Помощ с изготвянето на програма за чистене.

25.12.15
18:43

Здравейте,
Тренирам от 8 месеца като започнах 62 кг сега съм 75 на 179см  16г... но мисля че дойде момента да изчистя мазнините, но не мога да преценя как да си изготвя графика ... 2ра смяна съм на училище ... едната ми идея е:
Ставам сутрин примерно към 8 и веднага кардио на гладно... прибирам се и ям една висококалорична закуска богата на всичко... примерно пълномаслено мляко с овесени ядки и яйца... след това към12 обядвам протеин и въглехидрат става въпрос за малко хапване ... след това голямото междучасие си нося  нещо за хапване ... картофи с извара или нещо подобно протеин и въглехидрат ... и след училище към 7 и 30 пак на фитнес и правя тренировка с тежести ... ама след такава трен ми трябват въглехидрати а то ще е към 9 сигурно и не е мн добре да ги ям тогава май ... може ли някакъв съвет как мога да го направя ... или сутрин да правя и с тежести и след нея кардио или вечер и двете ...
Благодаря предварително !

Колко пък толкова мазнини имаш? Дай някаква ориентировъчна снимка...

25.12.15
19:26

Според кантари на телесна мазнина  са около 16 %

25.12.15
20:11

Тези 16%, ако са верни, са нищо. Буквално за 1 месец ще слезеш на около 13%, като ако махнеш и водата, ще си доволно чист. Да не говорим ако чистиш 3 месеца - тогава ще се изгубиш направо :)  Аз бих качил поне до 80кг, след което лятото да мога да върна на 75кг и да съм изчистен.

25.12.15
21:27

Ще ми обясниш ли какво точно имаше впредвид с това с водата ... а иняче  ме е страх че ако стана 80 няма да мога да изчистя ... никога до сега не съм свалял и предпочитам първо сега да изчистя до 70 примерно .. и тогава ще качвам пак ...а водата пречи на релефността или? И как става това с изчистването на водата

26.12.15
12:14

А добра идея ли е сутрин на гладно силова и кардио? Или вечер силова и кардио и след това въглехидратите вечер мн ли ще ми пречат или само силова вечер апък след нея нещо нискокалорично салатка или нещо подобно.

Теди Илиева

26.12.15
12:50

Аз тренирам когато имам време-сутрин или вечер. Ако тренировката ми е нова и тежка и не съм се адаптирала, заспивам трудно. Имай го предвид и за себе си защото липсата на сън пречи на резултатите. След тежка тренировка е нормално да ти е едно от основните хранения за деня.  За сваляне на килограми предимно от мазнини намали простите въглехидрати.
Тъй като си ученик и още растеш се ориентирай към равномерно-балансирано хранене.

Мнението беше редактирано от Теди Илиева на 26.12.15 12:56.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1