Записки Dymag (уличен фитнес)

Прескочи до:

23.02.21
15:54

Стават и с тежест, само че сложена на краката. Но поради дългото рамо повече от 10 кг(общо) е излишно да се напъват. Пък ако на някой му се утежнява още - тогава и жилетка.

казано от James Hinks на 23.02.21, 15:54:

Стават и с тежест, само че сложена на краката. Но поради дългото рамо повече от 10 кг(общо) е излишно да се напъват. Пък ако на някой му се утежнява още - тогава и жилетка.

Интересно ми беше например ако човек тежащ 80 кг. ако дойде на моя кантар как ще му се отрази

23.02.21
16:34

казано от Христо Атанасов на 23.02.21, 16:22:

казано от James Hinks на 23.02.21, 15:54:

Стават и с тежест, само че сложена на краката. Но поради дългото рамо повече от 10 кг(общо) е излишно да се напъват. Пък ако на някой му се утежнява още - тогава и жилетка.

Интересно ми беше например ако човек тежащ 80 кг. ако дойде на моя кантар как ще му се отрази

Това ,как да го разбираме?Кое да му се отрази?...на кого?на човека или на кантара?

казано от nervak на 23.02.21, 16:34:

казано от Христо Атанасов на 23.02.21, 16:22:

казано от James Hinks на 23.02.21, 15:54:

Стават и с тежест, само че сложена на краката. Но поради дългото рамо повече от 10 кг(общо) е излишно да се напъват. Пък ако на някой му се утежнява още - тогава и жилетка.

Интересно ми беше например ако човек тежащ 80 кг. ако дойде на моя кантар как ще му се отрази

Това ,как да го разбираме?Кое да му се отрази?...на кого?на човека или на кантара?

Теб не те питах но ще поясня защото имаш право . Ако със същите физически показатели бъде 100 килограма лично тегло вместо 80 . Как ще се отрази на техниката, силата издръжливостта . Кое от тези качества ще подаде първо при максимални повторения ако на 80 килограма ЛТ е правил 100 броя повторения а на 100 килограма ЛТ направи примерно 50 повторения максимум?

23.02.21
17:06

Ако ти самия сложиш 20 кг. жилетка и ще разбереш.

23.02.21
17:15

О, БЛАГОДАРЯ за правото да питам,на така ясно зададения въпрос...щот кантара,много се отнася до поясненията...

23.02.21
17:23

Не мога да коментирам 20 кг разлика как ще се отразят. Коремни възлизания правя от около 30 години. Тогава, когато са ми били максимумите теглото ми е варирало с не повече от 5 кг, които не са се отразявали на бройката. През последните 15 години правя всяко лято коремни, като стигам до 100. Теглото ми е варирало от 72 до 83 кг и за 100 бройки не е от значение. Сега не съм правил коремни от 2019 поради болки в раменете. Така че предстои да видя дали ще ги стигна отново или не и дали сегашните ми килограми ще ми тежат.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 23.02.21 17:27.

23.02.21
18:18

А, няма проблем, точно по темата на дневника е. За час, ако се пускам, ще направя много повече от триста.

23.02.21
20:42

Днес точно това коментирахме на лостовете. По принцип сме правили тренировки със 150-160 коремни, но сме правили срещу тях и същия брой бутащи движения, а може би и други неща. Моите сметки за с 300 в час, са серия от 5 коремни на минута, което на мен ще ми отнеме 10 секунди с темпото от клипчето, в което правя 20-ка. Ще имам за почивка останалите 50 секунди, което е 1 към 5, работа-почивка. Това е много почивка ... може и биричка да си взема. Ако ги клъстерирам, т.е. правя по 1 на всеки 10 секунди, се получава леко натоварване, но недостатъчна почивка, в случая по-малко от 8 секунди, за пълно успокояване, защотоо ии заемането на позиция и отпускането ще отнемат време и енергия, и общата умора ще натежи след 100-150 бройки - това ми е познато. Предизвикателството е интересно
“Тюлена” ми е по-труден от “офицерското”

