Здравейте , съвет за тренировъчна програма ?

05.11.16
14:35

Здравейте .Ето на реших и аз да пиша .Всичко започна на 01.08.2016 когато се събудих и реших да се премеря на кантара след много години и той показа скромните 160кг )))) ло0л дам точно 160.На 31г. съм , висок съм 183.Реших че повече не мога да продължавам така и трябва да променя живота си.Започнах още на същия ден да се храня по-здравословно и да тренирам.Храната ми в продължение на 90 дена беше едно и също:
07:20 – чаша топла вода с лимон
08:00 – 3 цели варени яйца + 2 белтъка
11:30 – месо /200 -250 грама/+ домат или краставица
15:00 – месо /200-250 грама/+ ябълка /киви или праскова/
17:30 – месо/200-250 грама/
18:30-20:00 транировка в залата
20:30 – месо /200-250 грама/ + зеленчуци + 7-8маслини / зеленчуците варени или свежи/
22:30 – месо /200-250 грама/ + ябълка/киви или праскова/
Тренирам 6 дена в седмицата – 3 дена ходя 1 почивам и така се повтаря...
1.Ден:Гърди + бицепс: 4 упражнения за гърди + 2 за бицепс х 6 серии х 10-15 повторения като 2 от тях са загряващи.
2.Ден:Гръб + трицепс : 4х гръб 2хтрицепс х 6 серии
3.Ден: Рамо + трапец : 4х рамо 1 трапец х 6 серии
Краен резултат 134кг.Интересното беше, че на всеки 10дена  свалях почти едни и същи килограми.Искам да подчертая , че искам да свалям много бавно небързам заникъде и че целта ми е колкото се може по-малко загуба на мускулна маса.От 01.11.2016 смених хранителния режим. Той е :
08:00 -Чаша топла вода с лимон и косъмче  мед.
08:30 -3 цели яйца + 2 белтъка +100 грама овесени ядки с вода +канела
10:30 -125 грама пилешки гърди + 150-200 грама малини или 1 зелена ябълка
11:15 -12:30 тренировка
13:00 -200 грама пилешки гърди + 50 гр. ориз /сурово състояние/+ зеленчуци
16:00 – 125 гр пилешки гърди + 30 грама орехи
19:00 – 200 грама пилешки гърди + зеленчуци
22:00 – 125 грама пилешки гърди + 30 гр орехи
Калории 2000 : 200 грама протеин , 65-75 грама мазнини и 150-грама въглехидрати , на всеки 6 дена понижавам малко протеина и увеличавам мазнините и въглехидратите като калориите стават общо за деня 2400-2600.Проблема е че трнировката е абсолютно същата.Та въпроса ми е драги колеги е : да продължа следващите 3 месеца да тренирам по нея или да мина на:
1.Ден – гърди 5 упражнения х6 серии
2.Ден- гръб 6 уражнения х 6 серии
3.Ден-рамо – 5 х 6 + 1х6 за трапец
4.Ден – крака – 6х6
5.Ден - ръце – 3х6 + 3х6
Само искам да поясня , че след всяка 4-та седмица  тренировката ми през 5-тата е малко по-различна: споменах по-горе че сплита ми е 3 дневен та 3 дена тренирам 6 серии х 4-6 повторения на макс килограми и следващите 3 дена 6 серии х 25-30 повторения. След това започвам пак нормално.
Моля давайте съвети за тренировъчния режим и за хранителния. Благодаря ви предварително.
Знам че е пълно с такива теми във форума за това моята няма да я държа дълго време и ще бъде премахната .

Темата беше редактирана от PycHaKa на 05.11.16 14:45.

Здравей!

Поздравления, че си се решил на тази промяна и браво за постигнатите резултати дотук! :) Просто не спирай!

За храната: аз бих добавила още малко полезни мазнини и бих увеличила времето между някои хранения (тези, които са на 2 часа). Също така бих разнообразявала месото (да не е само пиле), както и бих включила риба. :)

За тренировките: според мен ще имаш повече ползи от трениране на цялото тяло в една тренировка или пък някакво разделение на горна/долна част, отколкото това, което си замислил с 1 мускулна група на тренировка.

Успех! :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1