Индивидуален съвет относно избор на добавка за сваляне на тегло

29.10.16
02:11

Здравейте, търся съвет относно избора на добавка, която да ми помогне в изгарянето на мазнините. Ето малко информация за мен.
На 20 години съм, имам опит в залата около 5 години. Никога не съм си поставял някакви високи цели. Гледал съм да поддържам оптимална форма. Обаче обстоятелства така се стекоха, че последната една година много занемарих нещата и омазних доста - повече отколкото съм се оставял преди. Висок съм 175 и в един момент успях да се докарам до над 90 кг, ако трябва да бъда точен 93 кг според кантата. Последните 4 месеца си влязох във форма -зачестих тренировките и приложих хранителен  режим - намалих количеството храна и най-вече ограничих въглехидратите. Сега съм под 80 кг, кантара показва 76, но не е постоянна величина - ало ми се съберат 2-3 дни без тренировка и случайно отпусна храненето веднага скачам на 77-78. Абе като цяло не мога да падна под 76, в най-добрия случай 75, ако правя тежко кардио и  огранича много храненето. На-вероятно, ако намаля още количеството храна и въглехидрата ще сваля до 70, ама просто нямам волята. То вече не си и работа де... С под 100-150 гр. въглехидрат не мога да изкарам деня. Все пак ходя на лекции, работа, нужно ми е да мисля, а този въглехидратен недостиг просто е нетърпим. Нали ясно мога да увелича белтъка за сметка на въглехидрата, ама при мен това не действа на 100%. Предполагам, защото белтъка си го набавям главно пилешко, яйца, млечни продукти, ама при положение, че качеството на тези продукти в България не е много високо не смятам, че трябва да приемам големи количества. За какво говоря - няма как да се отрече, че например пилешкото съдържа голямо количество естрогени, изварата не съдържа същата хранителна стойност, която е описана на опаковката и т.н.Сега може да ме контрирате с всякакви тези, но при мен нещата стоят така. Изпробвал съм го - намалям въглехидрата до минимум и приемам огромни количества пилешко, извара, яйца и се получава обрстния ефект - качвам тегло и това тегло не е чиста мускулна маса. Може да звучи странно, но точно при висок прием на този вид белтъци се омазнявам в областите около бедрата, гърдите и паласките. И това не са внушения, а изводи, до които съм достигнал в продължение на различни опити с хранителни режими. Балансираното храненене с прием на малко повече белтъци за сметка на въглехидратите, винаги ме  е поддържало в по-добро форма, отколкото силно завишен прием на само белтъци или само въглехидрати.

Та на въпроса - не мога да се ограничавам повече от това в момента, не мога да намаля повече от това въглехидратите. Но искам да сваля поне со 70 кг. Въпросът е как да стане. По принцип добавки почти не съм употребявал. Приемал съм единствено суроватъчен протеин, креатин и л-карнитин . Давали са ефект, но минимален. По принцип не съм привърженик на хранителните добавки и освен това нямам възможност да отделям много средства за тях, но в момента си мисля, че единствено с някакъв фетбърнър или комплекс от добавки мога да изчистя останалите мазнини. В момента със сигурност подкожните ми мазнини са под 15%. Сега не съм машина на око да ги опрделя, но да кажем 13%. Целта ми е да ги сваля до 10% или 8% в най-добрия случай, или това ще е някъде около 70 кг телесно тегло.

Фетбърнърът, към който съм се насочиш е OxyElite Pro, защото доста добри отзиви прочетох за него.

Другото нещо, което ми се струва подходящо в моя случай е прием на стимуланти от рода на ефедрин, кофеин, аналгин(знам това е много стара формула). Евентуално аналгина може да отпадне от комбинацията, защото доколкото знам няма много смисъл от него. Ефедрина също не знам дали може да бъде заместен от синефрин? И кое от двете по-рационално? Евентуално да се добави Йохимбин? Изобщо кои от тези енергетици да избера за максимален ефект и минимални странични ефекти, защото ми е ясно, че не са абсолютно безопасни. Ясно е и, че няма как да ги пия всичките. Може би кофеин+синефрин+йохимбин? Или пък само йохимбин? И в какви количества? И удачно ли е да добавя л-карнитин към приема с тях или не?

Благодаря предварително за отговорите!

Темата беше редактирана от Sportuvasht на 29.10.16 02:12.

29.10.16
04:08

Относно хранителния режим - защо не опиташ с Intermittent fasting, и по-точно leangains вариацията, на мен поне ми върши доста добра работа.

За добавките е малко сложно положението.  Адекватен самостоялен продукт, който да не е изчезнал от пазара, поне аз не знам. Щом нямаш проблем да пиеш такъв тип стимуланти, то ефедрин + кофеин е най-ефективната комбинация - примерно 25мг E/150-200 мг K. Ефедрин и йохимбин не комбинирай никога. Друг вариант е йохимбин  hcl + синефрин + кофеин(лесен вариант за синефрин + кофеин е 2 хапа Amix Synemax, в което имаш и нарингин, общо взето сам по себе е прекалено слаб продукт, но за комбинация с по-силен стимулант е доста удобен). Може и да въртиш двата варианта на две седмици. Ако решиш да пробваш периодичното гладуване -  задължително 15-тина грама BCAA преди тренировка.

Мнението беше редактирано от rvg на 29.10.16 04:09.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1