23.02.21
21:55

Аз обикновено, когато тренирам на лостове гледам съотношението дърпащи - бутащи да е 1 към 2. Просто кофичките са ми по-лесни от набиранията. Макар че, когато правя коремни съотношението е различно.
Ами пробвайте 300 коремни за час с прекъсване. Аз по моя начин не мога да си позволя да прекъсвам. В моя дневник съм написал и регламента, по който съм правил и правя коремни възлизания. Има фиксиране в крайните положения - горно и долно, като тялото трябва да е изпънато, ръцете също. Фиксирането трябва да е ясно, за да няма залюляване на тялото, но за не повече от 3 секунди.
Ако успея утре да стигна до лостовете ще се помъча да направя клип как аз ги правя.

23.02.21
22:12

То моя клип е от 2010-та и не съм се снимал аз, нито аз съм го качвал. Нямам спортно образование, не съм участвал в състезания, не познавам спортни регламенти, просто си спортувам :) Но това, с прекъсването, честно, не е “серия”. Цяла тренировка с дърпащи ... то коремно на лост ми е по-лесно то набиране, защото “тенис” лакътя ми няма да издържи дори 100 пълни сгъвания и разгъвания без последствия. И това, между другото, е от гонене на бройки, набиране с една ръка и неразумни ежедневни дейности. На времето ме снимаха в едно предаване за уличен фитнес как правя бавно “офицерско” коремно, но не мога да го намеря. За мен е по-логично да си направя 150 дърпащи и 150 бутащи, вместо 300 само от едното

23.02.21
22:31

Малко да ми се оправи кръста за да мога да закачам тежести...ще видя с 32кг за час,колко кофи  ще направя.

Мнението беше редактирано от nervak на 23.02.21 22:31.

23.02.21
22:38

Сигурен ли си че това е необходимо за твоята физика, здраве и тн. :)

23.02.21
22:41

казано от Dymag на 23.02.21, 22:38:

Сигурен ли си че това е необходимо за твоята физика, здраве и тн. :)

Не знам ,какво значи сигурен.

23.02.21
22:53

Не е ли по-добре да пробваш 5-ка с 40 кг. За какво да ги пилиш тези стави

23.02.21
22:56

казано от Dymag на 23.02.21, 22:53:

Не е ли по-добре да пробваш 5-ка с 40 кг. За какво да ги пилиш тези стави

С 40 кг вероятно поне 100повт за час ще направя.

23.02.21
23:05

50, 60, 120? Значи, мен ако питаш, всяко мърдане е разход. Съответно, всяко мърдане е ценно, трябва му стойност, за да може да се противопостави на разхода.

Разход, в смисъл ... нямам време, имам задачи, спорта ми често е в конфликт с ежедневието ми, и др. не просто като “пили стави”.

Мнението беше редактирано от Dymag на 23.02.21 23:25.

казано от nervak на 23.02.21, 17:15:

О, БЛАГОДАРЯ за правото да питам,на така ясно зададения въпрос...щот кантара,много се отнася до поясненията...

Признах че имаше право в предния ми пост !
Ако искаш нещо друго от мен можеш да споделиш ;-)

24.02.21
08:36

казано от nervak на 23.02.21, 22:56:

казано от Dymag на 23.02.21, 22:53:

Не е ли по-добре да пробваш 5-ка с 40 кг. За какво да ги пилиш тези стави

С 40 кг вероятно поне 100повт за час ще направя.

5ца на 3 минути ми се струва лесна работа, на 2 минути вече ще е предизвикателство.

24.02.21
10:04

С пускане и някакви паузи натрениран човек може да направи огромна бройка в рамките на час. Веднъж съм го пробвал с набирания, на един наряд от нямане какво да правя някакви 20 минути. 300 броя без проблем.

24.02.21
11:30

казано от James Hinks на 24.02.21, 10:04:

С пускане и някакви паузи натрениран човек може да направи огромна бройка в рамките на час. Веднъж съм го пробвал с набирания, на един наряд от нямане какво да правя някакви 20 минути. 300 броя без проблем.

