Масивно рамо или по-скоро странично рамо

09.08.16
21:15

Имам проблем със средното рамо , просто сякаш не съществува , това ми е най слабата група.Задното ми рамо е невероятно , върви ми много добре , а като се напомпа все едно съм на химия . Отстрани рамото ми изглежда много добре , но отпред е плоско .. и това само заради средното рамо. Правя го 2 пъти в седмицата разтваряне в страни , чувствам го точно където трябва,ама не расте. Някакви съвети ?? Или просто трябва да се съсредоточа върху раменната преса ?

Carbohydrate

09.08.16
22:02

напиши, как го тренираш

10.08.16
09:12

Еми при гърдите слагам страничното рамо 4 сета по 15-20 повторения разстваряне в страни прав , понякога на пейка го правя да ми влиза повече и да не мога да чийтвам. Иначе когато правя рамо тренировката ми е следната:
1.Раменна преса 6х12(може би това ми е грешката , четох че  е хубаво рамото да се помпи , явно трябва да правя малко повторения тук)
2.Вертолет 4х10-12
3.Разстваряне в страни 2х15-20

Carbohydrate

10.08.16
10:14

интересно ми е следното. Рамена преса седнал с дъмбели (лактите настрани, не пред теб). Направи с максимална тежест, след като загрееш. С колко килограма ще направиш 1 повторение? После, след 5 минути почивка, направи колкото можеш повторения с 80% от тази тежест и пиши тук....Аз ще ти напиша тренировката после...ще пробваш едно нещо ;)

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 10.08.16 10:15.

10.08.16
11:54

Утре имам тренировка за рамо и ще пиша . Мерси за предложението :) . Само не знам за едно повторение дъмбел , дали ще мога да ги вдигна въобще :D . Няма ли да е по-добре ако пробвам едно повторение макс с щангата ?

Мнението беше редактирано от Zyzz Brah на 10.08.16 12:02.

казано от Zyzz Brah на 10.08.16, 11:54:

Само не знам за едно повторение дъмбел , дали ще мога да ги вдигна въобще :D .

Само с дъмбели по 50 kg ли разполагаш?
Щангата не е еквивалент...

Махни го от тренировката за гърди и ще тръгне...

Carbohydrate

10.08.16
16:47

Щом правиш 2 тренировки за рамо , то идеален вариант за теб ще е:

Тренировка за рамо №1: 1-5 повторения, 3-5 мин. отдих, многоставни упражнения.
Ще правиш тази тренировка, когато тренираш друга голяма мускулна група, например с тяга или клек.

Тренировка за рамо №2: 8-12 повторения, 60-90 сек. почивка, многоставни упражнения.
При тази тренировка, целта е да се „изцедят“ мускулите.

За всички упражнения, общо – 10 основни серии, някъде. Изпълнение – до отказ почти.

Ще повтарям, че изпълнението на всяко упражнение трябва да е технически правилно и движението да е  САМО с работещия мускул, без клатения и т.н. Ако може някой да ти помага в последните повторения, ще е СУПЕР!

Като се почувстваш на следващата тренировка за същата група мускули, че сякаш някаква част е резервирана и не работи, то правиш:
Тренировка №3: 12+ повторения, 30-60 секунди почивка, суперсерии, многоставни и изолирани движения.

Упражнения за рамо (средна част):
Най-много двигателни единици, от предната и средната част на рамото, работи при движението – рамена преса с дъмбели прав. Това ще ти е основно упражнение. Ще приложа снимки долу. Може да включиш и рамена преса прав/седнал зад глава, но трябва да внимаваш да не се травмираш.
Второто упражнение е: хеликоптер с хват по-широк от раменния.
Третото упражнение е: разтваряне на дъмбели в наклон.

10.08.16
17:41

Последния пост мерси адски много,ще пробвам така. Целта при този бълк е наистина да наблегна доста върху рамото , че то ми изостава баяя.Мисля , че ще се получи работата.

Carbohydrate

10.08.16
19:15

Пиши, какво става, после. За 20 + дена ще трябва да има резултат. Измери си раменната обиколка и си направи няколко снимки....Да, и маса се прави на маса)))), да не забравиш храненето!

10.08.16
19:44

Няма,няма.. :) Мерси много !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1