Cuz I'm T.N.T

Прескочи до:

13.01.20
19:04

Съгласна!
Ама ми се е допило домашно 😍

13.01.20
19:05

Пф, домашно имам един килер.

13.01.20
19:08

Хах Супер!
Забравила съм му вкуса 😁

13.01.20
19:12

Трябва всеки ценител на червеното вино да опита Нервозното вино.
Мале, вервай ми, от 20-12 или кога беше сбирката, до онзи ден си го опазих и с мъка ударих последното прединяколко дни, ега чете.
😂

13.01.20
19:19

Хаха, видях, че му намекваш на няколко места, а той май се прави на разсеян 😁😁😁🙈🙈🙈а дано като те презареди да остане нещо и аз да опитам 😍
П. П. Сега преставам с бъзиците, че днеска не съм мениджърка хаха ми барманка и ше трябва да наливам на горките, жадни Лондончани пийенее 😁😁😁

16.01.20
19:30

Въййй, днес много енергия, много сила, много сичко и много ми беше убаво, пу.
Влизам в ритъм и много, много, ама много ми харесва 😁😁😁
Обичам си тежкото и това е.
Реших да карам до 6ци на основните и после да вдигам. Да видим до къде ще стигна.
Какво до и да стане, особено ме радва това, че имам план.

Днес:

16.1.20

Седмица 2 трен 2: Тяга

1. Тяга: 20кг, 6 х 40кг, 6 х 60кг, 3 х 70кг, 3,3,3,3 х 75кг

2. Лег: 10 х 20кг, 8 х 30кг, 5,5,5,5 х 32.5кг

3. Три кръга:
- Тяга на един крак: 10,10,10 на крак, с 30кг
- Гребане:12,12,12 х 30кг
- Странични наведи: 12,12,12на страна, с 14кг пудовка
- Арнолд: 12,12,12, с 2 х 7,5кг

А най-ми харесва Те Така Те 😜😄😁🍷🍷🍷(дей и Ланзароте, ше купувам май къща там)

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 16.01.20 19:31.

20.01.20
18:56

Обичам понеделниците, особено когато работя чак от 6 вечерта. Имам време за всичко.
Да се наспя, оправя къщата, сготвя някоя манджа на момчетата, дори и да тренирам преди работа.
Днес ден за клек. 20 килограмовият лост беше зает, та се наложи да започна с 25кг, не че беше драма, но нали се опитвам да вървя по някакъв план. Както и да е и без това първите три сета, така или иначе ги броя за загряващи.
Пусто 50кг си ми тежат, а не беше толкова отдавна времето, когато ги нямах за нищо. Старост- нерадост😆
Лег не правих, защото се заприказвах с едно момче за клекове и тяги, заредих лоста за нападите и чак след като направих един кръг, зацепих че пропуснах лежанката, но нямаше вече за кога да пренареждам и затова завърших с малко военна преса.
Напади не бях правила поне от година. Отне ми малко време да овладея техниката и да влезна в ритъм, но си спомних защо толкова много ги харесвам и съм много доволна, че ги върнах в тренировъчния си режим. Абсолютно същото мога да кажа и за ренегатското гребане. Мисля и двете движения да ги включвам от тук нататък, поне веднъж седмично.

Днес:

Седмица 3 - трен 1

1.Клек: 10 х 25кг, 10 х 35кг, 10 х 40кг, 10 х 45кг, 7,7 х 50кг

2. Три кръга:
-  Напади: 12,12,12 х 30кг
-  Ренегатско гребане : 18 с 3 х 12.5кг, 12,12 с 2 х 15кг
-  Изнасяне ръцете в страни: 15,15,15 с 2 х 5кг

3. Военна преса: 6,6,5 х 25кг

24.01.20
19:13

Пфф, днеска четворките на тягата бая ми тежеха.
Обаче още от началото на тренировката се подлъгах и заггрях с малкият лост. Абе викам си аз - мале много леко, днеска ще избухна. Ама като погледнах, то съм започнала с 15 килограмовият лост, вместо с 20 и така си ми тръгна тренировката. Иначе пък лежанката направо ме изненада с чисти хубави шестички 😊
Ааа и все повече се убеждавам, че нито глутеус мостовете, нито хип тръстовете и изобщо всички други чики рики, не влизат така в задната верига, както Царица Тяга и Цар Клек. Е, може би принц напад и принцеса румънска тяга, ама те само за разнообразие.
Иначе завърших трета поредна седмица с две тренировки.
Мара доволна. 🍷

