Тренировка само с базови упражнения?

28.09.16
19:03

Здравейте, искам да попитам би ли имало ефект ако тренирам събота и неделя само с базови упражнения? И как да ги разпределя за най-голяма ефективност? Също така колко повторения би бил най-оптималния вариант за мускулен разтеж?

Наясно съм, че при кофичките и лег пресата се натоварва и трицепса, но никога не мога да го усетя напомпан както като след тях съм направил две изолирани упражнения за трицепс и се чудя дали тренировка по този начин би била “плодородна” и ми се искаше да събера малко мнения преди да се хвърля да я пробвам.

За мен: Аз съм на 27г, висок 1.96, тегло 80кг. Имам възможност да тренирам само събота и неделя и не тренирам крака, защото не остава време от другите 23423894 упражнения, което е реално и причината да се интересувам от тази програма, тъй като ще мога да ги включа, защото знам, че допускам грешка, но просто няма как... Тренирал съм 3-4 години, (без никаква диета, с алкохол, никакви знания за храненето общо взето свинщина) тогава имах и известно количество мускули, но бях и много мазен (разбираемо) сега се изчистих и след 2 години пауза тренирам сериозно от февруари като от 69кг станах 80кг, но за съжаление освен мускули натрупах и малко корем и паласки, защото структурата ми е такава. Тънки китки, глезени, прасци, предмишници, врат и рамене и като качвам мазно е предимно по корема и бедрата. Като кореме ми не дебелее като на мъжете да се издува и да е твърд ами си стой плосък, но като седна е мек и на паласки.

Закрит Акаунт

28.09.16
19:39

Така няма да имаш време за почивка, но щом няма друг вариант освен двата поредни дни, по-добре е от без хич.
Аз бих ги разпределил по начин, да не участват едни и същи мускулни групи и двата дни, до колкото е възможно, макар с базови участват.
И с лег пресата не натоварваш трицепса, това е упражнение за крака :) Имаш предвид очевидно повдигане на щанга от хоризонтален лег на лежанка.
Нека и други да дадат акъли :)

Carbohydrate

28.09.16
20:11

Щом искаш маса, то едно основно  многоставно упражнение и 2-3 изолирани, е идеален вариант, да не кажа, че това е начина...Например, след кофичките (”лег пресата ти”), направи разтваряне с дъмбели и после трицепс на уред....и т.н.

29.09.16
14:21

Не съм най-големия специалист но  под базови упражнения разбирам лежанка, тяга... клека не го казвам защото каза че няма  да тренираш крака. За два пъти седмично трировка задължително ги прави

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1