Съчетаване на тренировките?

От година някъде ходя на фитнес и реших да си променя програмата - горна/долна част 2 пъти в седмицата .  Понеже играя баскетбол реших да почна програмата за крака - air alert 3 . Тя се прави 3 пъти в седмицата и реших да не правя крака във фитнеса , т.е във фитнеса правя само горна част . Проблема е , че в един от дните ще съвпаднат горна част (от фитнеса) + тренировката за крака. Проблем ли ще е това ?

10.07.16
19:53

Играеш баскетбол и не тренираш крака, сигурен път към травмите. Имаш ли представа колко големи натоварвания понасят ставите ти при всяко приземяване?
П.С. Последно правиш или не правиш крака? Ако не ги правиш във фитнеса, какви упражнения и с какви тежести правиш?  По принцип си има стандарти за сила свързани със скачането, мисля, че бяха 2 пъти собственото тегло на ПЪЛЕН клек.

Мнението беше редактирано от Lachezar Tomov на 10.07.16 19:56.

Правя си крака редовно - клек , бълг. клек и отделно останалите машинки , но понеже сега смених програмата и искам да правя тази програма , която е  с упражнения без тежести ( т.е не са за фитнес)  и трябва да изключа деня за крака във фитнес, понеже с тази програма ще ги правя 3 пъти в седмицата. Та проблемът ми е , че в 1 от дните съвпада тренировката ми за горна част във фитнеса и тази от програмата за крака и въпросът ми е дали това е твърде много за натоварване понеже искам да качвам и мускулна маса , а пък по този начин бая калории ще горят :Д

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1