Добре ли тренирам ??

NP

05.05.16
22:46

Прочетох много програми и ги изпробвах, но не мисля че ми действат или може би ги правя грешно но както и да е.
На фитнеса използвам повече машините отколкото свободните тежести, защото не знам как да ги ползвам много много. Та като почна правя 30-20-10 на всяко упражнение, тоест правя 30 после почивка и 20 и така.
Въпроса ми е дали това става за покачване на мускулна маса (защото когато правя така както е написано, не ме натоварват) и става ли за сила ??? :)

06.05.16
00:05

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

Прочетох много програми и ги изпробвах, но не мисля че ми действат или може би ги правя грешно но както и да е.

Второто.

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

На фитнеса използвам повече машините отколкото свободните тежести, защото не знам как да ги ползвам много много. Та като почна правя 30-20-10 на всяко упражнение, тоест правя 30 после почивка и 20 и така.

Научи се. И спри да правиш повече от 10 повторения, с адекватни тежести, разбира се.

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

Въпроса ми е дали това става за покачване на мускулна маса (защото когато правя така както е написано, не ме натоварват) и става ли за сила ??? :)

Като начинаещ от почти всичко можеш да качиш някаква сила и маса, но принципно отговорът и на двата ти въпроса е, не.
Намери си някоя изпитана програма за начинаещи (примерно тази или някоя от тези), и я прави дословно, без да променяш и да си измисляш нищо допълнително. Недей само да пробваш, ами тренирай сериозно поне 6 месеца, ако искаш да видиш резултати.
Но първо научи техниката на основните упражнения.

Мнението беше редактирано от Петко К на 06.05.16 00:10.

06.05.16
13:00

При покачване на мускулна маса храната е много важна!

NP

06.05.16
19:56

казано от Петко К на 06.05.16, 00:05:

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

Прочетох много програми и ги изпробвах, но не мисля че ми действат или може би ги правя грешно но както и да е.

Второто.

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

На фитнеса използвам повече машините отколкото свободните тежести, защото не знам как да ги ползвам много много. Та като почна правя 30-20-10 на всяко упражнение, тоест правя 30 после почивка и 20 и така.

Научи се. И спри да правиш повече от 10 повторения, с адекватни тежести, разбира се.

казано от nqmam psevdonim 12 на 05.05.16, 22:46:

Въпроса ми е дали това става за покачване на мускулна маса (защото когато правя така както е написано, не ме натоварват) и става ли за сила ??? :)

Като начинаещ от почти всичко можеш да качиш някаква сила и маса, но принципно отговорът и на двата ти въпроса е, не.
Намери си някоя изпитана програма за начинаещи (примерно тази или някоя от тези), и я прави дословно, без да променяш и да си измисляш нищо допълнително. Недей само да пробваш, ами тренирай сериозно поне 6 месеца, ако искаш да видиш резултати.
Но първо научи техниката на основните упражнения.

не съм 100% начинаещ и ходя на зала от близо 2 месеца вече и мисля че мога да продължа с друга, например тази става ли или 2 месеца не са достатъчни и да се върна към тези които даваш, например 5х5 ?

06.05.16
23:02

Като почнеш да вдигаш трицифрени кг. на щангите (не машини), тогава минаваш на следващото ниво, до тогава се водиш начинаещ ;) А ти сам каза, че още не знаеш как да ползваш тежестите.
Дал съм ти програми, които ако ги спазваш както са написани (т.е., правилна техника, редовни тренировки, редовно покачване на тежестите) и се храниш подобаващо, ще ти дадат бърз и стабилен прогрес през следващите 1-2 години.
Ти си решаваш.

NP

06.05.16
23:15

а мога ли към системата 5х5 да добавя други упражнения като например кофички или нещо за бицепс защото не виждам неща за бицепса или ще трябва да си направя мой вид система 5х5.
тъй като срядата ми е заета и не мога да ходя на залата, проблем ли е ако програмата за сряда я правя във вторник или четвъртак .

06.05.16
23:57

Зависи коя точно програма гледаш, някои имат сгъване за бицепс. Да, можеш да добавиш. А кой ден ще ходиш е без значение - можеш вторник, четвъртък и събота, или неделя, вторник, петък и т.н. Стига да е през ден.

NP

07.05.16
22:57

а това 5х5 ми се струва много малко, например 5х10 става ли или 5х5 да го правя с по големи тежести

09.05.16
14:31

Ще ти се види много, ако почнеш да вдигаш по-сериозни тежести.

NP

10.05.16
13:24

казано от ANZy на 06.05.16, 13:00:

При покачване на мускулна маса храната е много важна!

относно храненето не мога да спазвам  режими. Първо бях на НВД, но нея можех и минах на ВВД, но и нея също не можех и накрая просто ги комбинирах , разбира се избягвам храни като пържено, fast food , djunk food и сякакви такива
минималните ми калории на ден са ми 1645 и максималните 2134 и като пресметна храните които ям на ден са горе доло между 2600 и 3100 тоест ям повече отколкото трябва, а доколкото съм разбрал трябва да е точно така

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1