integrity.

Прескочи до:

казано от Devastion на 13.11.16, 00:45:

Като цяло нали за това си правя видеа - да си видя грешките.

Ок, искаш да си видиш грешките, само че не виждам да правиш нещо за да ги елиминираш. Дори напротив, правиш все поголеми глупости.

17.11.16
23:22

Малък ъпдейт:
Нямам настроение тия дни и ми се случиха някой кофти неща. Инфектирах се леко (от 1 месец е било инфектирано, но не мислех, че е инфекция) и не, не е от спринцовки :D, за което даже ме е повече яд. Тренирам си. Правя smolov jr. на лежанката и 5/3/1 на клека и тягата (220х6 на тягата не ме затрудниха въобще). Надявам се до края на седмицата да съм ОК.

23.11.16
22:15

22.11.2016
Тренировка:
Лег - 6х6х77.5
Гребане (стриктно) - 3х10х100КГ
Военна преса - 6, 6, 5 х 60, 60, 60
Скрипец - 3х6х118КГ

=========================================

23.11.2016
Тренировка:
Тяга - 3, 3, 3 х 182.5, 210, 235
Shrugs - 3х10х180
Румънска тяга - 3х6х140
Leg Curls - 3х12х92
Между другото - Две единички на 110 лежанка с пауза днес в училище.

24.11.16
23:33

24.11
Храна:
500г свинско, 100г ориз, 100г картофи, салата, 2 купи картофена супа, 6 филии хляб

Тренировка:
Лег - 7х5х82.5
Lateral Raises седнал с чийт - 6, 6, 6 х 20, 24, 24 (на ръка)
Сгъване за бицепс с дъмбели - 5, 5, 5 х 20, 20, 20 (на ръка)
Обръщане и бутане (стронгменския вариант) - 3х1х80
Между другото - няколко серии сгъване за бицепс с прав лост (40кг), ама не си спомням колко точно серии и репс. Някоя друга набиранка имаше също така.

26.11.16
23:05

25.11
Тренировка:
Клек - 3, 3, 5 х 160, 185, 207.5
Лег преса
Лек екстензии

======================

26.11
Лег - 8х4х90
Cheat rows - 3, 2 x 140, 180
Военна - 3x6x60
Вертикален скрипец - 3х6х118

27.11.16
22:07

27.11
Лег - 9х3х95, 1х95
На последната сухожилията доста взеха да се опъват и се отказах. По-добре да почина. Утре ще почивам (не съм почивал 3 седмици). Храната не я пиша. “Зареждам” тия дни. :D

30.11.16
23:10

28.11

Няма тренировка.

================================

29.11
Лег - 6х6х82.5
Гребане (стриктно) - 3х10х100
Военна преса - 3х6х60
Вертикален скрипец - 3х6х118
Бицепс с дъмбели - 3х5х20 (на ръка)

================================

30.11
Тяга - 5, 3, 3 х 195, 220, 250
Shrugs - 10, 6 x 220, 220

Тягата беше без фитили и имаше хичинг само на последното повторение. Доста доволен днес, а въобще не се чувствах добре.

02.12.16
23:47

1.12.
Лег - 7х5х87.5
Lateral Raises (стриктни) - 3х5х10кг (на ръка)

===============================

2.12
Клек - 5, 3, 4 х 172.5, 195, 220
Лег Преса

Мнението беше редактирано от Devastion на 02.12.16 23:49.

03.12.16
21:58

3.12
Лег - 8х4х95
Гребане (стриктно) - 8, 5 х 110, 140
Военна преса - 6, 2 х 60, 80
Скрипец - 3х6х118

04.12.16
22:25

4.12
Лег - 10х3х100

Smolov Jr. свърши и не смятам да потретвам, че излязоха някои болежки.

07.12.16
00:10

На 280 лявата ръка изпусна.
ЕДИТ: То като гледам и на първия тръгва да изтърва. Сигурно на елейкото ще ги напрая (там хвата ми няма мърдане).

Мнението беше редактирано от Devastion на 07.12.16 00:14.

07.12.16
10:37

Здравей! Бих искал да попитам как постигаш тези невероятни резултати в силово отношение ?

07.12.16
17:23

казано от Барни на 07.12.16, 10:37:

Здравей! Бих искал да попитам как постигаш тези невероятни резултати в силово отношение ?

