От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

04.01.20
19:49

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 2*60, обръщане от вис- до 2*102.5, тяга надхват- до 3*2*175, лег- до 3*2*137.5, гребане на машина- 3*3, бедрено разгъване- 2*10, коремни преси с щанга- до 60, 3*0*65, 100.6 кг.

05.01.20
19:57

Тренировката днес:
Клек- до 3*150, изхвърляне от вис- 4*50, обръщане от вис- до 3*92.5, тяга надхват- до 3*3*155, горен лег- до 3*100, лег- до 3*3*122.5, 100.8 кг.

06.01.20
19:31

Тренировката днес:
Тяга надхват- до 190, смесен- 1*200, обръщане- до 110, 2*0*112.5, лег- до 150, 101.3 кг. За първи път, откакто прецаках тягата преди година, вдигам 200, имаше аванс за още една бройка, лега беше лек, но все още отлепям малко таза, докато не го вдигна стабилно няма да бутам нагоре..

07.01.20
16:22

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 3*50, обръщане от вис- 3*80, тяга надхват- 3*3*140, лег- 3*3*110, гребане на машина- 3*3, коремни преси с щанга- няколко единици на 60, 3*0*65, 100.9 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 07.01.20 17:09.

09.01.20
17:23

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 2*60, обръщане от вис- до 2*105, широка тяга- 1*150, тяга надхват- 3*2*180, лег- до 2*135, 2*137.5, 2*140, гребане на машина- 3*3, коремни преси с щанга- до 60, 0*65, 100.1 кг.

10.01.20
16:50

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- 3*50, обръщане от вис- 3*90, тяга надхват- до 3*3*160, горен лег- до 2*110, лег- до 3*3*120, гребане на машина- 3*3, 100.1 кг.

11.01.20
20:19

Тренировката днес:
Обръщане от вис- до 2*107.5, тяга- до 3*2*185- първата бройка надхват, останалите смесен, една 0 надхват в началото на втората серия, лег- до 3*2*140- тук добре, всяка серия с аванс за още една бройка, гребане на машина- 3*3, коремна преса с щанга- до 3*1*65, 0*67.5, 99.6 кг.

12.01.20
21:50

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 3*50, обръщане от вис- до 3*100, тяга надхват- до 3*3*165, лег- до 3*3*125, гребане на машина- 2*6, държане на 2*25 кг диска с пръсти- 40 секунди, 99.5 кг.

13.01.20
20:06

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 75, 0*80, обръщане- до 112.5, 0*115, широка тяга- до 150, надхват- до 190, смесен- 1*200, 0*210/едва я отлепих/, кофички- до /+90/, 0*/+95/- поне стана хубава изометрия 😂, 100.5 кг.

15.01.20
16:19

Тренировката днес:
Клек- до 5*130, широка тяга- 5*120, тяга надхват- 5*140, военна преса- 5*60, кофички- до 5*/+50/, набирания- до 5*/+25/, лег- до 140, 0*150, гребане на машина- *10, 99.7 кг. Много глупости напоследък и никакво желание за тренировки, 150 последните няколко пъти ми бяха леки, сега _!_..

Мнението беше редактирано от Любомир на 15.01.20 16:24.

16.01.20
16:54

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 2*70, обръщане от вис- до 2*110, тяга- до 2*190, 100.1 кг.

17.01.20
16:03

Тренировката днес:
Лег- до 2*142.5, 4*130, гребане на машина- 6*3, коремни преси с щанга- до 60, висене на дебел лост- до отказ, 99.8 кг.

18.01.20
21:20

Тренировката днес:
Клек- до 3*160, лег- до 1*152.5, изхвърляне от вис- до 5*40, коремни преси с щанга- до 65, 3*0*67.5, 99.7 кг.

20.01.20
19:02

Тренировката днес:
Широка тяга- до 160, тяга надхват- почти 5*170, обръщане от вис- 10*90, изхвърляне от вис- 10*50, гребане на машина- 4*3, 99.8 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 20.01.20 19:55.

