Упражнения за плочки

28.02.16
18:52

Здравейте, трябват ми упражнения, с които да извая хубави плочки. САМО упражненията, които трябва да правя, по колко повторения и серии на упражнение и колко дни седмично. Благодаря!

28.02.16
19:18

Плочки се извайват преди всичко с правилен хранителен режим. Трябва да си с нисък процент подкожни мазнини, за да се видят самите плочки. И освен всичко това, трябва все пак да имаш някаква мускулатура.
Само с “упражнения за плочки” не стават работите. Тренирай цялото тяло, покачи мусулната маса, прогресирай силово, кондиционно и тн. Чак тогава мисли за плочките.

Коремни преси 3х10-15
Планк 3-4х1мин
Повдигане краката от вис 3х10-15

Веднъж седмично всяко упражнение, вече ти си решаваш как ще ги разпределяш в програмата си, дали ще са в един ден или не. За добре изглеждащ, здрав и силен мускул не са нужни повече от 15 повторения, - като ти станат лесни, прибавяш тежест, хубавото на тия упражнения в сравнение с други за корем е, че има как да се направят по-трудни - коремните преси с тежест, планка с дискове на кръста, повдигането с дъмбел между краката. Също така много е важно да правиш ниско до средно интензивно кардио поне три пъти седмично, защото с упражненията изграждаш мускула, но трябва да изгориш излишните мазнини, за да си личат плочките.

29.02.16
16:21

казано от avitohol на 28.02.16, 19:18:

Плочки се извайват преди всичко с правилен хранителен режим. Трябва да си с нисък процент подкожни мазнини, за да се видят самите плочки. И освен всичко това, трябва все пак да имаш някаква мускулатура.
Само с “упражнения за плочки” не стават работите. Тренирай цялото тяло, покачи мусулната маса, прогресирай силово, кондиционно и тн. Чак тогава мисли за плочките.

Не случайно в описанието удебелих думата само, за да подчертая че ми трябват упражненията, за другото съм нясно.

29.02.16
16:21

казано от Иван Илиев на 28.02.16, 19:55:

Коремни преси 3х10-15
Планк 3-4х1мин
Повдигане краката от вис 3х10-15

Веднъж седмично всяко упражнение, вече ти си решаваш как ще ги разпределяш в програмата си, дали ще са в един ден или не. За добре изглеждащ, здрав и силен мускул не са нужни повече от 15 повторения, - като ти станат лесни, прибавяш тежест, хубавото на тия упражнения в сравнение с други за корем е, че има как да се направят по-трудни - коремните преси с тежест, планка с дискове на кръста, повдигането с дъмбел между краката. Също така много е важно да правиш ниско до средно интензивно кардио поне три пъти седмично, защото с упражненията изграждаш мускула, но трябва да изгориш излишните мазнини, за да си личат плочките.

Благодаря!

29.02.16
16:27

Упражненията в нета малко ли ти се виждат?

Мнението беше редактирано от Петков на 29.02.16 16:28.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1