Без оправдания

20.10.16
22:39

Пак съм аз, преди имах дневник отново, но в началото го изтрих с идеята на есен да го създам отново. Така, може някой да ме помни. Ако не, на 16 години съм, Велики Преслав, тренирал съм 1 година.
От началото на август до средата на Септември не съм тренирал, защото работих(всъщност и целия юли работих, но имах възможност да тренирам).
Спрямо начина ми на трениране и ядене преди, вече мисля(дано не е само мислене), че съм превъзмогнал старите грешки. Все още пуша и пия, но май не ми е проблем, дано и за преди да не е така. Опитвам се да намалявам алкохола до веднъж седмично :D , но иначе всеки ден пуша по 5-6 цигари, но започнах да го карам на електронна и ги понамалих.
Хранене- сутрин на училище, една баница в 7, втора в 9, трета към 12(някой път сменям с бисквити това трето хранене), в 15-00(преди тренировка) хапвам по 200 грама варени макарони, със 100 или 200 грама сирене и нещо друго по-хард ако има.
Тренирам за сега всяка мускулна група по 2 пъти. Започнах с 5х5 завръщането си в залата, но не мисля, че беше най-оптималния вариант за мен.
Лека снимка на промяната ми за 1 година съм качил по-долу.
Надявам се да намирам по-често време за следене на форума и за поддържане на дневника!

20.10.16
22:59

Чудех се къде си! Харесва ми, че си откровен, че пушиш. Не ми харесва, че пушиш, де . :Д Спирай ги тия гадории! Айде, успехи в тренировките!

Мнението беше редактирано от Боян на 20.10.16 23:00.

Добре дошъл отново.

Аз имам съвети за храната, ако ги приемаш, но искам да се понатрупат повече отчети. :)

Имаш супер прогрес! Успех и от мен. :)

22.10.16
13:51

Добре дошъл отново :) ! Спирай цигарите и успех с тренировките! Определено си качил за една године и има видима разлика. Продължавай в същия дух!

26.10.16
22:19

Отново обичайните ми приятелчета :) Радвам се да Ви видя!!!
Днес тренирах гърди с трицепс, лег с дъмбели 12х20 12х20 12х25, флайс с дъмбели 12х5 12х10 10х10, кофички с тежест 8х5 8х5 8х5, повдигане на дъмбел 12х20 12х20 12х20
лег преса 12х40 12х40 6х50
скрипец 12х35 12х35 10х40

Храненето: в 7 сутринта 3 баници, в 14 -  кюфтета, картофи,  ориз със зеленчуци, след тренировка - свинско със зеле и домати.

21.11.16
19:44

Здрасти брат, как вървят тренировките?
Нещо се изгуби напоследък.

08.02.17
23:14

Не че съм спирал да тренирам, просто нямам време да пиша в дневника и отсега нататък няма да си го поставям като основна цел да поствам всеки ден, а примерно на няколко дни веднъж ще се отбивам да казвам как върви.
Иначе за сега тренирам по 4 дена в седмицата (всяка мускулна група по веднъж с изключение на гърди, понеже започнаха да ми изостават). Започнах да се храня когато мога и когато има храна около мен и се закотвих на 70кг. Вдигнах си клека на 100кг х 6. За период от 2-3 месеца супер много try hard-вах върху краката и имаше доста голям ефект и прогрес. Тренирам си редовно и това е най-важното.
Все още пуша. Алкохолът го намалих само за събота. :D

11.02.17
14:17

Мисля, че трябва да разкараш цигарите :) !
Не си купувай повече и ще ги спреш.

11.02.17
16:16

казано от Smeagol на 11.02.17, 14:17:

Не си купувай повече и ще ги спреш.

Хаха, колко лесно било :D Това от позицията на какъв го казваш, бил ли си пушач изобщо?

11.02.17
18:50

Ако беше толкова лесно досега 3 пъти щях да съм ги спрял. :D

11.02.17
19:32

Мда, това беше изключително некомпетентно изказване.

13.02.17
20:05

казано от Pleasure на 11.02.17, 16:16:

казано от Smeagol на 11.02.17, 14:17:

Не си купувай повече и ще ги спреш.

Хаха, колко лесно било :D Това от позицията на какъв го казваш, бил ли си пушач изобщо?

Пушил съм и съм си купувал цигари, но никога не съм бил зависим.
Случва се да пуша, но много рядко и никога вече не си купувам.

Мнението беше редактирано от Smeagol на 13.02.17 20:06.

15.02.17
00:34

казано от Smeagol на 13.02.17, 20:05:

казано от Pleasure на 11.02.17, 16:16:

казано от Smeagol на 11.02.17, 14:17:

Не си купувай повече и ще ги спреш.

Хаха, колко лесно било :D Това от позицията на какъв го казваш, бил ли си пушач изобщо?

Пушил съм и съм си купувал цигари, но никога не съм бил зависим.
Случва се да пуша, но много рядко и никога вече не си купувам.