С тренировки. Преди 2 години не можех да заключвам 160. Препоръчвам ти Candito 6 Week Program, врътнах е 6-7 пъти и доста ми помогна. В момента плановете ми са да правя 5/3/1 (5 дена вдигане и 3 дена кардио на седмица), понеже е по-лека програма (а последните 2 месеца се натиснах бая и взеха да излизат някой болежки) и после пак да направя Candito 6 Week Program. И не са доста невероятни, освен ако не надмина George Leeman (на 21 години 400кг тяга 4 пъти touch’n'go :) ) :D.

07.12.16
22:58

7.12
Сутринта (имах физическо):
Набиранки неутрален хват - 5, 4, 3, 2, 2, 2, 2 х СТ
Малко вертикален скрипец

Вечерта:
Лежанка - 110х1, 115х1, 120х1, 125х0
Полу-лег с дъмбели - 12, 12, 10, 8 х 30, 30, 30, 30

Нещо ми се гребе, дейба... :D

Мнението беше редактирано от Devastion на 07.12.16 23:20.

08.12.16
23:12

Ако лоста не се кривеше толкова и не ми клатеше главата щях да стигна по-добра дълбочина и по-голяма тежест. Няма достатъчно метални дискове в помещението, за да не използвам бъмпъри.

10.12.16
21:54

Вчера почивах.

Днес:
Гребане - 7, 2, 6 х 140, 170, 140
Обръщане и бутане (кат стронгмените :Д ) - 3х6х60КГ (няма въздух...)
Набиранки неутрален хват - 4, 3, 2, 2 х СТ
Сгъване за бицепс с дъмбели - 5, 4, 4 х 20, 24, 24 (на ръка)
Полу-лег с дъмбели - 12, 10, 12 х 30, 30, 30
10 минути кардио.

11.12.16
21:15

11.12
Shrugs - 10, 10, 10, 10 х 150, 170, 170, 170
Набиранки тесен неутрален хват - 3х3хСТ
Сгъване за бицепс с дъмбел - 5, 5, 5 х 22, 24, 24 (на ръка)
Нещо като молитва, само че прав - 3х6х60
25 минути въртене на колелото
Набиранки широк неутрален хват - 3х3хСТ

12.12.16
23:40

12.12
Лег - 5, 5, 5 х 80, 90, 102.5
Полу-лег с дъмбели - 15, 14, 10, 12, 13 х 28, 28, 28, 28, 28
Гребане - 10, 15, 14, 12, 7 х 100, 100, 100, 100, 100

Днес пробвах малко по-високи повторения. Нямаше много почивка м/у сериите, понеже времето ме притискаше и като цяло бая се напомпах и вдигах по-експлозивно. Може да има ползи в трибоя, но определено на полу-лега високите повторения/ниски тежести не работят добре за мен (рамената се натовариха повече от гърдите).

13.12.16
22:39

13.12
Тяга - 5, 5, 5 х 175, 202.5, 230
Good Morning - 10, 8, 10, 10, 10 х 30, 50, 50, 50, 50 (на SSB)
Вдигане на крака от вис - 3х10хСТ (тука грипа фейлва)

Доста агресивно и експлозивно подходих на първите 2 серии на тягата и за третата не остана сила да направя 5+ (друг фактор е, че последните 3 дена правя гръб). Не е много зле. Good Morning-а го заучавах и според мен ще мога да сложа повече тежест там другия път.

15.12.16
22:19

14.12 - почивка. Нещо крака ме наболяваше и реших да скипна кардиото #demexcuses

15.12
Военна преса - 5, 5, 5 x 55, 65, 72.5
Кофички - 5, 6, 7, 6, 5 х СТ
Набиранки неутрален хват (редувах широк и тесен) - 5, 5, 4, 4, 3 х СТ
Сгъване за бицепс с прав лост - 10, 8, 6 х 40, 50, 50

Днес за първи път правих кофички в живота си. :D #calisthenics Като цяло добре се чувстват, доста натоварват трицепса. При набиранките ми се искаше да имам малко повече сила, но нямаше. И накрая без curls for the girls няма как... :)

17.12.16
00:06

16.12
Клек - 5, 5, 5 х 162.5, 187.5, 212.5
Лег Преса - 3 серии х не знам колко :D
Leg Curls - 3x10x91

Тази седмица не можах да направя нищо на плюс сериите. Тялото ми иска почивка и ще я получи след края на тоя тренировъчен цикъл. И тия набиранки бая се усещат в гърба следващия ден, явно там ми е слабото място. :)

Мнението беше редактирано от Devastion на 17.12.16 00:10.