Сашо, уважавам повечето мнения, които изказваш. Имаш голям опит и говориш от опит. Аз също говоря за неща, които съм опитал и не давам мнение за нещо, от което нямам представа. 300 набирания за 20 минути, физически не стават. Да речем, че правиш набирания всяка минута, т.е. 20 серии. Това са 15 набирания в минута. Едно набиране(за пояснение, винаги говоря за стриктно изпълнение с максимална амплитуда, заключване на лактите в долна позиция и брадата над лоста в горна) отнема около 2,5 секунди. За да се направят 15 набирания са необходими около 35-45 секунди за натрениран човек. Следва 15-20 секундна почивка. Първите 5 серии по-този начин са възможни. След това обаче нещата стават много различни. 300 набирания за 600 секунди са 2 секунди за набиране без да се пускаш от лоста. За началните бройки става, след това вече не.
Аз съм пробвал комбинация от набирания и кофички за време. 10 набирания+20 кофички за 20 минути. Около 65 секунди отнема всеки рунд. Без прекъсване на сериите, т.е. всяка серия е 10 набирания и 20 кофички без пускане. Около 30-40 секунди почивка за началните рундове. След това става по-дълга :) Направих 9,5 рунда. Т.е. 9 пълни рунда + 8 набирания докато да изтекат 20 минути. 278 повторения, но на комбинация от антагонистични упражнения. Тъй като има доста хора, които могат повече от мен считам, че е напълно възможно да се направят 300 повторения от антагонистични упражнения за 20 минути, но не и от едно упражнение само. Поне не и набирания.
Но тъй както 300 и повече коремни в серия звучат невъзможно, сигурно е възможно и 300 набирания за 20 минути. Обаче бих искал да го видя. Тогава може би ще се пробвам и да го направя :)

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 24.02.21 11:31.

24.02.21
12:31

Един руснак -дикий лос,има видео 100 за 5 минути

24.02.21
13:10

Намерих едно видео с него - 100 за около 7 минути. Това с 5-те не можах. Интересно. Сега не съм в такава кондиция. Но ще си го сложа като цел за след няколко месеца да видя за колко време ще направя 100 стриктни набирания. Само да съм здрав.

24.02.21
13:14

казано от Svetoslav на 24.02.21, 11:30:

300 набирания за 20 минути, физически не стават. Да речем, че правиш набирания всяка минута, т.е. 20 серии. Това са 15 набирания в минута. Едно набиране(за пояснение, винаги говоря за стриктно изпълнение с максимална амплитуда, заключване на лактите в долна позиция и брадата над лоста в горна) отнема около 2,5 секунди

Стават, стават. Въпроса е колко си натрениран, а тогава съм бил в един от периодите, в които съм бил максимално натрениран. Серия от 35-40 набирания ми е отнемала горе-долу толкова секунди, съвсем стриктни набирания. 15-ина секунди след нея можех да направя нова, с около 7-8 по-малко. Та първите 100 я е имало 5-6 минути, я не. Даже до към 200 бяха сравнително лесни, после забих на 3-4, после на 2-3 и така ги приключих, а и трябваше да отида да сменя наряда, че бяха новобранци, иначе вероятно щех да продължа доста, защото с двойки и тройки не усещах умора и ставаха на скорост, поне от гледна точка на умората. Но определено всяко набиране е било под 2,5 секунди като време за изпълнение.

24.02.21
13:51

казано от Svetoslav на 24.02.21, 13:10:

Намерих едно видео с него - 100 за около 7 минути. Това с 5-те не можах. Интересно. Сега не съм в такава кондиция. Но ще си го сложа като цел за след няколко месеца да видя за колко време ще направя 100 стриктни набирания. Само да съм здрав.

Пише норматив за черен пояс,него гледай..

