2022 110

Прескочи до:

24.12.21
23:51

Днес:
Скачане на въже, високо изтегляне с ластик, тръстър с ластик, тяга с ластик, пендлей гребане с ластик/по 3 серии от всичко/, раменна преса с дъмбел- по 2*4*45 кг на ръка. С тази загрявка за раменните май запазвам повече сила за тях, предишната с изхвърлянията и тръстърите с дъмбела идваше прекалено натоварваща, особенно като вдигнах на двойки почнаха пак леки болежки на рамена и лакти..

28.12.21
19:40

Днес- раменни преси с ластика/79-104 кг/*15, високо изтегляне с ластика*15, лицеви опори на една ръка и един крак*10 на ръка, пендлей гребане със сдвоен ластик*15, тяга със сдвоен ластик*15- 2 кръга, но с комфортни почивки, без да напъвам. Доста/като за мен/ разтягане.

02.01.22
20:52

Няколко дни бях извън Пловдив, правих само ластик- ден до отказ, редувани с ден, в който разпъвах далеч от откази, както и малко лицеви опори на юмруци- серии по 60-70 повторения и на една ръка и един крак- серии по 10 повторения.
Днес се прибрах- загрявка с ластика и раменни преси с дъмбела- по 3*45 кг на ръка, по 4*45 кг на ръка.
п. Честита 2022 г., на всички съфорумци пожелавам здраве, сила и в личен план- кой каквото най-силно иска- да го има.

Мнението беше редактирано от Любомир на 02.01.22 20:54.

05.01.22
09:17

Вчера:
Изхвърляне от вис с дъмбел- по 1, 2, 3, 4*45 кг на ръка, раменни преси с дъмбел- по 3*45 кг, по 2*45 кг на ръка.  Дори тези изхвърляния успяват да цъкнат раменете, имам сила за доста повече, но работата пак ще отиде на осакатяване като миналата пролет, когато стигнах 10-12 повторения и раменете се предадоха. Криво ми е да работя толкова далеч от отказа, но с изхвърлянията явно няма друг начин.

06.01.22
21:51

Днес:
Загрявка със скачане на въже и високо изтегляне, тръстъри, пендлей гребане и тяга с ластика, раменни преси с дъмбел- по 5*45 кг на ръка.

08.01.22
17:21

Днес:
Загрявка със скачане на въже и високо изтегляне, тръстъри, пендлей гребане и тяга с ластика, раменни преси с дъмбел- по 5*45 кг, по 4*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 2*5*45 кг на ръка. Като не се изсилвам имам някакъв прогрес, дори и без сериозно хранене.

10.01.22
22:11

Днес:
Загрявка със скачане на въже и високо изтегляне, тръстъри, пендлей гребане и тяга с ластика, раменни преси с дъмбел- по 3*45 кг, по 4*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 3*5*45 кг на ръка.

14.01.22
20:45

Днес- загрявка с ластика, раменни преси с дъмбел- по 2*4*45 кг на ръка.
Нещо не ми е нито до тренировки, нито до хранене тези дни, имаше достатъчно други неща, които да ми ангажират вниманието напоследък. Периодът ми на безработен лентяй приключва другата седмица, в общи линии ще правя същото, каквото досега, на единственото друго възможно място в Пловдив, срещу десетина % повече пари, както казва класикът Леми “време е да играем играта” :D :D

16.01.22
20:46

Днес- загрявка с ластика, раменна преса с дъмбел- по 4*45 кг на ръка, по 5*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 3*5*45 кг на ръка.

18.01.22
19:44

Днес:
Загрявка с ластика, раменна преса с дъмбел- по 6*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 2*6*45 кг на ръка. Тези дни почти не се храня, но явно адреналинът от новата работа проработи и за раменната :D :D

18.01.22
19:49

Раменната преса с дъмбел прав ли е, и с каква постановка - дълбока преса с неутрален хват и мишница плътно до тялото, или повече имитира движението с щанга ?
Ако е прав и първият вариант, при 6 на 45кг, 110 кила преса трябва да ги подминаваш дори.

18.01.22
20:03

Хватът е неутрален и съм прав, но движението не е дълбоко, при старта на движението дъмбелът е върху рамото, а дръжката му е 8-10 см над рамото, така че 110 е абсурд, по-скоро съм около 100 в момента.

Мнението беше редактирано от Любомир на 18.01.22 20:06.

20.01.22
21:46

Днес- загрявка с ластика, раменна преса с дъмбел- по 3*45 кг, по 4*45 кг на ръка, ренегадско гребане- по 2*6*45 кг на ръка. Храненето от началото на седмицата е веднъж или два пъти дневно- по принцип се опитвам да се храня само вечер, но ако не съм могъл да се натъпча достатачно/по скромната ми субективна преценка това трябва да е поне 3 000 ккал/ сутрин добавям 1-2 банички :D :D. Повечето дни е ВВД, но понякога успявам да се мобилизирам и да вкарам 0,5 кг месо покрай въглехидратите, а добавки освен креатин не ми се взимат в сегашния режим на псевдотренировки..

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1