19.12.16
22:53

17 и 18 - почивка. Малко на село бях. :D

19.12
Лег - 3, 3, 4 х 85, 95, 107.5
Полу-лег с дъмбели - 10, 10, 8, 8, 8 х 34
Гребане - 8, 8, 6, 6, 6 х 130, 130, 150, 150, 150

20.12.16
22:51

20.12
Тяга - 3, 3, 3 х 190, 215, 245
Pin Good Morning w/ SSB - 6, 6, 4, 4, 4 x 70, 70, 80, 80, 80
Нещо като молитва, само че прав и с чийт - 6, 4, 6 x 50, 60, 50
Strict ez bar curls - 3x8x40KG

Тази седмица ще се наложи да си направя 4-те тренировки една след друга, понеже уикенда ще съм доста зает. Да се надявам, че ще успея да си покрия повторенията.

21.12.16
07:30

казано от Devastion на 20.12.16, 22:51:

20.12

Pin Good Morning w/ SSB - 6, 6, 4, 4, 4 x 70, 70, 80, 80, 80

Това го погледнах и ми се стори интригуващо, защото ми се струва, че се активират задните бедра много добре. Какви са ти отзивите на теб?

21.12.16
10:06

казано от Sanya на 21.12.16, 07:30:

казано от Devastion на 20.12.16, 22:51:

20.12

Pin Good Morning w/ SSB - 6, 6, 4, 4, 4 x 70, 70, 80, 80, 80

Това го погледнах и ми се стори интригуващо, защото ми се струва, че се активират задните бедра много добре. Какви са ти отзивите на теб?

Цялата задна верига се активира при мен. SSB по принцип натоварва повече гърба, но предполагам и с нормален лост ще е същото.

21.12.16
22:55

21.12
Военна преса - 3, 3, 3 х 60, 67.5, 77.5
Кофички - 7, 7, 7, 6, 5 х СТ
Набиранки тесен неутрален хват - 5, 5, 4, 3, 3 х СТ

Както си мислех - предмишницата и бицепса бяха изморени и на набиранките нямаше сила. Поне кофичките са по-добре от предния път.

22.12.16
22:45

22.12
Клек - 3, 3, 3 х 175, 200, 225
Лег Преса - 5х8х??? (не броя тежестите)
Leg Curls - 12, 12, 12, 10, 10 x 91

Имах сила на клека да направя 4-5 повторения, но кръста не беше възстановен от тягата и реших да го давам по-кротко. Дано това да ми се отплати другата седмица. Leg Curl-ите влязоха много добре - вече не усещам тази тежест (максимална е на машината) и ги вдигам доста експлозивно, също така наблягам и повече на негативната част. Като цяло не е зле. Сега следват 3 дена почивка и се надявам другата седмица да има PRs. :)

Мнението беше редактирано от Devastion на 22.12.16 22:48.

28.12.16
22:44

23.12, 24.12, 25.12, 26.12 - почивка. В понеделник са прибрах у нас и реших да си почина преди зала и са случиха 16 часа сън. :D Предните 3 дена имах само 10ч сън общо и под 1000 калории на ден (-5KG, които ще върна бързо най-вероятно :D ).
27.12
Лег - 5, 3, 2 х 90, 102.5, 115
Тяга - 5, 3, 2 х 202.5, 230, 255

Като цяло силата я имах, но нервната система не беше възстановена и бая треперих. Като цяло по празниците е нормално да се отпусне човек. :)

28.12 - почивка

Мнението беше редактирано от Devastion на 28.12.16 22:44.

02.01.17
20:58

02.01.2017 - Днес ми беше първата тренировка откакто съм писал.
Клек - 5, 1 х 187.5, 212.5
Военна преса - 5, 3, 1 х 65, 72.5, 80
Набиранки широк хват - 5, 4, 3 х СТ
Кофички - 8, 6, 5 х СТ
Стриктно сгъване за бицепс (крив лост) - 10, 8 х 40, 40
Гребане (стриктно) - 10, 8 х 110, 110

Доста разочароващо. Само като вдигнах щангата и усетих, че днес няма да е ден за клек. Бая тежеше на гърба. Нервната система не е възстановена, нямаше много храна и течности последните 9 дена и като цяло излязох малко от пътя, но се надявам до другата седмица всичко да е 6.

И ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА НА ВСИЧКИ! Пожелавам ви през 2017 да постигнете поставените си цели, също така много щастие, късмет и любов, с които да ви е по-лек пътя! :)

Мнението беше редактирано от Devastion на 02.01.17 21:00.

07.01.17
19:40

3, 4, 5 януари - почивка
06.01:
Клек - 5, 3 х 187.5, 212.5
Лег - 6, 4 х 100, 100
Разни кръгови, гребане, бицепс, набиранки, кофи - да се раздвижа.