21.01.20
15:51

Тренировката днес:
Кофички- до 30*/+30/, набирания- 15*/+20/, лег- до 6*120, 3*130, гребане на машина- 3*3, 99.4 кг.

22.01.20
16:07

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 2*60, обръщане от вис- до 4*110, широка тяга- 1*150, тяга надхват- 3*180, смесен- 2*200, лег- до 7*1*130- за точно 3 минути, коремни преси с щанга- до 0, 0, 1*65, 99.2 кг. Двойката на 200 беше на умирачка, пълна тъпотия..

23.01.20
15:47

Тренировката днес:
Лег- до 17*1*110- за 5 минути, гребане на машина- 5*3, раменна преса подхват- 3*5*50, 99.3 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 23.01.20 15:53.

23.01.20
15:53

.

Мнението беше редактирано от Любомир на 23.01.20 15:53.

24.01.20
20:54

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 6*60, обръщане от вис- 6*100, широка тяга- до 160, 0*170, тяга надхват- до 190, раменна преса подхват- до 75, надхват- 1*85, 99.1 кг.

25.01.20
21:32

Тренировката днес:
Лег- до 140, 3*3*120, гребане на машина- 3*5, набирания- 5*5*СТ, коремни преси с щанга- до 3*1*65, 99.8 кг.

27.01.20
19:22

Тренировката днес:
Военна преса- до 95, 0*97.5, 3*3*80, обръщане- до 112.5, 0*115, 3*3*100, 98.8 кг.

28.01.20
15:28

Тренировката днес:
Клек- до 170, 3*2*150, военна преса- до 95, 3*2*85, обръщане- до 110, 0*115, 3*2*100, пендлей гребане- до 120, 3*3*100, 99.1 кг.

29.01.20
19:23

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 70, обръщане- до 110, 0*115, тяга надхват- до 7*2*150, лег- до 1*155, 99.5 кг. Май заяквам в горната част ☺

30.01.20
16:34

Тренировката днес:
Клек- до 170, 3*3*150, лег- до 150, 3*2*140, гребане на машина- 5*3, коремни преси с щанга- до 60, 2*0*65, 99.3 кг.

31.01.20
16:10

Тренировката днес:
Клек- до 175, 5*155, раменни преси с дъмбели- 3*40 кг на ръка, горен лег- до 110, гребане на машина- 2*3, кофички- 25*/+35 кг/, набирания- 17*/+20 кг/, 99.2 кг.

02.02.20
20:29

Тренировката днес:
Изхвърляне- до 70, обръщане- до 110, широка тяга- 2*150, надхват- 2*180, смесен- 2*190, военна преса- до 95, 0*97.5, 3*2*85, пендлей гребане- 5*97.5, 5*105, 5*105, 100.6 кг. В тон със съседната тема планирам преди следващата тяга да си пусна Шопен и да рева 😂😂

03.02.20
19:36

Тренировката днес:
Клек- до 170, 3*3*150, лег- до 150, 3*140, гребане на машина- 3*3, борческо въртене с дъмбел- по 3*30, по 3*32.5 кг на ръка, 100.1 кг.

04.02.20
19:50

Тренировката днес:
Клек- до 180, 3*2*160, изхвърляне от вис- 8*60, военна преса- до 95, 0*97.5, 2*90, 1*90, пендлей гребане- 6*95, 6*97.5, раменна преса с дъмбел- 3*42.5 с дясна, 2*42.5 кг с лява ръка, 100.7 кг.

05.02.20
20:18

Тренировката днес:
Обръщане от вис- 2*100, широка тяга- 4*140, тяга- 3*3*180, кофички- до /+90/, 0*/+95/, набирания- 2*1*/+60/, 100.8 кг.

05.02.20
20:24

казано от Любомир на 05.02.20, 20:18:

...кофички- до /+90/, ... набирания- 2*1*/+60/, 100.8 кг.

