Нов начин на живот

Темата е заключена.

02.02.16
09:14

Нуждая се от подкрепа, съвети, насоки и мотивация.  :(
Аз съм момиче на 21 год. Висока 168см а теглото ми достигна страшните 110кг. Незнам как успях да го допусна. Изминалите няколко год. бяха доста трудни за мен и може би  повляха на начина ми на живот, а ето го и него в кратко описание. Живея в чужбина, нямам почти приятели, не излизам, 3 пъти в седмицата работя мн. лека работа. Не спортувам, намам хобита. Храня се по всяко време с нездравословни храни. Не закусвам, май и не обядвам. Пушач съм, но не пия почти алкохол. Водата, която приемам е също оскъдна (250-500мл. на ден)
Здравословно се влоших-високо кръво, висок пулс, болки в гърба и муск. За настроение да не говорим-нещастна, писимистична,немотивирана. Изгубих желанието за живот, амбицийте си. Като че ли живея ден за ден...
Иска ми се да сваля този товар, но незнам от къде да започна. Нямам и воля май. Несигорна съм и не вярвам вече в себе си.
Незнам какви са първите стъпки и как да се храна, как да живея. Знам само, че това е единствината мечта за мен на този етап и ако се сбъдне ще бъда най-щастливият човек на света. Цял живот съм с наднормено тегло и никога не съм се виждала в къси панталонки или поличка. Винаги съм сиесрамувала от себе си и съм си комлексирала, а сега и се затворих вътре в себе си, обърнах гръб на всичко.
Моля ви помогнете ми :(

02.02.16
09:34

Здравей, Краси!

Най-добрата ми приятелка от детството се казва Краси. :) И аз живея в чужбина, и аз достигнах висини в теглото, т.е. имаме общи неща.

казано от Krasi Dimitrova на 02.02.16, 09:14:

Нуждая се от подкрепа, съвети, насоки и мотивация.  :(
...не излизам, 3 пъти в седмицата работя мн. лека работа. Не спортувам, намам хобита. Храня се по всяко време с нездравословни храни. Не закусвам, май и не обядвам. Пушач съм, но не пия почти алкохол. Водата, която приемам е също оскъдна (250-500мл. на ден)
(

Не излизаш, нямаш хобита, не спортуваш, но това от теб си зависи. Няма ли някакви организации за емигранти там, където живееш? Такива организации обикновено организират спортни и културни мероприятия, където би могла да се запознаеш с хора и да имаш социален живот. Храненето с нездравословни храни е първото, което трябва да промениш. Водата също е много важна. Започвай да описваш как минава деня ти, какво всъщност ядеш/пиеш, колко се движиш. От мен, засега, толкова.

Успех. И не се отказвай.

Мнението беше редактирано от Елена на 02.02.16 10:13.

02.02.16
15:38

Добре дошла при нас! Сигурна съм, че тук ще получиш много подкрепа и полезна информация.
Важно е при теб да почнеш стъпка по стъпка. Послушай Елена и почни с корекция на храната и се опитай да  включиш повече движение, било то в разходки, някакви тренировки за начинаещи в къщи... Ако успееш да се мотивираш достатъчно и силно искаш промяната вярвам, че тя ще се случи ;)
Успех!

02.02.16
16:34

Още нещо - казваш, че не знаеш как да живееш. От сутринта ми е в главата това изречение. Универсална формула няма, но ако има нещо, което е общовалидно, това е, че трябва активност от твоя страна за абсолютно всичко, което ще ти направи живота по-интересен и смислен. Нищо няма да ти падне от небето, сигурно го знаеш. И нито ние, нито който и да е може да промени живота ти, ако не си помогнеш сама. Здравословните проблеми трябва да са ти най-голямата мотивация, а това как изглеждаш в къса пола да е на втори план. Много се надявам да сме ти помогнали поне малко. Аз съм тук и ще помагам, доколкото мога. Пиши смело! :)

Мнението беше редактирано от Елена на 02.02.16 17:56.

02.02.16
19:52

Благодаря ви момичета
От утре започвам с малки стъпки
Страшно прави сте, но имах нежда да споделя. Минавали ли сте този път?
Някой знае ли кое хранене е най подходящо за начало? Безвъглехидратна или пък друга диета?

