Няма прогрес в гръбните мускули

07.02.16
12:33

Тренирам гръб веднъж седмично и тренировката е следната
1.набирания широк хват 6х(9,9,9,8,7,7)
2.едностранно гребане с дъмбел 5х(11,11,10,10,10)
Правя нещо кат мъртва тяга заедно с краката,  но в друг ден,въпроса ми е кво да направя за да прогресирам, в обема на гърба. Да включа ли и пуловер в тренировката btw Тренирам само с дъмбели в зала не ходя.

07.02.16
15:33

Има няколко неща, които можеш да направиш.
1. Увеличаване на честотата на трениране на гърба. По- скоро промяна на тренировъчният ти план. Явно тренираш по типичния сплит- днес гърди, утре гръб и тн. Този тип тренировки не винаги е оптимален. Можеш да тренираш мускулните групи 2 до 3 пъти седмично. Виж в сайта за 5х5 или за кръговите тренировки.
2. Промяна на самите тренировки. Пробвай към набиранията да добавиш допълнителна тежест, пробвай и различен тип набирания- тесен подхват, надхват и тн. Мъртвата тяга и набиранията са ти основата.
3. Стреми се към силова прогресия- увеличаване на работните тежести. Щом тренираш в домашни условия, можеби нямаш необходимото оборудване. При възможност си купи лост и допълнителни тежести, така ще имаш възможност за по интензивни тренировки.
4. Храненето. То е в основата на всичко. Маса се прави на маса. Не очаквай резултати ако не се храниш достатъчно.

07.02.16
20:32

Братле качил съм 15 кг последно време но гърба не се развива както аз очаквах,. Страх ме е да тренирам мускулна група повече.от веднъж седмично,  заради претренирането. Ще пробвам тренировка веднъж на две.седмици или по скоро да обърна на силова тренировка?

Не се филмирай толкова с това претрениране. При тези условия, при които тренираш, вероятността това да се случи е почри нула.

07.02.16
21:13

Тогава 2 тренировки за седмица ли да пробвам?

07.02.16
22:10

Пробвай с фитнес или просто си намери повече тежести . Иначе бошлаф работа

08.02.16
16:01

Мога ли да правя набирания 5х5 в понеделник и отделно в петък да си тренирам по старата програма

08.02.16
16:06

Скалата киро, за здрав и плътен гръб и голям трапец вкарвай 5 серии тяга друго не ти трябва, 5х8 тежко.

08.02.16
16:17

5х8 тяга - супер просто, пък и това “тежко” гарантира в 99% от случаите, че ще се прецака сам, точно на тия повторения :)

Carbohydrate

08.02.16
18:56

казано от Skalata Kiro на 07.02.16, 12:33:

Тренирам гръб веднъж седмично и тренировката е следната
1.набирания широк хват 6х(9,9,9,8,7,7)
2.едностранно гребане с дъмбел 5х(11,11,10,10,10)
Правя нещо кат мъртва тяга заедно с краката,  но в друг ден,въпроса ми е кво да направя за да прогресирам, в обема на гърба. Да включа ли и пуловер в тренировката btw Тренирам само с дъмбели в зала не ходя.

много е просто, няма и да качиш така скоро....защото упражнението набиране и специфично. Има доста неща, на които трябва да обърнеш внимание. Набирането с различни хватове, прави различен акцент върху мускелните групи. Освен това, трабва да се набираш “чисто”, без помощ на краката, пресата и т.н.
Пробвай с раменен успореден хват, подхват, зад глава широко...ако правиш свободно 13-15 повторения, то закачай тежест и почвай по 8 повторения! с различни хватове.

08.02.16
20:20

Днес направих тренировка по начина които съм описал горе и смятам в четвъртък или петък да тренирам набирания с тежест 5х5 става ли така и има ли опасност от претрениране с 2 тренировки за гръб седмично?

Модерация: Моля, уважавайте българския език и пишете грамотно!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 08.02.16 20:21.

09.02.16
23:10

казано от Skalata Kiro на 08.02.16, 20:20:

Днес направих тренировка по начина които съм описал горе и смятам в четвъртък или петък да тренирам набирания с тежест 5х5 става ли така и има ли опасност от претрениране с 2 тренировки за гръб седмично?

Модерация: Моля, уважавайте българския език и пишете грамотно!

Разбира се, че няма. Като тренираш дадена мускулна група веднъж седмично не и даваш най-добрите условия за развитие. В момента тренирам на сплит, в който тренирам мускулните групи 2 пъти седмично и въстановяването е супер, никакви оплаквания.
Опастност от претрениране ще има ако евентуално тренираше гърба 4 пъти седмично :)

Мнението беше редактирано от Deads&OHP на 09.02.16 23:13.

09.02.16
23:21

Дрън-дрън, че пляс ... Като ти чета дневника , не бих препоръчал на момчето да взема пример от теб

09.02.16
23:39

казано от ME4O_TURIST на 09.02.16, 23:21:

Дрън-дрън, че пляс ... Като ти чета дневника , не бих препоръчал на момчето да взема пример от теб

Я ми кажи къде греша тогава?

09.02.16
23:41

казано от Skalata Kiro на 08.02.16, 20:20:

Днес направих тренировка по начина които съм описал горе и смятам в четвъртък или петък да тренирам набирания с тежест 5х5 става ли така и има ли опасност от претрениране с 2 тренировки за гръб седмично?

Да, става. Не, няма да претренираш.

10.02.16
09:34

Още не съм се прецакал, но добре, щом казваш.

10.02.16
09:37

казано от Любомир Найденов на 09.02.16, 23:39:

казано от ME4O_TURIST на 09.02.16, 23:21:

Дрън-дрън, че пляс ... Като ти чета дневника , не бих препоръчал на момчето да взема пример от теб

Я ми кажи къде греша тогава?

Сутрин
Кроасан, чаша прясно мляко

ТРЕНИРОВКА
Горен скрипец 4х10
Мечка 3х8
Гребане с дъмбел 3х8
Дърпане на долен скрипец 4х10
Трапец 4х10

Дори да предположим, че го правиш два пъти седмично с прилични килограми, шансът от претрениране е минимизиран пред този да недотренираш . Не се заяждам :)

10.02.16
15:17

казано от ME4O_TURIST на 10.02.16, 09:37:

казано от Любомир Найденов на 09.02.16, 23:39:

казано от ME4O_TURIST на 09.02.16, 23:21:

Дрън-дрън, че пляс ... Като ти чета дневника , не бих препоръчал на момчето да взема пример от теб

Я ми кажи къде греша тогава?

Сутрин
Кроасан, чаша прясно мляко

ТРЕНИРОВКА
Горен скрипец 4х10
Мечка 3х8
Гребане с дъмбел 3х8
Дърпане на долен скрипец 4х10
Трапец 4х10

Дори да предположим, че го правиш два пъти седмично с прилични килограми, шансът от претрениране е минимизиран пред този да недотренираш . Не се заяждам :)

Това, което си цитирал е от преди да почна да тренирам както сега.

10.02.16
16:21

Тренировката за рамо
Раменни преси с дъмбели 4х10
Повдигане дъмбел напред за предно рамо 4х9
Разтваряне встрани за задно рамо при навеждане 4х10
За сега работи,  но да добавя ли още нещо?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1