Днес:

24.1.20

Седмица 3 трен 2: Тяга

1. Тяга: 15кг, 35кг, 55кг,
4,4,4,4 х 75кг

2. Лег: 10 х 20кг, 6,6,6,6 х 32.5кг

3. Три кръга:
-  Мечка: 12,12,12 х 35 кг
- Румънскатяга от дефицит: 15, 15,15 х 30кг
- Странични наведи: 12,12,12на страна, с 14кг пудовка
- Арнолд: 8,8,8 с 2 х 10кг

Хора, много ми е трудно да се мотивирам, а не искам да се сравнявам с никой друг, освен със себе си, когато бях силна и изглеждах така, както бих искала, без да променям нищо.
Понеже никога не съм имала кой знае колко за сваляне и знам, че веднъж взема ли решение, бързо ми се случват нещата. Пусто, последните две години, несериозност ли е, липса на мотивация ли е и аз не знам, ама много ми се иска отново да се взема в ръце и да си върна формата от преди две-три години. Имам около 2-3 см мазньоч да сваля от бедрата и да изчистя леко шкембето, това е.
Знам че, макар да се пише и говори, че успоредно с качването на работните тежести не можеш да се чисти и да сваляш килограми, при мен се получава обратното. Затова продължавам по същата схема. Само може да включа малко скачане на въже или тичане, ако имам време.
Така че пожелайте ми успех, взимам се на сериозно този път. 😁😁😁🍷🍷🍷

Мисля, че щом веднъж съм го постигнала на 42 хаха, може да зема да го постигна и на 45, айде да видим 😎:

28.01.20
18:29

Малко съм настинала и не се чувствам съвсем във форма днес, но до петък няма как да тренирам и реших да не отлагам днешната тренировка, пък колкото мога толкова.
Трудно ми беше всичко и хем ми беше студено, хем се потих, но си избутах всичко, та чак ми стана кеф на лежанката, че успях 4ри чисти тройки да направя.
Бг клека-ужас😂припомних си, защо тоооолкова много го мразя, ама така добре пък да влиза, там където трябва. Ще го включвам от време на време за разнообразие.
Общо взето, нищо героично не се случи днес. Обаче пък в петък, ако съм добре разбира се, се връщам в боксовата зала. Извадих си ръкавиците, изтупах ги от прахта и съм го решила. Ще се опитам да намирам време и за железа и за бокс. Айде да видим.

Днес:

Седмица 4 - трен 1

1.Клек: 10 х 20кг, 10 х 30кг, 10 х 40кг, 10 х 45кг, 8 х 50кг
2. Лег: 3 х 20кг, 3 х 30кг, 3,3,3,3 х 35кг

3. Три кръга:
-  Бг клек: 8,8,8 с 2 х 7,5кг
-  Наглонен лег : 10,10,10 с 2 х 10кг
-  Изнасяне ръцете в страни: 15,15,15 с 2 х 5кг

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 29.01.20 18:53.

Привет 😉
Аз исках да попитам спазваш ли още автоимунния протокол ?
П.П изглеждаш чудесно 😉

28.01.20
22:22

казано от Деница Малковска на 28.01.20, 21:45:

Привет 😉
Аз исках да попитам спазваш ли още автоимунния протокол ?
П.П изглеждаш чудесно 😉

Здравей 😊и много благодаря!
Автоимунният протокол го спазвам някъде на 80%.
Продължавам да не ям бобови и зърнени. Опитах се да върна млечните, ядките и яйцата няколко пъти. Не ми се получи, но пък открих, че не реагирам на групата nightshades, или по-точно доматите, патладжаните, чушките и картофите и си ги ям с кеф, както и всякакви меса и риби.
Радвам се че намерих някакъв баланс и не се налага да се лишавам от толкова много  храни, както преди.
Най - много съжалявам за яйцата и млечните, но предпочитам да не ги консумирам изобщо, защото дори след минимално количество, само за кеф, ми омръзна след това сутрин да се събуждам като пъпчив пупертет. 😊
Надявам се да питаш само от интерес и да съм ти била полезна 💖
П. П. И ти изглеждаш страхотно!!!

