Недохранване, режим за покачване на ММ, без натрупване на мазнини

08.04.16
15:33

Здравейте, проблемът ми е следният. Висока съм 1.65 и тежа 41кг. Тренирам 6 пъти в седмицата-HIIT, силови и аеробни. Когато започнах режим и тренировките (преди 4 месеца) тежах 55кг, като постепенно започнах да отслабвам. Един ден обаче реших да променя режима си и сведох калориите до 300-400 на ден. И така вече два месеца,започнах да свиквам, вече не изпитвах нужда от храна,продължавах да виждам резултати от тренировките и всичко вървеше чудесно. Докато от известно време започнах да се чувствам отпаднала,изморена,почти нямам енергия за каквото и да е било,вие ми се свят нон-стоп, забави ми се мощно метаболизмът, като успявам да отида нормално до тоалетната 1 на 4-5 дни и чувтсвам тежест в стомаха. Теглото ми спада все повече и повече. В началото комплиментите искрено си ме радваха, но в последно време единственото,което чувам,е въпроса ‘’Болна ли си?’’ ..
Целта ми е да направя 6 pack и да запазя тялото си стегнато, като кача ММ , без да ми се натрупат мазнини.

Дневният ми режим е:
07:00- филийка пълнозърнест хляб с 5гр мед и ленено семе или ябълка
10:30- 25-30гр бадеми/орехи
15:00- тренировката и след нея 20гр. суроватъчен протеин
17:00- половин краставица
20:00- салата с краставица и домат / 200гр. задушени зеленчуци / 50гр. пилешко месо
Пия 500-600мл вода на ден

Наясно съм с всички принципи на хранене, чела съм страшно много. Единственият ми въпрос към вас е-  Има ли как по здравословен начин да кача 3-4 килограма мускули или ще се натрупат и някакви мазнини? И как да изчиствам след това?

Щом си толкова начетена и знаеш всички принципи на хранене, защо си причиняваш това?

Абе, какви сте такива... Яла по 300 калории на ден..... Ти как си жива, момиче? Стегни се и започни да се храниш нормално.

Мнението беше редактирано от Севдалина Тасева на 08.04.16 17:53.

казано от ProteinLover на 08.04.16, 15:33:

Здравейте, проблемът ми е следният.  Един ден обаче реших да променя режима си и сведох калориите до 300-400 на ден. И така вече два месеца,започнах да свиквам, вече не изпитвах нужда от храна,продължавах да виждам резултати от тренировките и всичко вървеше чудесно. Докато от известно време започнах да се чувствам отпаднала,изморена,почти нямам енергия за каквото и да е било...

Здрасти! Не знам какво си чела и какви принципи на хранене знаеш, но 300-400 калории на ден е нещо, което не бива да си причиняваш. Не те познавам и не знам какво ти се върти в главата, затова ще спестя черногледите размисли от последствията на този избор и ще те посъветвам да прекратиш тези начинания и то възможно по-скоро, защото

казано от ProteinLover на 08.04.16, 15:33:

Дневният ми режим е:
07:00- филийка пълнозърнест хляб с 5гр мед и ленено семе или ябълка
10:30- 25-30гр бадеми/орехи
15:00- тренировката и след нея 20гр. суроватъчен протеин
17:00- половин краставица
20:00- салата с краставица и домат / 200гр. задушени зеленчуци / 50гр. пилешко месо
Пия 500-600мл вода на ден

Това все още е глад. Че даже и от водата се ограничаваш.

казано от ProteinLover на 08.04.16, 15:33:

Целта ми е да направя 6 pack и да запазя тялото си стегнато, като кача ММ , без да ми се натрупат мазнини.

С най-добри чувства те съветвам да промениш целта си. Фокусирай се върху здравето си и започни да се храниш качествено и достатъчно.
Ще има и мазнини, както и вода покрай каченото активно тегло, но от теб зависи в какво съотношение ще са те.

Идеи как да подобриш сегашното си меню:
към закуската добави 2-3 яйца (варени, на омлет, бъркани, както искаш), можеш и втора филийка хляб да включиш.
до тренировката можеш да си караш на ядките, ако си ОК така, но в оставащото време до края на деня след тренировката яж.
Половин краставица и 50 г месо не е ядене.

Можеш да направиш 2 хранения след тренировката, които да включват повече белтъчини, полезни мазнини и зеленчуци без ограничение.
Пример за 1 хранене: 1 риба на скара/печена или 1 пържола + голяма салата + 1-2 с.л. зехтин

Давам ти просто пример и гледна точка. Желая ти успех! :)

10.04.16
23:18

Повечко протеини никога не са в излишък!  Хапвай си протеин колкото искаш- от него не се пълней. Сутрешната закуска бих те посъветвал вместо хляб, да хапнеш 50-100гр овес с прясно мляко - става чудесна овесена каша.

11.04.16
16:22

А аз бих го посъветвал да не те слуша :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1