Ехааа 🙂

05.02.20
20:41

казано от I`M на 05.02.20, 20:24:

казано от Любомир на 05.02.20, 20:18:

...кофички- до /+90/, ... набирания- 2*1*/+60/, 100.8 кг.

Ехааа 🙂

Кофичките са добре, дори доста леки, но набиранията не са- едва изкарвам носа над нивото на лоста, за брадата ми трябва още доста..

05.02.20
21:21

казано от Любомир на 05.02.20, 20:41:

казано от I`M на 05.02.20, 20:24:

казано от Любомир на 05.02.20, 20:18:

...кофички- до /+90/, ... набирания- 2*1*/+60/, 100.8 кг.

Ехааа 🙂

Кофичките са добре, дори доста леки, но набиранията не са- едва изкарвам носа над нивото на лоста, за брадата ми трябва още доста..

60- сет си тежат много на набиране или поне на мен ми тежаха много да ги пробвах преди . Примерно аз разликата с 50 я чувствам доста по- тежка от 10 кила. А кофичките 90 си е сериозна тежест. Не мога да си спомня дали 90 или 70 кг. бях пробвал , но не можах да ги отлепя .

Мнението беше редактирано от I`M на 05.02.20 21:22.

06.02.20
19:25

Тренировката днес:
Клек- до 170, 3*150, 2*160, 2*165, лег- до 150, 3*3*130, гребане на машина- 4*3, коремни преси с щанга- няколко 0*60, 1*60, нещо като борческо въртене с дъмбел- по 2*35 кг на ръка, 100.6 кг.

07.02.20
21:03

Тренировката днес:
Клек- до 180, 3*2*160, изхвърляне от вис- до 3*70, военна преса- до 95, 3*2*85, обръщане от вис- до няколко *0 и няколко *1*110, 5*100, точно 101 кг. Клекът олеква, военната малко по-тежка от обикновено, обръщането зле. Правя прекалено много различни движения и тези, които правя по-рядко тръгват надолу, за да вървят всички трябва да ги огранича до 3-4..

10.02.20
16:13

Тренировката днес:
Обръщане от вис- до 5*102.5, тяга надхват- до 190, смесен- 1*200, 0*205, военна преса- до 1*100, пендлей гребане- 8*97.5, 8*100, точно 101 кг. Заради тягата не мога да се зарадвам на военната, дейба живота..😂

11.02.20
15:15

Тренировката днес:
Клек- до 170, 3*3*150, лег- до 150, 3*2*140, гребане на машина- 5*3, 101.2 кг.

12.02.20
15:09

Тренировката днес:
Изхвърляне от вис- до 2/+0/*72.5, клек- до 185/тук смърт, ставах ги сигурно 5 секунди/, 2*160, 0*165, военна преса- 10*70, обръщане от вис- до 3*105, пендлей гребане- 6*105, коремна преса с щанга- до 0, 0, 1, 0, 1*65, 100.5 кг.

12.02.20
21:28

Мисля, че май съм си докарал лек инфрапателарен бурсит над дясното коляно, вероятно от честото клякане близо до макса. Болката е от няколко дни, не пречи при клякането, повече дразни отколкото реално боли, така че засега си карам клековете все едно го няма. Въпросът е, че нямам опит с такова възпаление и не знам как е редно да подходя- да продължавам тежко, да сваля тежестите или да дам пълна почивка от клек за известно време. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели правилният подход, иначе аз бих си карал както досега докато мине или се влоши..

13.02.20
10:57

Ако не починеш и не го третираш, със сигурност ще се влоши. Пиши jumper’s knee treatment и действай.

13.02.20
11:02

казано от James Hinks на 13.02.20, 10:57:

Ако не починеш и не го третираш, със сигурност ще се влоши. Пиши jumper’s knee treatment и действай.

Мерси, ще погледна и ще взема мерки.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1