Забраниха ми кардио. Как да изчистя

11.07.16
13:52

Здравейте, дългогодишен активен спортист съм ( бях де ... 19 години футболист 6 от които професионален ). Наскоро ми откриха здравословен проблем и се наложи да прекратя кариерата си и ми забраниха всякакъв вид кардио.  Не знам поради шока за организма ( от двуразови тренировки само до разходки ) или от лекарставата, които ми изписаха за 3 седмици качих 16 килограма. Въпроса ми е как мога да ги сваля тези килограми без кардио тренировки.

11.07.16
15:31

Не съм аз човекът, който може да ти даде наистина кадърен съвет, само ще те посъветвам да дадеш повече информация за проблема, който имаш, за да може да ти се помогне повече. Иначе като цяло в храната се крие отговорът, но ако не можеш да тренираш и с тежести, ще е по-трудно.

11.07.16
16:29

Става дума за епилепсия. При нея хипер вентилацията ми отключвала пристъпите ... За тежести нищо не са споменавали сигурно ми е позволено. А относно хранителния ми режим аз съм свикнал с режими след толкова години като футболист. Но все пак трябват и някакви тренировки.

11.07.16
17:54

Ако нямаш проблем с тренировките с тежести (анаеробни дейности), то те биха ти свършили чудесна работа, както за изграждане на мускулна маса, така и за “горенето” на мазнини.

Обърни внимание на растежния хормон (соматотропин) и тестостерона.

Повече информация: http://lubomirivanov.com/3049/

Carbohydrate

12.07.16
08:24

казано от Алберт Василев на 11.07.16, 17:54:

Ако нямаш проблем с тренировките с тежести (анаеробни дейности), то те биха ти свършили чудесна работа, както за изграждане на мускулна маса, така и за “горенето” на мазнини.

Обърни внимание на растежния хормон (соматотропин) и тестостерона.

Повече информация: http://lubomirivanov.com/3049/

Това не е вярно. Чел, чел не до чел, писал-писал, не до писал))....Автора на статията просто не знае кое как работи и пише глупости))
А ти, даже не си прочел статията, за да даваш линк на човека. В статията пише, че силовите тренировки предизвикват хипервентилация ;), а на човека му е забранено )))

12.07.16
10:11

Следиш калории и calories out > calories in. Това е. Какви лекарства са ти изписали, за да качиш 16 килограма? Смисъл с еднакъв калориен прием ли ги качи (и еднакво количество приета сол)? Просто ми е интересно.

12.07.16
11:15

казано от Carbohydrate на 12.07.16, 08:24:

казано от Алберт Василев на 11.07.16, 17:54:

Ако нямаш проблем с тренировките с тежести (анаеробни дейности), то те биха ти свършили чудесна работа, както за изграждане на мускулна маса, така и за “горенето” на мазнини.
Обърни внимание на растежния хормон (соматотропин) и тестостерона.
Повече информация: http://lubomirivanov.com/3049/

Това не е вярно. Чел, чел не до чел, писал-писал, не до писал))....Автора на статията просто не знае кое как работи и пише глупости))
А ти, даже не си прочел статията, за да даваш линк на човека. В статията пише, че силовите тренировки предизвикват хипервентилация ;), а на човека му е забранено )))

Вярно е. Абсолютно вярно е.
Не, не предизвикват ВИНАГИ хипервентилация. Например, една чиста трибойска тренировка няма да му предизвика никаква хипервентилация, като в същото време ще го натовари на прага на силвоите му възможности.

казано от Devastion на 12.07.16, 10:11:

Следиш калории и calories out > calories in. Това е. Какви лекарства са ти изписали, за да качиш 16 килограма? Смисъл с еднакъв калориен прием ли ги качи (и еднакво количество приета сол)? Просто ми е интересно.

Няма да е толкова просто в неговия случай, точно заради лекарствения прием, за който питаш ти, защото предполагам, че са му дали натриев валпроат, пък той доста обърква метаболизма.

И за да не е пълен офтопик всичко, едни свежи единички ежедневно за 20-30 минути, ще му свършат чудесна работа за начало(пък и не само за начало).

Carbohydrate

12.07.16
12:12

Джейм, ти на кое отговори с вярно))), че не разбрах...че тренирайки аеробно се горят мускулите, а силово като се тренира - не ..при дефицит, как то пише в статията за Иван и Драган))
що се касае тренировките, да, в статията е написано това, разбира се, че не значи че е вярно. Просто този, който я е дал за пример, направил е това, без да я прочете... Силовите тренировки имат три начина на трениране и двата от тях принципно са подходящи....А за отслабването му, даже има повече начини за трениране, щом не цели увеличаване на водородни йони

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 12.07.16 12:20.

12.07.16
12:36

казано от Carbohydrate на 12.07.16, 12:12:

Джейм, ти на кое отговори с вярно))), че не разбрах...

Че тренирайки силово при дефицит е по-ефективно за сваляне на килограми, отколкото с кардио при дефицит.

