Потъване нагоре

Прескочи до:

15.11.19
16:55

Любо, това някаква нова програма “17 повторения клек с мляко” ли е?

15.11.19
17:06

казано от Brown Bomber на 15.11.19, 16:55:

Любо, това някаква нова програма “17 повторения клек с мляко” ли е?

Като гледам- другия път и 17 няма да има 😄 а на всичкото отгоре е и почти без мляко- само 400 гр извара и толкова кисело мляко през 2-3 дни 😄 😄

17.11.19
19:42

Тренировката днес:
Военна преса- до 2*82.5, 5*5*70- ЕМОМ, набирания- 12*/+25/, 10*/+25/, 98.6 кг. Каръшка тренировка- забравих шортите, скъсах джинсите при първото приклякане, накрая и главата ме зацепи здраво и прекратих, иначе сила имаше..

Мнението беше редактирано от Любомир на 17.11.19 19:42.

19.11.19
16:06

Тренировката днес:
Изхвърляне- до няколко тройки на 50, клек- до 16*140, обръщане от вис- до 15*82.5, 98.7 кг. Доволен съм от клека, досега не бях правил повече от 10 на 140, при обръщането очаквах 20, но изведнъж тока ми спря, болен съм от няколко дни и сигурно затова така омекнах..

20.11.19
16:48

Тренировката днес:
Лег- до 2*135, 2*137.5, 10*110, кофички- 2*10*/+50/, гребане на машина- 10, 10, 6, 6, коремни преси с щанга- до 0, 0, 1*65, точно 99 кг.

20.11.19
17:48

казано от Любомир на 19.11.19, 16:06:

клек- до 16*140

Не го разбирам това, имаш си 17 повторения по програма, а модифицираш. 🙂

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 20.11.19 17:52.

20.11.19
19:01

казано от Brown Bomber на 20.11.19, 17:48:

казано от Любомир на 19.11.19, 16:06:

клек- до 16*140

Не го разбирам това, имаш си 17 повторения по програма, а модифицираш. 🙂

😄 😄

22.11.19
16:57

Тренировката днес:
Клек- до 12+3+3+3*145- през 30 сек, обръщане от вис- до 16*85, тяга надхват- до 6*170, 99.4 кг. 
п. Ако Бомбъра пита- минах от тренировки за издръжливост на такива за маса 😂😂

22.11.19
17:20

С тези импровизации само разваляш хубавата система, а със 17-ката работиш, както за сила, така и за издръжливост 🙂

23.11.19
18:45

Тренировката днес:
Военна преса- до 2*85, 6/+0/, 1, 1, 1, 1*80- през 30 сек, набирания- 10, 3, 3, 3, 3*/+30 кг/- през 30 сек/имаше и половинки/, едностранно тласкане на дъмбел- по 2*45 кг на ръка, по 4*45 кг на ръка, гребане на машина- 3*10, пендлей гребане- 2*5*100, 99.2 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 23.11.19 18:47.

24.11.19
17:18

Тренировката днес:
Изхвърляне- няколко тройки на 40 и 50, клек- до 10/+0/*150, обръщане от вис- до 13*87.5, коремни преси с щанга- до 65, 3*0*67.5, 99.3 кг. Стигнах 10*1.5*СТ клек, досега не бях правил повече от 7, следващата цел е 2*СТ, но като се знам май по-лесно ще направя 20*1.5..

Мнението беше редактирано от Любомир на 24.11.19 18:02.

26.11.19
19:19

Тренировката днес:
Лег- до 3, 1, 1, 2, 1, 2*130- ЕМОМ- на неудобната лежанка, гледах повече да не стане някой сакатлък отколкото да напъвам, гребане на машина- 6*5, кофички- до 8*/+60/, 7*/+60/- накрая имаше и половинки, 99.8 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 26.11.19 19:19.

27.11.19
16:09

Тренировката днес:
Клек- до 10*155, изхвърляне- до 3*50, обръщане от вис- 15*90, тяга надхват- до 1*180/с твърдия лост/, 99.7 кг. Клекът сложих колан и поолекна малко, обръщенията добре, надявам се скоро да стигна 10*СТ.

28.11.19
16:44

Тренировката днес:
Военна преса- до 3/+0/, 2, 2*87.5- през 1:30 мин, набирания- 7, 5, 3*/+40/- през минута, имаше и половинки, раменна преса с дъмбели- 10*35 кг на ръка+1тласкане, коремна преса с щанга- до 60, 3*0*65, малко борческо въртене с 10 кг диск, 100.1 кг. След тренировката лявото рамо доста ме цъкна, дано не се влоши, че да бутна 100 военна в този живот, дейба генетиката.. 😄

Мнението беше редактирано от Любомир на 28.11.19 16:46.