31.01.20
21:06

Днес приключих работа в 3:30 и заедно с една колежка отидохме до боксовата зала, уж първо да тренираме, а после да останем за вечерния бокс.
Аз и показвах клекове, тяги, напади, преси и тн. и в 5:30 вече нямах нерви, оставих й боксовите ръкавици и си заминах. Едно, че се уморих, щото съм заспала към 2 и станах в 6, друго че май още не ми е минала настинката и по-добре, че не останах.. Вече се прибрах и съм убедена че постъпих разумно като си тръгнах. Мисля, че отдавна съм си научила урока за чудесата от героизъм.
Тя така. Днес пълен миш маш:

31.1.20

1. Клек: 10 х 20кг, 10 х 30кг, 10 х 40кг, 10 х 45кг, 8 х 50кг

2. Тяга: 20,30,40,50кг : 5 х 3 @70кг. Малки са им на диаметър дисковете и хич не ми се занимаваше да товаря повече.

3. Три кръга:
- Ландмайн разменна преса: 12,12,10,8 на ръка с 25кг.
- Напади: 10,10,10,10 с 20кг лост преден хват
- Изнасяне ръцете в страни : 12,12,12,12 с 2 х 5кг

4. Доста набирания с 10 сек негативна фаза.
Ми, много ми е лесно с успореден хват. Съжалявам, че нямам как в мойта си зала.

В крайна сметка се изтренирах втори път за седмицата, макар и не точно по план. Доволно.

Ай наздраве на Тия, дето умеят да не се зимат много на сериозно 😊🍷🍷🍷

03.02.20
19:58

Днес:

3.2.20

1.Клек: 20 х 20кг, 15 х 30кг, 12 х 40кг, 10 х 45кг, 9 x 50кг

2. Лег: 3 х 20кг, 3 х 30кг, 4,4,4,4 х 35кг

3. СС:
- Степ ъп: 10,10,10 на крак с 2 х 7,5кг кг
- Колелце от колене:12,12,12
- Абдуктор с ластик: 30,30,30
- Изнасяне ръцете напред + встрани: 10,10,10 с 2 х 5кг

Въййй, днес усетих, че си влизам в час. Много съм доволна и от клека и от лежанката, въпреки че клека го започнах малко кардио стайл хаха.
Усещането, че напредваш е незаменимо. Сега само остава да сваля тук таме, че пресата ми е все още под пълно прикритие, а бутювете съм ги омазала яко.
Не очаквах, че колелцето изобщо няма да ме затрудни, напротив. Останах приятно изненадана, че чак ми иде да си дам хай файв. 😁🙈
Преставам да броя седмици и номера на тренировки, щото излишно ме стресира. Когато имам възможност, правя по две на седмица, когато нямам 😁 нямам 😎🙃важното е да вървя напред.

Аааа и пийте си креатина, моля ви са 🍷

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 03.02.20 19:59.

06.02.20
18:39

Yeah, we gotta take the power back… 🙃

Готова съм. Направо съм в джаза. Нямам идея от къде я взех тая енергия днес, имайки предвид, че снощи работих до късно, прибрах се в 1 сутринта, гледах филм до два. Събудих се, сготвих супа топчета на момчетата и отидох да тренирам преди работа.
На тягата направо избухнах. Супер готини четири петички. Вярно, че и аз съм малко по-тежка от преди, когато ги вдигах, но ми стана много кеф, че успях да ги направя. Лежанката я натиснах и нея, но на последната серия, реших да не предизвиквам съдбата и останах с четворка. Не съм споменавала май, но лежанката ми е с раменен хват и само така никъде не ме боли. Пу-пу. 😊

Днес:

6.2.20

1. Тяга: 20кг, 40кг, 60кг,
5,5,5,5 х 75кг😍

2. Лег: 20кг, 30кг, 5,5,5,4 х 35кг

3. Три кръга:
-  Румънска тяга от дефицит :22, 20,20,20 х 30 кг
- Гребане от земя: 8,8,8 х 30кг
- Пулоувър: 10,10,10 с 15кг
- Бицепс: 10,10,10 на ръка с 2 х 7.5 кг

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 06.02.20 18:41.

06.02.20
21:16

Много ми харесва как изглеждаш! 😍

06.02.20
23:08

казано от JNL на 06.02.20, 21:16:

Много ми харесва как изглеждаш! 😍

Благодаря ти много, JNL!❤
И ти си супер секси! 🍷🍷🍷

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 06.02.20 23:09.

