От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

13.02.20
11:10

Не е лошо поне да започнеш да го мажеш с течен магнезий.

13.02.20
15:36

Любо, ако не възразяваш и аз да питам тук, преди десетина дни си усуках коляното на работа и мислех, че ще мине бързо, но явно разкъсах частично менискус, ако не греша е медиален менискус на лявото коляно, болката е вдясно от пателата и ме боли при ротация с фиксирано стъпало, също при сядане с кръстосани крака и други подобни, но не и при флексия и екстензия. Болката е слаба и няма оток, но е нетипична и не знам дали някакви упражнения биха имали ефект, нещо различно от почивка?

Ако си спомняш последния път като се видяхме ти казах, че тези протоколи с всеки ден максимален клек са си доста травмиращи. Дано да отшуми по-бързо.

14.02.20
15:37

Тренировката днес:
Военна преса- до 6*80, лег- до 10*110, гребане на машина- 3*5, кофички- до 3*/+70/, набирания- 2*3*/+40/, раменни преси с дъмбели- 5*37.5 кг на ръка, борческо въртене с дъмбел- по 10*25 кг на ръка, 100.9 кг.

15.02.20
21:14

Тренировката днес:
Военна преса- до 3*90, 3*2*90, пендлей гребане- 6*110, румънска тяга- 6*110, високо изтегляне- 6*110, 6*90- правих го без подем от краката и стана ниско изтегляне 😂 кофички- 8*/+60/, набирания- 10/+30/, 8/+30/, раменни преси с дъмбели- 11*35 кг на ръка, борческо въртене с дъмбели- 6*17.5 кг на ръка- тук пак силово, без подем от краката и беше доста зор, огромна разлика с едностранното, точно 101 кг. Като не правя крака се освобождава бая ресурс, днес може би щях да направя и 4*90 на военната, сега е момента поне горе да позаякна ☺

15.02.20
21:20

А бе направо си як, какво има още да заякваш. 😄

15.02.20
21:26

Аз си знам колко съм як, на 40 още чакам да дойде “мъжката” сила 😂 Иначе едни 110 военна и 170 лег ще ми дойдат добре, дори да трябва да кача наколко кг.

15.02.20
21:38

казано от Любомир на 15.02.20, 21:26:

Аз си знам колко съм як, на 40 още чакам да дойде “мъжката” сила 😂 Иначе едни 110 военна и 170 лег ще ми дойдат добре, дори да трябва да кача наколко кг.

Е така и аз си викам, да докарам 170 180 лег и да спра, а да и 110 120 раменна. Ама тия неща, няма бъдат в тоя живот.😄😄

17.02.20
16:45

Тренировката днес:
Кофички- до /+90/, 26*/+35/- последните няколко си бяха помпички.., набирания- 3*/+50/+ една половинка, 12*/+20/, раменни преси с дъмбел- 5*40 кг с дясната ръка, 4*40 кг с лявата, 100.5 кг. На 3 часа сън, но уж тренирах нещо там..

18.02.20
16:55

Тренировката днес:
Лег- до 9*120, 3*5*120, гребане на машина- 5*3, коремна преса с щанга- 0, 0, 1*60, 100.4 кг.

18.02.20
17:33

Ми толко са ти митоходри’те.
😂

18.02.20
17:43

Спартанци, джедаи... откачихте :)

18.02.20
17:46

казано от Brown Bomber на 18.02.20, 17:43:

Спартанци, джедаи... откачихте :)

Не мисля, че е от сега :D

19.02.20
16:22

Тренировката днес:
Военна преса- до 97.5, 0*100, 3*2*90, пендлей гребане- 2*4*117.5, 6*110, не-високо изтегляне- 2*6*90, 100.6 кг.

20.02.20
16:15

Тренировката днес:
Лег- до 5*130/с поне едно аванс/, 3*3*130, високо изтегляне- 6*60, 6*90, румънска тяга- 6*120, пендлей гребане- 2*3*120, кофички- 20*/+35/, набирания- 12*/+20/, хипересктензии- 20*/+16/, 99.9 кг.

21.02.20
19:11

Тренировката днес:
Военна преса- до 15*70, 3*6*70, високо изтегляне- 4*6*70, хиперекстензии- 25*/+5/, 100.7 кг. Много набързо, никакво време напоследък- или живота стана много скоростен, или аз съм някакъв ленив средиземноморски типаж, непригоден за днешния ден. 😂

22.02.20
20:29

Тренировката днес:
Набирания+кофички- 25+40, 10+15, 8+12, 6+10, 6+10, 6+10.

23.02.20
21:11

Тренировката днес:
Лег- до 3*140, 3*2*140, румънска тяга- до 6*130, пендлей гребане- 3*1*130, борческо въртене- няколко серии с 10, 15, 22.5 кг на ръка, коремни преси с щанга- 2*1*60, 99.9 кг.

24.02.20
15:52

Тренировката днес:
Военна преса- до 9*80, 3*5*80, високо изтегляне- 6*80, зерчер клек с лоста- *20, пендлей гребане- 8*100, 4*120, коремни преси с щанга- до 60, 3*0*65, 100.3 кг.

25.02.20
16:45

Тренировката днес:
Зерчер клек- 20*40 кг, гребане на машина- 6*3, лег- до 155, хиперекстензии- 25*/+15/, 100.1 кг.

27.02.20
16:03

Тренировката днес:
Военна преса- до 3*90, 3*2*90, високо изтегляне- 2*6*90, пендлей гребане- 4*120, 6*110, румънска тяга- 5*140, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*65, 100.3 кг.

28.02.20
15:53

Тренировката днес:
Зерчер клек- 20*50 кг, лег- до 12*110 кг, гребане на машина-*2 + лег- 2*110- 10 пъти за 6:15 мин, коремна преса с щанга- до 60, 3*0*65, 100.4 кг.