29.11.19
15:42

Тренировката днес:
Клек- до 7, 2, 1, 2, 1*160- през 30 сек, изхвърляне- 3*40, 3*50, обръщане от вис- до 12*92.5, 100,4 кг.

30.11.19
19:59

Тренировката днес:
Лег- до 2*140- с аванс- леки, скоростни и без отлепване на таза, обръщане от земя + лег- 5 рунда по 5 повторения с 92.5 кг за 6:20 мин- тук ме събаря единствено липсата на сила в обръщането/тежестта там ми е над 80% от макса/, първите 2 рунда ги взех за минута и малко, ако някак закарам обръщането на 130 ще сваля времето наполовина, кофички- 10*/+60/, гребане на машина- 2*10, коремни преси с щанга- до 60, 3*0*65, точно 100 кг.

02.12.19
16:01

Тренировката днес:
Няколко тройки изхвърляне на 40 и 50, клек- до 5/+0/*165, обръщане от вис- до 12*95, широка тяга- до 150, тяга надхват- 2*170/с твърдия лост/, 100.8 кг.

03.12.19
17:31

Тренировката днес:
Военна преса- до 2/+0/*90, 7*80, набирания- 2*6*/+40/, раменна преса с дъмбели- 7*37.5 кг на ръка, гребане на машина- 5*10, коремни преси с щанга- до 60, 3*0*65, 100.5 кг.

04.12.19
19:09

Тренировката днес:
Клек- до 5*170, изхвърляне- 3*60, обръщане от вис- 9*100, 7*100, силово гребане с едностранно натоварена щанга- до 1*80 кг на ръка, прасец на машина, малко борческо въртене с 2*15 кг дъмбела, 100.6 кг.

05.12.19
16:28

Тренировката днес:
Лег- до 1*150, 6*120, гребане на машина- 10, 8, 6, кофички- 5, 3, 3*/+70/, 99.9 кг. Набързо, навсякъде с минута-минута и нещо почивки.

06.12.19
17:16

Тренировката днес:
Клек- до 3, 1, 1, 1, 2*175- точно през минута, изхвърляне+клек с щанга над глава- до 60, обръщане от вис- 10*100, тяга надхват- до 1*180, 100.9 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 06.12.19 17:16.

07.12.19
21:19

Тренировката днес:
Военна преса- до 2*92.5, 1*95, 0*97.5, набирания- 9*/+40/, 7*/+40/- накрая имаше и половинки, раменна преса с дъмбели- 4*40 кг на ръка, гребане на машина- 10, 8, 6, коремни преси с щанга- до 0, 1, 1, 0, 0*65, 99.3 кг. Винаги, когато жената ме ядоса, в залата има резултат, остава само да се науча да управлявам някак тези процеси.. 😂😂

07.12.19
21:28

казано от Любомир на 07.12.19, 21:19:

Винаги, когато жената ме ядоса, в залата има резултат, остава само да се науча да управлявам някак тези процеси.. 😂😂

При хората 20г по-малки същото се случва 😄, само дето после ме е яд, че избивам комплекси и ме вкарва в размисли какво ли бих постигнал, ако всеки пък съм толкова концентриран и надъхан. 😄

Мнението беше редактирано от Боян на 07.12.19 21:28.

07.12.19
21:34

При мен със сигурност не е до концентрация и надъхване, подозирам някакви хормонални побутвания, само не разбирам защо 45 килограмова жена е в състояние да ми провокира адреналинов отклик 😂

Мнението беше редактирано от Любомир на 07.12.19 21:35.

09.12.19
15:47

Тренировката днес:
Клек- до 3*180, изхвърляне- 3*50, 3*60, 3*70, 1*80, обръщане от вис- до 6*102,5, коремни преси с щанга- до 65, 100.6 кг.

10.12.19
16:45

Тренировката днес:
Лег- до 2*142.5, 7*120, гребане на машина- 10, 8, 6, 5, 4, кофички- до 6, 5*/+70/, 100.1 кг.

11.12.19
16:03

Тренировката днес:
Изхвърляне + клек с щанга над глава- до 60, клек- до 1/+0/*185, изхвърляне + клек с щанга над глава- 1*60, обръщане от вис- до 6*105, тяга надхват/с твърдия лост/- до 4*170, 100.4 кг.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1