Прием на AAKG. Различни препоръки.

04.07.16
10:54

Привет, колеги!

Пускам темата, защото навсякъде пише различно. Днес си купих Л-Аргинин Алфа-Кетоглутарат на MyProtein.

Преди това, бях чел статията за аргинина, тук, в BB-Team и дозата е около 15 грама. На моята опаковка пише 1 грам. Лъжичката (пълна) е 5 грама.

Какви са вашите съвите относно приема му и максималните ползи?

Извън темата:

Знам, че повишава инсулина. Тоест, по пътя на логиката, ако съм имал високобелтъчно хранене с умерено количество въглехидрати с нисък ГИ, приема на ААКГ след това хранене, би помогнал за по-високи нива на инсулин и по-добро усвояване на аминокиселините и глюкозата?

Темата беше редактирана от fitlover на 04.07.16 18:18.

04.07.16
11:27

Номер 1 ще си на плажа :D

Напомпване, без да си тренирал! О, да!

04.07.16
18:17

Еми, не точно напомпване. Не се изразих правилно. Да, няма как да се напомпаш без да тренираш. Все пак, какъв метаболизъм ще го предизвиква.

Дайте по темата с приема?

05.07.16
08:48

Както пише на опаковката :)

05.07.16
14:29

8 грама на ден, на гладно. 2 сутрин, 4 преди тренировка и 2 преди лягане.

С ААКГ-то съм на принципа : колкото повече, толкова повече :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1