Моля за мнение!

29.02.16
18:28

Здравейте!
Искам да ви попитам какво мислите за тази програма?
Понеделник - горна част всичко с по 4 работни серии (без загряващите)

Лежанка от 3 до 5 повторения
Повдигната лежанка с дъмбели от 8 до 12повт
Гребане - от 3 до 5повт
Набирания с тежест (колкото можем)
Преса за рамо от 6 - 12повт.
Задно рамо по избор(упражнение)
1упр за бицепс
1упр за трицепс
1-3(по избор) - супер серии бицепс с трицепс

Вторник
крака - всичко с по 4 работни серии (без загряващите)

Клек от 3 до 5повт
Сумо тяга - от3 до 5повт
бедрено сгъване и разгъване.
прасец
корем

Сряда-почивка

Четвъртък
Горна.част - всичко с по 4 работни серии (без загряващите)

Повдигната лежанка - от 8 до 12повт
Обикновена лежанка с дъмбел от 8-12
Гребане на машина - 8-12
Набирания без тежест (колкото.можем)
Рамо - повдигане дъмбелите настрани
и задно рамо (по избор упр.)
Бицепс - 2упр
трицепс - 2упр

Петък
крака - всичко с по 4 работни серии (без загряващите)

клек от 8 до 12 повт
румънска тяга - 8-12
бедрено сгъване.
прасец
корем

Темата беше редактирана от Петър Петров на 01.03.16 18:49.

Здрасти!

Би ли дал повече информация за себе си и целите си, за да знаем все пак в каква посока да мислим. :)
А също така, уточни и какви са използваните работни тежести - ако си написал “от 8 до 12 повторения”, това означава, че тежестта е такава, че можеш да направиш максимум 12 повторения ли?

02.03.16
13:04

Целите ми са - покачване на мускулна маса 170 съм висок. 69-70кг.
-  от 8 до 12 повт. ще рече , че използвам такава тежест с която да мога да направя 4 серии по 8 повт. минимум (примерно: правя повдигнат лег с дъмбели. Използвам 27.5кг. и правя 4 серии по 12повт. Това ще рече, че тези вече са ми леки и другият път ще сложа 29кг. и ще се стремя да направя към 4 серии 8повт. и т.н. с цел да прогресирам..А от 3-5повт. (пример: правя лег с 85кг и се стремя да направя 4серии с по 5потв. Направя ли го слагам 90др. път отново с цел да прогресирам) Също така се опитвам да ги правя без да стигам до отказ на която и да е серия.)

Мнението беше редактирано от Петър Петров на 02.03.16 13:08.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1