Вече зависи от човека

16.02.17
02:11

казано от Smeagol на 13.02.17, 20:05:

казано от Pleasure на 11.02.17, 16:16:

казано от Smeagol на 11.02.17, 14:17:

Не си купувай повече и ще ги спреш.

Хаха, колко лесно било :D Това от позицията на какъв го казваш, бил ли си пушач изобщо?

Пушил съм и съм си купувал цигари, но никога не съм бил зависим.
Случва се да пуша, но много рядко и никога вече не си купувам.

Не си бил зависим, да, това е разковничето. Просто съветът ти не е правилен, може би при теб е проработило, защото не си бил запален пушач. Пуших по над кутия в продължение на 8 години. За това време успях да ги спра първо за 9 месеца. След това пак ги почнах и пак ги спрях, като в момента съм непушач от 14 месеца. И двата пъти като ги отказвах винаги гледах да имам кутия цигари до мен на разположение. Няма да задълбавам за причините това да е по-уместният вариант, но просто е. Поне за мен беше.

Мнението беше редактирано от Pleasure на 16.02.17 02:31.

22.02.17
01:35

Миналата седмица проведох 3 тренировки, като събота направих една доста голяма разходка, а неделя имах мач.

Тази седмица започнах с гърди и бицепс:
Повдигане на щанга от лег 70х6 60х10 60х10
Повдигане на дъмбели от полулег
Флайс от полулег
Кросоувър

Скотово сгъване с щанга 3х12х28
Бицепсово сгъване с дъмбел 3х12х10
Правих и някое друго упражнения за предмишница.
И както винаги, преди тренировка не съм закусвал, само на едно кафенце, но веднага след тренировка хапнах 4 варени яйца, 100 грама сирене и 2 сандвича с масло и салам. В училище хапнах мазна баничка. а за вечеря кюфтета в сос и пица. Само да спомена, че в училище не ми стига много времето и парите, че да се наям като хората, затова там хапвам по-малко, но вечер наваксвам, колкото и лошо да е това.

25.02.17
00:16

24.02 - петък
Крака и рамо
Клек 12х60 10х80 6х100
Разгъване на бедра в суперсерия със сгъване на бедра 12х3х20
Повдигане на пръсти от седеж 20х3х20

Раменна преса с дъмбели
Повдигане на дъмбели встрани
Придърпване на въже към лицето
Искам да попитам дали е добре да тренирам изоставаща мускулна група 2 пъти в седмицата
Понеделник - гърди и бицепс
Сряда - гръб и трицепс
Петък - рамо и крака
Събота - гърди

25.02.17
14:18

казано от ant-o на 25.02.17, 00:16:

24.02 - петък
Крака и рамо
...
Повдигане на пръсти от седеж 20х3х20

Раменна преса с дъмбели
Повдигане на дъмбели встрани
Придърпване на въже към лицето

А с какви килограми си?

26.02.17
18:19

70 килограма съм.

27.02.17
20:28

казано от ant-o на 26.02.17, 18:19:

70 килограма съм.

:D
Не ме разбра.
Имах предвид с какви кг правиш упражненията, които си описал (а аз цитирал) :) ?

28.02.17
22:22

28 - гърди и бицепс
Лег с щанга 50х12 60х10 70х8
Полулег с дъмбели 12х3х20
Флайс 5х12 10х7,5 8х10
Кофички 12 10 8

Бицепсово сгъване с лост 12х3х28
Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж 12х3х15
Правих и упражнения за предмишница

Утре ми пристига новия креатин - BATTERY NUTRITION - CREATINE от сайта на mma bg и е удостоен с TOP признание
Да изразите мнения?

02.03.17
19:28

казано от ant-o на 28.02.17, 22:22:

Полулег с дъмбели 12х3х20
...
Бицепсово сгъване с лост 12х3х28
Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж 12х3х15
...
Утре ми пристига новия креатин - BATTERY NUTRITION - CREATINE от сайта на mma bg и е удостоен с TOP признание
Да изразите мнения?

Извинявам се за тъпия въпрос, но кое са килограмите и кое повторенията и тройката по средата какво значи?

03.03.17
12:54

12 повторения х 3 серии х 28 кг.
Днес крака, прасец и трапец
Клек 12х60 10х80 8х90
Сгъване и разгъване на бедра 3 серии по 15 повторения с 15 килограма
Повдигане на прасец 3 серии по 20 повторения с 20 килограма
Повдигане на дъмбели от стоеж 3 серии по 12 повторения с по 30 кг в ръка

https://creatine.bg/amix-creatine-monohydrate-powder Всъщност това ми е креатина.

16.03.17
01:37

15.03.2017г.
Бях болен известно време и не поствах.
Днес правих гърди и бицепс
Лег с щанга 10х60 10х60 8х70
Полулег с дъмбели 3 серии по 12 повторения с 20 кг
Флайс с дъмбели 3 серии по 12 повторения с по 7.5кг
Кофички 2 серии по 8 повторения и 1 серия с 10 кг тежест 10 повторения

Повдигане на крив лост 12х28 12х28 8х38
Бицепсово сгъване с дъмбели 3 серии по 12 повторения с по 12,5кг

72.5кг. 1,73м.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1