01.03.20
18:48

Тренировката днес:
Военна преса- до 1*100, 0*102.5, високо изтегляне- 3*80, 3*90, 3*95, 3*97.5, 3*100, зерчер клек- 20*60, раменна преса с дъмбели- 5*40 кг на ръка, пендлей гребане с дъмбели- 10*40 кг на ръка, хиперекстензии- 30*/+10/, 100.4 кг. С този обем на клека пак цъквам коляното, ще трябва да го намаля..

02.03.20
15:18

Тренировката днес:
Кофички- до 1*/+95/, 3*/+75/, набирания- 2*3*/+50/, лег- до 7*120, румънска тяга- до 2*150, лег+румънска тяга- 3*120+1*150- 5 пъти, 100.6 кг.

03.03.20
21:50

Тренировката днес:
Военна преса- 6*3*70- за 1:50, високо изтегляне- 9*3*70- за 2:50, тласкане с дъмбели- 3*42.5 кг на ръка, пендлей гребане- 3*6*110, горен лег- 3*3*100, разтваряне настрани и борческо въртене с дъмбели- по 12.5 кг на ръка, 100.1 кг.

05.03.20
16:09

Тренировката днес:
Зерчер клек- 3*10*70, лег- до 6*130, 3*3*130, гребане на машина- 4*6, коремна преса с щанга- до 65, 3*0*67.5, точно 101 кг.

06.03.20
16:38

Тренировката днес:
Зерчер клек- 15*80, военна преса- до 8*80, високо изтегляне- до 8*80, висока тяга надхват/от коляно/- 2*180, 3*180, горен лег- до 3*100, 100.6 кг. Хванат е върло педалски, но поне коляното се държи добре/пак да благодаря на Джеймс Хинкс, че аз явно и търсене в гугла не мога да направя като хората 😂/. Благодаря и на Бомбъра за магнезиевото олио- не знам за болното коляно, но на “здравите” рамена действа идеално.
п. С тези благодарности все едно “Оскар” съм взел, а пък аз най-много до наградите “Дарвин” да го докарам, че и там ще взема второто място 😂

06.03.20
17:53

казано от Любомир на 06.03.20, 16:38:

... а пък аз най-много до наградите “Дарвин” да го докарам, че и там ще взема второто място 😂

Те са единственото състезание, където наистина е важно само участието. :) Резултатът винаги е един и същ.

08.03.20
18:32

Тренировката днес:
Зерчер клек- до 12*90, лег- до 3*140, 8*120, гребане на машина- 4*4, кофички- 6*/+65/, набирания- 6*/+40/, хиперекстензии- 30*/+20/, 100.2 кг.

10.03.20
15:53

Тренировката днес:
Зерчер клек- до 12*100, военна преса- до 4*90, високо изтегляне- 4*90, пендлей гребане- 4*120, широка тяга- 4*140, тяга надхват- 6*160, раменна преса с дъмбели- 8*37.5 кг на ръка, 100.4 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 10.03.20 15:57.

19.03.20
20:20

Почти не тренирам последната седмица, но все пак се събраха по няколко серии лицеви на една ръка и един крак/стигнах до 10 на ръка в серия/, ХСПУ/до 12 в серия/ и бърпи/тук ме мързи да напъна както трябва, засега правя по 15 в серия/. Работата почти изцяло я върша от вкъщи, от другата седмица вероятно спирам да ходя и до офиса. Още преди месец съм се запасил със стотина кг храна и май ще спазвам пълноценно карантината, дано не психирам съвсем :D За всеки случай започвам надъхване с “Апокалипсис сега” :D Ето и малко подобаваща музика :D

23.03.20
12:12

Продължавам в същия дух, лецевите на една ръка и един крак докарах до 12, ХСПУ до 15, бърпи до 25 в серия, добавих и зерчер клек с жената по 20 повторения/за пръв път ми се иска да се беше поохранила повече, дейба/. :)

23.03.20
13:11

казано от Любомир на 23.03.20, 12:12:

..., добавих и зерчер клек с жената по 20 повторения/за пръв път ми се иска да се беше поохранила повече, дейба/. :)

Моята не ще. Страх я е, че ще я изпусна, но пък децата тежат горе-долу колкото нея и имат голямо желание ми помагат да тренирам.

Мнението беше редактирано от I`M на 23.03.20 13:11.

24.03.20
17:16

Днес се снабдих с ластик/съпротивление до 54 кг, зелен/ и почнах да разучавам варианти на различни упражнения- клек, тяга, високо изтегляне, обръщане и раменна преса с една ръка, прави удъри, разпъване на лък :D на места го сдвоявам, на места манипулирам обхвата като го застъпвам в по-широка стойка, добре върви засега, като му свикна сигурно ще взема още един и ще станат още по-добре нещата.

25.03.20
12:15

казано от Любомир на 24.03.20, 17:16:

Днес се снабдих с ластик/съпротивление до 54 кг, зелен/ и почнах да разучавам варианти на различни упражнения- клек, тяга, високо изтегляне, обръщане и раменна преса с една ръка, прави удъри, разпъване на лък :D на места го сдвоявам, на места манипулирам обхвата като го застъпвам в по-широка стойка, добре върви засега, като му свикна сигурно ще взема още един и ще станат още по-добре нещата.

Снимай някои от експериментите, че да споделяме опит. :)

25.03.20
12:17

Като се ослуша за 55 кг дъмбел, сега ще стреляш с ластика :D

25.03.20
12:26

казано от James Hinks на 25.03.20, 12:17:

Като се ослуша за 55 кг дъмбел, сега ще стреляш с ластика :D

Ще си има сериозна прашка човекът. :)

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1