Загуба на сила при набиранията?

26.07.16
23:37

Здравейте :)
Имам един проблем,наскоро забелязах,че губя сила в набиранията с широк хват..и като цяло във всички хватове,но най-вече се усеща при широкия.
Преди 2 месец правех  набиранията така:12 повторения-чисти (от пълен вис,до брадичката над лоста),след това правех по  8,отново чисти със добавени 10кг,а последните ми две бяха 2х6 със 15кг добавена тежест.Така ми се събират общо 4 серии по:1х12,1х8,2х6.
Всичко вървеше добре,но започнах работа и ми се наложи да прекъсна залата за около месец.Преди 3 седмици почнах отново(пак съм същите килограми на които правех посочените серии горе,73-74кг 184см,17 години)Само че,сега правя с доста усилия 8 чисти със собственно тегло.
СЪщо така съм и с друга програма...моето обяснение по въпроса е е бицепса се товари много и няма време за възстановяване.
Ето я и програмата:
Понеделник-Гърди,Бицепс:4х8 хоризонтален лег,4х8 повдигане на дъмбели от наклонен лег,3х12 флайс със дъмбели.Сгъване с щанга 3х10,Сгъване с дъмбели от 45градуса седеж 3х10,Концентрино сгъване 2х12 на всяка ръка.
Вторник-Почивка
Сряда-Гръб,Трицепс:Набирания с широк хват 4х8 със собственно тегло,Гребане с щанга 4х8,Придърпване на хоризонтален скрипец 4х10,Гръбни екстензии 4х15 с 10кг диск в ръце.Френско разгъване 3х10,Кофички с тесен хват 3х12,10,8 с добавяне на тежести.
Четвъртък-Почивка
Петък-Рамо,Крака:Раменна преса с лост 3х10,Хеликоптер 3х10,Разтваряне в страни с дъмбели 3х10.Клек 5х15,Лег преса 3х15,Бедрено разгъване 3х15,Бедрено Сгъване 3х15,Калф машина 5х20
Събота-Почивка
Неделя-Гърди,бицепс
Пон-почивка
Вторник-Гръб,трицепс
Сряда-почива
Четвъртък-Рамо,крака
и така се въртят през ден,нямам по 2 последователни почвини дни.
Е как мислите дали набиранията са спаднали заради претоварването на бицепса? Смятам да махна Концентричното сгъване,макар че не мисля че го претоварвам тъй като не хващам мускулна треска,макар че това не винаги е фатор.
Друг вариант за които съм мислил е да направя така :да започна с Гърди,бицепс,Почивка,Рамо-Крака,Почивка,Гръб-Трицепс...така бицепса ще е има достатъчно време да почине за да мога да направя тренировката си за гърб ефективна(тоест тежки набирания)защото без тях все едно не съм тренирал :(
Ще се радвам на съвети,мнения и критики.Лека вечер:)

Темата беше редактирана от Christian Dimitrov на 27.07.16 13:10.

26.07.16
23:41

Пич, пиша ти щот си фен на Юнайтед, не за друго :D

1.Мама му стара, като е множествено число се пише с ИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
2.Отговорил си си сам още в първите редове, за чий(единствено число) написа толкова много ? Прекъснал си, започнал си пак да тренираш и трябва малко време, за да върнеш постиженията :)

Да,знам кога се пише й/и просто вечра бързах +това писах и от смартфона си.
Но както и да е,все пак дори да бях неграмотен(не е толкова неграмотно написано че да не се чете:Д)това означва ли,че не мога да задам въпросите си?:Д Все пак не сме на тест по БГ :Д
Но..както и да е,мерси за поправката,ще редактирам грешките:)Също така ще изчакам още за да видя дали постиженията ще започнат да се връщат,макар че  се съмнявам да е от това...едно е 1 година прекъсване,друго си е 1 месец:)

27.07.16
14:43

Може да ти е спаднала силата, след като си прекъснал фитнеса, може да си натежал, може и да не си възстановил добре.. Вариантите са доста. Ако мислиш, че ти се товари много бицепса и това е проблема, бих те посъветвал да разместиш тренировките - гърди+трицепс, гръб+бицепс.

Да,това за разместването е добра идея.
Иначе,точно това е че не знам дали го претренирам,нямам мускулна треска(аз попринцип на бицепсите никога не хващам)
Иначе,не на същите килограми съм,не е там проблема.

27.07.16
23:20

Гледай на нещата комплексно. Виж как са и останалите силови резултати. Ако правиш останалите неща със същите тежести и брой повторения, значи не си загубил много. Силата се променя динамично през деня и от една тренировка до друга. Работата също изморява и сваля резултатите. А за ръцете следи и обиколката им. По-голяма=напредък, намаляне=спад във физическата форма.

28.07.16
00:56

Какъв пък напредък съм имал при положение, че качих 2см в ръката, които са 100% лой ?Също така какъв спад във формата е като сега съм свалил около 1см, което също е мазнина ?

28.07.16
07:14

казано от satisfaction на 28.07.16, 00:56:

Какъв пък напредък съм имал при положение, че качих 2см в ръката, които са 100% лой ?Също така какъв спад във формата е като сега съм свалил около 1см, което също е мазнина ?

Баси ръките, чуйек! То се усеща дали е от мазно или от мускул, като си пипнеш кожата по начина, по който прави кожна гънка. Сериозно, в колко килограма натрупано мазно на цялото тяло се равняват при теб тези 2 см увеличение в обиколката в бицепса?

Мнението беше редактирано от Димо на 28.07.16 07:15.

28.07.16
11:47

112кг :) Хич не ми и отговаряй, чуйек ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1