Помощ при изграждане на тренировачен режим с цел намаляне на тегло и тонизиране. М/177См/90Кг

30.03.16
17:44

Добър ден,

От един месец тренирам имам карта за фитнес зала и до момента имам сумарно 9 тренировки. До момента тренирах от дъжд на вятър без последователност и комбинирах различни програми от секцията фитнес програми на сайта. Смятам че е време да стана сериозен в начинанието си и да постигна целта си, но за да я постигна, трябва да изградя солиден тренировъчен план, който да спазвам безусловно.

До момента съм тренирал по долу посочените тренировачни режима:
http://www.bb-team.org/workout/4181_trenirovki-za-preformirane-pri-endomorfi
http://www.bb-team.org/workout/4011_3-mesechna-kragova-trenirovka-za-nachinaeshti
http://www.bb-team.org/workout/1282_barzo-i-lesno-otslabvane-samo-za-3-dni-sedmichno

Целта ми е:
Да намаля теглото си до 73-75 кг. Срок на изпълнение: няма. Ориентировъчно до 1-ви септември.

Имам доста разчупено работно време и смените често ми се менят. За щастие през Април ще бъда само дневна смяна и ще мога да се съсредоточа върху тренировките. Мога да тренирам до четири пъти в седмицата или поне се надявам че ще мога. ;д

Взех си суроватъчен протеин(изолат), за да мога по-лесно да набавя необходимия протеин за тялото си.

Необходимо ли да изграждам нова програма или някоя подобрена версия на горе споменатите ще свърши работа? Предпочитам първите няколко месеца да ползвам фитнес машини заради фиксираното движение и намаления риск от контузии. И доколкото разбрах трябва да се фокусирам върху упражнения, които имат най-голям енерго-разход.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1