24.02.21
21:06

Вие тези лакти за нищо ги нямате ... а моите по принцип ги няма :) Затова правя почти всичко с активно включване на торса, вкл. и с ластика. Коремното и силовото отговарят на тези ми критерии. При тях лимитите са ми по-високи, от колкото при набирания и кофи, защото хвата не се приближава толкова до рамото, т.е. няма пълно сгъване на лакътната става. А колко са ми лимитите, не зная. А защо нямам лакти се вижда от цитат от моя тренировка:
Петък - основна тренировка
248 бутания с цяло тегло и
248 дърпания с цяло тегло
Общо, 496 повторения, с моите, вече 88 кг.= 43648 кг. за 70 минути.
Всъщност, не е много - на ръка се пада малко над 5 кг. активност в секунда, през тези 70 минути.
... поправка, на лакът :)
2006-та е това, малее, много съм бил тежък!? Май тогава бях спрял цигарите. А пресата не ми се виждаше както сега - прикачвам снимка от тази есен, макар че не обичам да се снимам и показвам. Друг ме снима и ми я изпрати
Аз съм работил на големи бройки години наред и тогава не можех по-трудните движения, които в момента са ми в ежедневните тренировки. В момента работя с колкото се може повече “тяло” в движението и “лесни” бройки, разбира се, всеки ден. Чувствам се страхотно след тренировка и мога с лекота да я повторя.
Аахах - снимали са ме с превръзката за лакътя ... имам такава и за глезен, за коляно, за кръст, за китки ако ги окача всички мога да ходя на рицарски турни

Мнението беше редактирано от Dymag на 24.02.21 21:08.

24.02.21
22:08

Фейса е хитман)))

24.02.21
22:10

Е ти що мислиш че не обичам да се снимам :)

24.02.21
22:11

казано от Dymag на 24.02.21, 22:10:

Е ти що мислиш че не обичам да се снимам :)

Щот ,ще приберат)))

24.02.21
22:18

Шегата на страна, когато спорта стане нещо само за спортуващия, за здравето му, за самочувствието му и т.н. за самия него, т.е. любителски, нещата трябва сериозно да се премислят. Първо като полза, второ като възможност ... на мен трето ми е стимул за другите. Нескромно е, зная, но ... лесно е, достъпно е, с основе принцип - постоянство. Имам си и аз кусури - искам всички да спортуват за себе си.
Секстант абсолютен

24.02.21
22:22

Дреме ми на мен за другите.
Искам ръка 40,крак 70…да не ме е страх да дръпна 220-30,да клекна с 180…ей такива невъзможни за мен неща.

24.02.21
22:25

James Hinks - консултация :)

24.02.21
22:25

За 3 мес сериозни тренировки ги имаш.

24.02.21
22:27

казано от Brown Bomber на 24.02.21, 22:25:

За 3 мес сериозни тренировки ги имаш.

Аз тежестите и сега ги имам...ма след това 6месеца възстановяване,поне!

24.02.21
22:29

Мога да ти услужа с моите “превръзки ” :)

24.02.21
22:35

казано от Dymag на 24.02.21, 22:29:

Мога да ти услужа с моите “превръзки ” :)

За какво са ми?
Няма да ми спестят чупенето.

24.02.21
22:37

Дам. Идеята е да стане без чупене и без възстановяване. Спорта трябва да се премисли

Мнението беше редактирано от Dymag на 24.02.21 22:39.

24.02.21
22:42

казано от Dymag на 24.02.21, 22:37:

. Спорта трябва да се премисли

За мен ,спорта е състезание ...всеки ден.

24.02.21
23:06

Това е идеята, която предполага конкуренция, от там и състезаване. А ако става въпрос за състезаване с теб или с проблемите ти, с живота, със страховете ти, с наднормено или поднормено тегло, със самотата, със стреса, с възрастта, с болестта, с жената, със съседа отгоре, с примера за децата ти и др. То в същност не зная какво имаш в предвид. Мен ако питаш, спорта е задължение и отговорност, за теб, за тялото ти, за тези около теб. Уважение, достойно за уважение. Казах ти че съм сектант, грешка - секстант ;P

24.02.21
23:15

казано от Dymag на 24.02.21, 23:06:

Това е идеята, която предполага конкуренция, от там и състезаване.

Аз съм комплексар.
Ако днес направя 3 повт.,утре трябва да направя 4повт...па ако ще да се счупя.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1