02.02.16
20:02

казано от Krasi Dimitrova на 02.02.16, 19:52:

Благодаря ви момичета
От утре започвам с малки стъпки
Страшно прави сте, но имах нежда да споделя. Минавали ли сте този път?
Някой знае ли кое хранене е най подходящо за начало? Безвъглехидратна или пък друга диета?

Аз минавам в момента. Не съм много сигурна какво хранене е подходящо за теб, аз бих заложила на РБД. Брой си калориите задължително. Има много таблици в интернет, тук също има много информация. На 168 см и 110 кг основната обмяна ти е 1858 калории на ден. Мен ако питаш, стреми се да приемаш горе-долу толкова. Изключи захарта. На всяко хранене - голяма салата с 1-2 с.л. зехтин. Започни да се движиш повече, както каза Саня. Например не ползвай градски транспорт на сравнително кратки разстояния, прави леки упражнения за раздвижване.

РБД

Мнението беше редактирано от Елена на 02.02.16 20:03.

02.02.16
21:49

Здравей,
това че си се насочила към промяна на начина си на живот в положителна посока е много добре. Ще ти бъде доста трудно в началото, но не трябва да се отказваш, ако искаш нещо трябва да се бориш за него, докато не го постигнеш. Като за начало бих те посъветвал да започнеш някакви тренировки, най-добре силови. Вредните храни, които си приемала са високо калориини и не ти препоръчвам да се хвърляш на ниско въглехидратни диети, високо мазнинни и т.н. Най-добре започни да ядеш балансирано, тоест да си набавяш качествени белтъчини, въглехидрати и мазнини. Ще ти напиша кои храни е желателно да присъстват в менюто ти - от белтъчините - яйца, месо(пилешко, телешко, свинско и т.н.), риба, извара, протеинова пудра. Въглехидрати - овес, ориз, картофи, пълнозърнести изделия. Мазнини - яйца, ядки, меса(видове с по-високо съдържание на мазнини), сусамов тахан. Опитай се лека полека да включваш тези храни в менюто си и спортувай. Най-добре ще е, ако може да си намериш треньор, който да ти помага, също така ще направиш нови приятелства във фитнеса и няма да се чувстваш толкова самотна. :)

03.02.16
10:11

Благодаря!!!
Още днес започвам. Първи ден!!!
Дано успея. Ще наблягам на тези избраените храни като ограничавам и количеството им... все пак храната е добра но не и когато е 3000 калорий :D

03.02.16
12:51

Опитай се да си сметнеш калорииния прием - http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm . След това почни да намаляваш храната малко по-малко и следи дали сваляш килограми. Ако направиш много рязка промяна в храненето и почнеш да приемаш малко калории ще сваляш килограми, но по някое време ще влезеш в застой, за това гледай да е по-плавно.

Мнението беше редактирано от Aesthetic Un на 03.02.16 12:51.

03.02.16
13:47

казано от Aesthetic Un на 03.02.16, 12:51:

Опитай се да си сметнеш калорииния прием - http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm . След това почни да намаляваш храната малко по-малко и следи дали сваляш килограми. Ако направиш много рязка промяна в храненето и почнеш да приемаш малко калории ще сваляш килограми, но по някое време ще влезеш в застой, за това гледай да е по-плавно.

Aesthetic Un, ако направи рязка промяна в храненето и започне да приема много по-малко калории, не знам дали ще влезе в застой, но със сигурност ще ѝ се види много тежко и ще се откаже. Всъщност зависи от много неща. Най-вече от мотивацията.
Според мен е добра идея да се подхожда по-внимателно, а не от днес за след малко. Един адекватен калориен дефицит от поне 500 калории е добре да има, даже е задължително. За повече - не знам. Нека тя да си прецени.

Мнението беше редактирано от Елена на 03.02.16 13:51.

Здравей и добре дошла тук!

Смятам, че си попаднала на правилното място. От теб зависи да започнеш промяната си и да я извървиш успешно. :)

Бих искала да видя обичайното ти меню - опиши храната си за вчера и днес (с подробности). Ще имаме изходна точка, от която да тръгнем и да предлагаме какво да промениш.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1