12.07.16
13:16

Интересувала съм се доста подробно от това състояние заради приятелка. Нещата с епилепсията не са толкова прости като отрежи калориите/увеличи силовите тренировки, но за сметка на това, ремисия е напълно постижима и възможна, стига човек да е запознат някои основни неща.
Със следване на някои неща и леко адаптиране на начина си на живот, вече около три години не е имала пристъпи...без лекарства.
Лекарствата в случая са безполезно третиране на някакъв симптом, за койот лекарите няматни най-малка представа защо възниква.
Няма да давам препоръки,защото мнението ми вероятно не ингтересува всички четящи, ако автора има интерес, може да ми пише лично - бих дала някои съвети и насоки както за движение, така и за хранене и суплементация.

Мнението беше редактирано от Margi на 12.07.16 13:22.

12.07.16
13:56

Това за валпроата е абсолютно вярно, аз също съм потърпевш от подобно временно лечение

Carbohydrate

12.07.16
14:00

казано от James Hinks на 12.07.16, 12:36:

казано от Carbohydrate на 12.07.16, 12:12:

Джейм, ти на кое отговори с вярно))), че не разбрах...

Че тренирайки силово при дефицит е по-ефективно за сваляне на килограми, отколкото с кардио при дефицит.

абсолютно, ако под кардио тренировки, всички разбираме аеробика, което е така.

Carbohydrate

12.07.16
15:34

Да допълня. Много хора нямат никаква представа, каква силова тренировка се крие под написаното “силова” трениравка, а това е много важно при трениране в дефицит. Ако натоварването е твърде голяма, то организъма влиза в “катаболен” режим, което е доста лошо и последствията са сериозни.
П.П. пиша за всички, които искат да пробват - да внимават ;)
П.П.2 септември ще преведа един труд, точно по тази тема...

12.07.16
16:55

Ами, ако си се хранил добре преди тренировка и тренираш силово, интензивно, защо да се разграждат мускулите?

Нещо съм пропуснал явно?

Мнението беше редактирано от fitlover на 12.07.16 17:04.

12.07.16
17:19

казано от Алберт Василев на 12.07.16, 16:55:

Ами, ако си се хранил добре преди тренировка и тренираш силово, интензивно, защо да се разграждат мускулите?

Нещо съм пропуснал явно?

https://www.t-nation.com/training/jogging-delusion

12.07.16
17:30

казано от Lachezar Tomov на 12.07.16, 17:19:

...

https://www.t-nation.com/training/jogging-delusion

Колега, слагам 5 лева на бас че ти не джогваш.

Carbohydrate

12.07.16
20:06

казано от Алберт Василев на 12.07.16, 16:55:

Ами, ако си се хранил добре преди тренировка и тренираш силово, интензивно, защо да се разграждат мускулите?

Нещо съм пропуснал явно?

защото ще е в разрез с целта - отслабване

Хранене в дефицит и хранене добре преди тренировка не си противоречат. Просто трябва да се съобразят другите хранения.

13.07.16
12:20

казано от Димо на 12.07.16, 17:30:

казано от Lachezar Tomov на 12.07.16, 17:19:

...

https://www.t-nation.com/training/jogging-delusion

Колега, слагам 5 лева на бас че ти не джогваш.

Не, но изпреварвам асансьора по стълбите и на 30 метра всеки джогър. А и защо да джогвам на 110кг, колената ми трябват?  18% мазнина съм свалил и без това съмнително удоволствие.

Мнението беше редактирано от Lachezar Tomov на 13.07.16 12:21.

13.07.16
15:01

казано от Lachezar Tomov на 13.07.16, 12:20:

казано от Димо на 12.07.16, 17:30:

казано от Lachezar Tomov на 12.07.16, 17:19:

...

https://www.t-nation.com/training/jogging-delusion

Колега, слагам 5 лева на бас че ти не джогваш.

Не, но изпреварвам асансьора по стълбите и на 30 метра всеки джогър. А и защо да джогвам на 110кг, колената ми трябват?  18% мазнина съм свалил и без това съмнително удоволствие.

Значи печеля 5 лева ;)

Не заемай дефанзивна позиция, всеки си знае него си и си тренира както смята че е полезно и/или приятно за него. Допреди няколко месеца и аз не бягах. За себе си забелязах, че откакто бягам, имам много повече въздух и издръжливостта навсякъде ми се е повишила.
Честно казано ще се изненадам ако някой който не бяга надбяга някой, който бяга, но всичко е възможно принципно :) Макар че живота не е 30 метра, някой път ако се засечем някъде, може да сложим по още 5 лева и да се пуснем на 30 метра.

Отслабването е сравнително проста работа - ядеш по- малко калории отколкото изразходваш. Ако целта е само отслабване, даже няма нужда от никакви упражнения. На майфитнеспал на сайта има поразителни примери хора как свалят по 100 кила без да направят и крачка разходка щото не обичат, просто си броят калориите.

Мнението беше редактирано от Димо на 13.07.16 15:04.

Carbohydrate

13.07.16
15:10

Абсолютно вярно!

Carbohydrate

13.07.16
15:11

казано от James Hinks на 12.07.16, 12:36:

казано от Carbohydrate на 12.07.16, 12:12:

Джейм, ти на кое отговори с вярно))), че не разбрах...

Че тренирайки силово при дефицит е по-ефективно за сваляне на килограми, отколкото с кардио при дефицит.

ИЗОТОН на Селуянов ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1