07.01
Клек - 5, 3 х 187.5, 212.5
Клек с пауза 3 сек. - 5, 3, 3, 3 х 140, 140, 140, 140
Военна преса - 8,8, 7 х 60, 60, 60
Днес клека се чувстваше по-добре. Димо Бенев гостуваше в залата. Поработихме върху техниката и дълбочината. Като цяло научих някой работи. Започвам леко да се връщам във форма, ама ще работя с 95% от 1RM като за начало.

09.01.17
22:59

08.01
25 минути кардио на колелото (нещо като HIIT) и стречинг

09.01
Военна преса - 5, 5, 6 x 55, 65, 72.5
Набиранки надхват - 4, 4 х СТ
Набиранки подхват - 4, 4, 4 х СТ
Кофички - 6, 7, 7, 5 , 4 х СТ
Доволен от военната преса. Набиранките ги правих на по-дебел лост и е доста по-трудно (поне за мен). От кофичките малко разочарован, но като цяло добра тренировка.

10.01.17
23:03

10.01
Тяга - 5, 5, 6 х 180, 200, 230
Румънска тяга около коляното - 6, 8, 8 х 140, 100, 100

Доволен съм. Връщам се във форма. На румънската тяга намалих килограмите понеже не активирах добре задното бедро и няма смисъл от его лифтинг.

ПС: И кардио ако броим вървенето в 20см сняг.

Мнението беше редактирано от Devastion на 10.01.17 23:05.

11.01.17
10:49

казано от Devastion на 10.01.17, 23:03:

10.01
ПС: И кардио ако броим вървенето в 20см сняг.

И не само кардио, ами и тренировка на опорно-двигателната система. Защото аз щях да падна 10 пъти докато дойда до залата, но запазих баланс и после с щангата беше по-лесно да се балансира. :D :D

11.01.17
22:31

11.01 - почивка.
Имаше доста разходки поне. :)

12.01.17
23:30

12.01
Лег - 5, 5, 5 х 80, 90, 102.5
Полу-лег с дъмбели - 8, 8, 7, 6, 6 х 35, 35, 35, 35, 35
Strict Rows - 10, 8, 8 x 100, 120, 120
Cheat rows - 2x12x120

13.01.17
23:12

13.01
Клек - 5, 5, 5 х 162.5, 187.5, 212.5
Лег преса - 4х10, 1х8 (тук не знам колко са килограмите, не ги броя)
Leg Curls - 10, 10, 8, 8, 10 x 91, 91, 91, 91, 91

Мнението беше редактирано от Devastion на 14.01.17 00:31.

14.01.17
21:25

14.01
Лег с 3 секунди пауза и shoulder saver - 2x8x80KG
Фермерска разходка - 2х2 дължини х 65 в ръка
Колело - 40 мин. (като сменях степента - вдигах 20 минути и после свалях)

Сухожилията в предмишницата и към трицепса доста си заболяха още при първата серия лег. При фермерската също не се чувстваха добре и накрая просто реших да си напрая едно колело. :D Краката от вчера са в голяма мускула треса (особено вътрешната част).

17.01.17
00:02

15.01 - почивка

16.01
Военна преса - 3, 3, 4 х 60, 70, 75
Набиранки надхват - 2х4хСТ
Набиранки подхват - 3х4хСТ
Кофички - 6, 7, 8, 9, 5 х СТ

Доста лоши болки в сухожилията на предмишницата, които ме спираха. Болките да отминат и ще се справям по-добре. Също така на кофичките последната серия изгубих баланс на първото повторение и ми взе малко.

17.01.17
23:02

17.01
Limber 11 - загрявка
Тяга - 3, 3, 5 х 190, 215, 245
Shrugs - 13, 12, 12 x 190, 190, 190
Deadlift around the knee - 7, 8, 10 x 140, 100, 100

Доста доволно на тягата. Като цяло пак се връщам във форма и тягата доста прогресира (натрупал съм малко сила и маса в горната част на гърба последните няколко месеца).

Снимката на 127КГ е от началото на дневника, а тази на 117 е преди няколко седмици. След тоя цикъл на 5/3/1 правя или още един и след него кът, или направо кът до 105 поне. :)

19.01.17
23:02

18.01 - почивка

19.01
Лег - 3, 3, 4 х 85, 95, 107.5
Полу-лег с дъмбели - 10, 9, 7, 7, 6 х 35, 35, 35, 35, 35
Cheat rows - 3x8x140

Последното повторение на лежанката беше touch’n'go. На cheat rows доста се кривях, изгубил съм трейнинг (ама не ме болеше нищо :) ).

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1