14.02.20
17:21

След последната вписана тренировка, нямах възможност за зала чак до днес.
Мислех, че след повече от 10 дневна пауза, клекът ще е дръпнал назад, а той ме изненада приятно. Много енергия и прекрасни 10 повторения АТГ с 50кг 😍 обаче на лежанката се изложих. Тръгнах за 6то повторение на първата серия с 35 и се затиснах 😁🙃. След това чиста петичка ииии внезапно ми спря тока на последната серия. Само отметнах щангата настрани хахха и прекъснах.

14.2.20

1.Клек: 20 х 20кг, 15 х 30кг, 12 х 40кг, 10 х 45кг, 10 x 50кг

2. Лег: 4 х 20кг, 3 х 30кг, 5 1/2 😁х 35кг, 5, 5, 3 х 35кг

3. Три кръга:
- Бг клек: 8,8,8 на крак с 2 пудовки х 8кг
- Наклонена лежанка:15,15,15 с 2 х 7,5кг
- Странични наведи: 12,12,12 с 14кг пудовка
- Изнасяне ръцете в страни : 15,15,15 с 2 х 5кг

Сега отивам да се правя на мениджър, че точно на мен се падна честта да работя тази вечер, а влюбените са полудели и ресторантът е тройно резервиран. 💝

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 15.02.20 17:30.

14.02.20
17:37

Няма да ми хванеш доверие, но преди чяс си мислих, къде се загуби ти.

14.02.20
17:45

казано от Bart Simpson на 14.02.20, 17:37:

Няма да ми хванеш доверие, но преди чяс си мислих, къде се загуби ти.

Що да не ти хвана доверие, ама знаеш как е - и ти си в същия бизнес( да не кажа @ъз) 😁🍷Мога да се загубя само от работа и на Ланзароте, като предпочитам второто хаха
Иначе ода, къде ода, винаги се връщам тук 😍

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 14.02.20 19:37.

17.02.20
17:51

В петък и събота ни отнесоха.
И двата дена направихме рекорди. Аз работих и двете вечери, като в събота, към края на смяната бях толкова уморена, че говорех на микс от българо-английски. 😁😆🙃
Вчера почивах и изкарах половината ден в леглото, наливайки се с кафе, ром, вино, креатин, ЕАА....
Днес на тягата направо избухнах. Много, много, много доволна. Лежанката ще я задържа на тези кг, докато ми олекнат.
После на кръговете малко разнообразих. Дигнах мечката на 40кг и правих румънската със същия лост, за по лесно, и без това беше зареден с 40кг.

Моля за мнения и съвети от разбиращите. Има ли как да променя или добавя нещо към тренировките си, за да са максимално работещи, имайки предвид, че мога да тренирам максимум два пъти седмично?

17.2.20

1. Тяга: 20кг, 40кг, 60кг,
3,3,3,3 х 77, 5кг😍
2. Лег: 20кг, 30кг, 5,5,5,4 х 35кг

3. Три кръга:
- Мечка:10,10,10 х 40кг
-  Румънска тяга Ландмайн : 10,10,10 х 40 кг
- Обратни коремни с 5кг в краката:10,10,10
- Наклонен лег: 12,12,12 с 2 х 10кг

Нали 😁💪:

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 17.02.20 18:01.

21.02.20
17:01

Много бързах днес, че закъснях с готвенето и ръцете ми щяхя да гръмнат на края на тренировката. Никога не съм ги усещала толкова напомпани. След клека, който отново малко кардио ми дойде😆на лежанката усетих, че трябва да забавя темпото и не си дадох много зор. Обаче после на сумо клека+румънската от дефицит, дадох хахха всичко от себе си и щях да гевасам. Та трябваше да си напомня, че съм на 45 и на някои съфорумци майките им са по-млади от мен 😁😆😁и малко се кротнах.
Както и да е, доволна съм че затвърдих 10ката на 50кг клек, другия път повече.
Та тъй:

21.02.20

1.Клек: 20 х 20кг, 15 х 30кг, 12 х 40кг, 10 х 45кг, 10 x 50кг

2. Лег: 20 х 20кг, 8 х 30кг, 6 х32.5кг, 5 х 35кг, 6 х 32.5кг 5кг

3. Три кръга:
- Сумо клек + Румънска тяга от дефицит: 12,12,12 с 16кг пудовка
- Наклонена лежанка:12,12,12 с 2 х 10 кг
- Изнасяне ръцете в страни : 12,12,12 с 2 х 5кг
- Бицепс: 20,20,20 с 2 х 5кг

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 21.02.20 17:03.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1