Мнения за хранителен режим за покачване на маса

06.12.15
22:52

Здравейте, BB-team-ъри!

Моята цел, е покачване на мускулна маса. Разчитам изцяло на храната.

Дневният ми калориен баланс, е около 2,700 kcal. Стремя се да приемам, с около 300 повече.

Нека преминем към хранителния режим:

Закуска:
1 кисело мляко “Верея” - 288 kcal, 15 гр. протеин, 17 гр. въглехидрати;
100 гр. овесени ядки - 363 kcal, 13 гр. протеин, 65 гр. въглехидрати;
2 яйца(~50 гр.) - 160 kcal, 12 гр. протеин.
Общо: 811 kcal, 40 гр. протеин, ~ 100 гр. въглехидрати.

Обяд(преди тренировка):
3 филии, нарязан пълнозърнест хляб “Симид”(100 гр.) - 260 kcal, 19 гр. протеин;
Нещо готвено(боб, леща, спанак и др..) - ~300 kcal, ~15гр. протеин.
Общо: 560 kcal, ~ 35 гр. протеин.

След тренировка:
Същото като закуската.

Вечер:
Същото като обяда(преди тренировката) + сирене, кашкавал, извара и др.

Получава се, общо за деня, около: 2,900 kcal, 150 гр. протеин.

Какво мислите? В момента тежа 65 кг., 175 см. съм висок. Целта ми е, до Март месец да кача до 70 кг.

Благодаря Ви предварително! :)

06.12.15
23:19

Гледам, че грам месо нямаш. Аз лично бих вкарал някакво месо и бих търсил повече белтъчини.

07.12.15
07:30

Не мисля, че белтъчините са малко? За обяд, месото може да бъде през ден. Благодаря. Други мнения?

Белтъчините не са малко. Аз лично след тренировка не бих ял същото като сутринта, а бих ударил две свински пържоли. Също така тия три филии хляб можеш да минеш и без тях, или поне да не са три, а една.

07.12.15
15:39

Благодаря!

07.12.15
15:51

Яж месо:D риба

07.12.15
22:37

казано от Алберт Василев на 07.12.15, 07:30:

Други мнения?

Момче, със стрийт трудно ще качваш. Ходи поне два пъти седмично в някоя по-евтина зала. Увеличи количеството на храната и ще качваш. От лещата доста се напълнява, много по-добре е от боба и спанака. Можеш и извара вечер да приемаш.

07.12.15
22:53

казано от Антон Батбаянов на 07.12.15, 14:54:

Белтъчините не са малко.

Ако приемем за чиста монета всичко, което пише по етикетите и ако смятаме с компютърна точност всеки грам белтък във всеки залък, който слагаме в устата си, можем да кажем, че не са малко. Но аз лично предпочитам да не се движа по ръба, а да добавям поне 20-30 отгоре, за да съм по-спокоен, че реално съм приел колкото искам да съм.

Мнението беше редактирано от Pleasure на 07.12.15 23:02.

08.12.15
08:39

Март месец бях 58 кг. Сега съм 65 кг. Не мисля, че на лостовете не бих могъл да качвам. Лятото правих и HIIT кардио. Смятам, че всичко, е до типа тяло и калории. Ще добавя и месо, когато имам възможност. Благодаря!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1