Прасците не прогресират

Здравейте! Ходя на фитнес вече 2 месеца и съм доволен, виждам резултат.Един проблем имам и това са прасците.Истината е, че за 2 месеца съм ги тренирал 2 пъти поради това, че от калф машината и повдигането на пръсти с тежест изпитвам големи болки в тях.Въпросът ми е дали мислите, че само със скачане и повдигане на пръсти от стоеж, но без тежест ще е достатъчно, за да се отлепят и да станат по-големи?Мислите ли, че скачане по 20мин. през ден ще е добра и прогресивна тренировка за тях без да включваме натоварването от тренировките за крака?
Благодаря предварително!

Темата беше редактирана от Мирослав Каменов на 06.04.16 09:53.

06.04.16
10:24

Ако изпитваш болка по време на тренирането им, може да не ги тренираш с отделно изолиращо упражнение, ако правиш клек, напади... прасците също се натоварват до някаква степен.Лично за мен , прасците ми растат когато не ги тренирам. Когато качиш мускулна маса в краката няма как прасците ти да не нарастат.В началото когато започнеш да тренираш идеята е да стимулираш повече големите мускулни групи като гърба, краката раменния пояс,гърдите, за да порастат и малките като ръцете и прасците.  ;)

06.04.16
10:33

Пробвай, спринтове, бягане по баири

06.04.16
10:34

Здравей и поздравления за решението ти да тръгнеш на фитнес.

Уви, май ще те разочаровам за прасците. Казвали са ми че тях или ги имаш, или ги нямаш :) Виждал съм пичове с гърбове и гърди като канари, бедрата и те яки, обаче прасеца като солета. Виждал съм и 130 кила омазнени, но прасците им са чудовищни. Разбира се, с тренировки можеш да подобриш нещата, но си трябва да ги тренираш като всяка друга мускулна група - с тежести и системно. Отделен проблем при прасците е че това е мускул, който абсолютно всеки в ежедневието си натоварва в известна степен ходейки, така че е трудно да им повлияеш лесно с половинчати мерки. Щом те болят прасците, значи са ти слаби или тежестите ти са големи. Пробвай с по- малки тежести тогава и не очаквай чудеса за броени месеци.

Поздрави и успехи. И да кажеш как се движат нещата след някое време.

Надявам се да постигна резултат с тях. Аз съм висок с широк гръб, прасците ми са солети. Сега вече е топло, а на мен не ми се ходи по-къси панталони заради тях.

09.04.16
01:44

Аз съм същия... Бедрата ми са големи ,а прасците мн слабо. Тренирам крака 2 пъти в седмицата по 2упр за прасци общо 4. И няма никъв напредък.

Carbohydrate

09.04.16
08:30

като почнах да правя клек и тяга, прасците почнаха да растат....и при мен бяха солетки))...което пък води до извод: големината на амплитудата не е толкова важна, колкото амплитудната зона на въздействие и статическо напрежение. Ако по точно, то при тия две движения няма повдигане на пръсти, а напротив, движението е съсредоточено от вече разтегнат прасец, до нормална позиция - стъпалото, големият пръст се доближава до пищяла и се връща в нормално положение, като напрежението не отслабва в тито един момент в продължение на 20-30 сек., колкото трае един подход. Това кара да расте прасеца ( е сами вижте, като опънете до упор ходилото към пищяла) на ширина и дава плътност.
даже ще ви кажа повече, легнете по гръб, повдигнете крака и го свийте в коляно....после мърдайте стъпалото от и към пищяла..., ще видите, че когато би трябвало да се натоварва прасеца, “при стъпване на пръсти”, той просто виси, като торба))))))......и т.н. мислете

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 09.04.16 08:31.

09.04.16
09:51

Бягането също много помага , особено спринтовете

09.04.16
15:46

казано от Carbohydrate на 09.04.16, 08:30:

като почнах да правя клек и тяга, прасците почнаха да растат....и при мен бяха солетки))...което пък води до извод: големината на амплитудата не е толкова важна, колкото амплитудната зона на въздействие и статическо напрежение. Ако по точно, то при тия две движения няма повдигане на пръсти, а напротив, движението е съсредоточено от вече разтегнат прасец, до нормална позиция - стъпалото, големият пръст се доближава до пищяла и се връща в нормално положение, като напрежението не отслабва в тито един момент в продължение на 20-30 сек., колкото трае един подход. Това кара да расте прасеца ( е сами вижте, като опънете до упор ходилото към пищяла) на ширина и дава плътност.
даже ще ви кажа повече, легнете по гръб, повдигнете крака и го свийте в коляно....после мърдайте стъпалото от и към пищяла..., ще видите, че когато би трябвало да се натоварва прасеца, “при стъпване на пръсти”, той просто виси, като торба))))))......и т.н. мислете

Съгласен съм с теб, Клекове, Тяга и Спринтове, друго не признавам.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1