Тренировки със СТ, бягане и разнообразие. Нужда от помощ за програма.

Здравейте казвам се Мартин Йосифов , на 17 (почти 18) години съм . От 4 години тренирам  със собствено тегло , предимно на лост и успоредка . От година и три месеца бягам в квартала. Програмата ми за тренировки е следната . Всяка сутрин правя поне по една серия (10) повторения от лицеви , коремни и клякания със СТ . От време на време ходя да ритам с приятели в квартала , поне един път седмично карам и колело, и всяка събота плувам . Тренирам по следната програма ( няма да споменавам бройки защото напоследък доста често сменям упражненията и последователността им по време на тренировка) :
Понеделник - ден за гръб - набирания широк хват , пет серии , разновидност на кофичките , още един вид набирания и две серии прогресии за предна и задна везна , и хендстенд крачки и стоеж +  подскоци на въже ,
Вторник - корем и кардио - бягам 4-6 километра , 20-30 минути . След това правя leg raises & side leg raises на лоста, набирания в поза лотос и / или в L- стойка и 3 серии упражняване на везни и хендстенд
Сряда - гърди - 5-7 серии кофички на широка успоредка 12-15 повторения , набирания на подхват 2-3 леки серии и след товс кофи на триъгълна успоредка 3×10 повторения, 2 серии везни и хендстенд+ подксоци на въже  (250-500)
Четвъртък - крака и кардио - отново бягане 20-30 мин. на писта , след това на лоста : 3-5 серии от следното бъллгарски клекове ( 10 на крак) , напади - 10 на крак , 100 подскока + упражняването на везни и хендстенд 3 серии . Но миналия път пропуснах деня за крака тъй като направих твърде дълга сесия каране на колело . Често се случва в четвъртък да се съберем да ритаме :-D .
Петък - ръце - задължително правя кофички , трицепсови разгъвания , набирания на подхват ( последния път бяха на успореден хват) и хоризонтални набирания на подхват
Събота и неделя ги правя различно почти всеки път , но ходя на организирани бягания сутринта , ако успея да стана на които бягам 5 км бързо темпо в събота и/или ~7км по-бавничко в неделя. В  събота вече ще ходя и да плувам .Почивам точно събота или неделя . Нямам точно определени часове за хранене но се старая да ям поне по 4 -5 пъти включително и преди/след тренировка и най -често ям каквото има сготвено вкъщи. Та пиша тук с идеята да ми помогнете да си направя по-ефективно натоварваща програма . Целите ми са да кача малко килограми и същевременно да подобрявам времето си за 5 километра бягане. Извинявайте за дългия пост . Всяка насока ще е от значение , благодаря предварително!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1