за странично рамо. Изнасяне встрани например в две разновидности
- никакви упражнения със СТ
- никакви упражнения за корем

пп1. Програмата ти лично на мен не ми харесва
пп2. А по това което си написал за яденето бих заключил, че не ядеш достатъчно въпреки, че не си дал никакви цифри

Мога още критики да намеря, ама не знам колко отворен си към съвети и промени :)

Мнението беше редактирано от Fallen на 09.12.15 00:13.

Почти 21 години. Фитнес г-д 7-8 месеца, иначе на успоредки от доста време тренирам.
Краката си ги натоварвам достатъчно с тичането. Не смятам, че имам нужда да ги развивам повече от това което са вмомента.
Ако имаш впредвид средно рамо със “странично”, то се натоварва достатъчно от 8-10 серии раменни преси. Тягата я избягвам заради проблеми с кръста.Около 60%, че и повече ми е със свободна тежест. Упражненията за корем ги правя в парка съвместно с тичането. И немога да разбера с втория послепис какво се опитваш да кажеш? Не ям достатъчно?

10.12.15
14:02

казано от Росен Тодоров на 09.12.15, 15:18:

Почти 21 години. Фитнес г-д 7-8 месеца, иначе на успоредки от доста време тренирам.
Краката си ги натоварвам достатъчно с тичането. Не смятам, че имам нужда да ги развивам повече от това което са вмомента.
Ако имаш впредвид средно рамо със “странично”, то се натоварва достатъчно от 8-10 серии раменни преси. Тягата я избягвам заради проблеми с кръста.Около 60%, че и повече ми е със свободна тежест. Упражненията за корем ги правя в парка съвместно с тичането. И немога да разбера с втория послепис какво се опитваш да кажеш? Не ям достатъчно?

Как пък един не се намери да каже, че ръцете му се натоварват от нещо и не ги тренира :D

11.12.15
18:44

Аз не ги тренирам, натоварват ми се достатъчно от многоставните :) Дори да ги тренирам, размерът им е в пряка връзка с личното ми тегло, съответно разликата между това дали ги тренирам целенасочено или не е минимална.

Мнението беше редактирано от Станимир на 11.12.15 18:47.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1