отново във фитнеса след операция от дискова херния.

05.11.16
17:31

24г. 180см 63кг.
Здравейте момчета и момичета! Следя форума от години, но сега имам нужда от вашите съвети. Преди година 25.11.2015г. ме оперираха от дискова херния на ниво L5 S1 и за 1 година докато опитах всичко друго да избегна операцията свалих 15кг от болки и обездвижване. След операцията започнах отново да се движа постепенно и от 2 месеца насам започнах отново да тренирам както доброто старо време, където бях 73кг и много активен в STREET FITNES-a.  В момента тренирам в залата до пълното ми възстановяване към което се стремя. През изминалата година не съм полагал диета с идеята да възстановя килограмите си постепенно, но от половин година съм спрял на 63. От вчера 04.11.2016г. започнах цикъл с ..., ... е първа седмица по 1, а втора,3,4,5 по 2, последна 6та седмица 1. ... е всеки ден по 30гр. Не съм вземал никога нищо освен протеин, сега съм принуден и така да кажа насила да вземам ... и ... да възвърна част от килограмите си с ‘чужда помощ’ и от там чисти тренировки форевър!
Тренировките ми са
първи ден - гърди, корем
втори ден - гръб
трети ден - крака,
четвърти ден - рамо, трапец, корем
пети ден - ръце
шести ден - почивка
седми ден - почивка
(почивам 2 дни заради хернията, страха от претоварване си остава)
Храненето ми накратко е следното
закуска - 2-3 ябълки според размера, 5 белтъка+1жълтък
между закуска и обяд—-300гр извара+2 лъжици мед+лъжица течен шоколад (за вкус)+банан -> през пасатора и до обяд го изпивам до
обяд - 5 белтъка+1жълтък, 100гр ориз, 100-150гр чисто месо
следобед - кисело мляко 2%, 2-3 обълки ( или 2 банана ) 50гр фъстъци без сол
ранна вечеря - предимно готвено  със задължително месо - свинско най-често ( мусака/пиле с ориз/пържоли и др )или риба (редувам ги)
късна вечеря около 22ч. около 200гр извара и салата, 50гр фъстъци без сол

Моля, дайте съвет какво да променя или добавя, за да имам прогрес и да постигна това, към което се стремя.
Благодаря!!!

Модерация: нарушение в условията за ползване на форума (т. 4.7)!

Темата беше редактирана от Вероника Налбатска на 06.11.16 18:58.

Закрит Акаунт

05.11.16
17:42

казано от Denislav Stefanov на 05.11.16, 17:31:

постепенно и от 2 месеца насам започнах отново да тренирам както доброто старо време, където бях 73кг и много активен в STREET FITNES-a. (затворения фитнес никога не успя да ме стимулира и задържи)
Тренировките ми са
първи ден - гърди, корем
втори ден - гръб
трети ден - крака,
четвърти ден - рамо, трапец, корем
пети ден - ръце
шести ден - почивка
седми ден - почивка

Така както си го написал, т.е. тренираш както преди, все едно говориш за лостове и успоредки, но програмата ти прилича, като трениране в зала по билдърски, имайки предвид и упоменатите мускулни групи. Как точно тренираш и какви упражнения правиш всъщност, за да може да ти се отговори добре ли е или не в твоя случай начинът ти на трениране на всеки етап от възстановяването ти.
Тук има доста компетентни хора, но тези детайли са важни и тъй или иначе ще те питат за тях.

Мнението беше редактирано от Закрит Акаунт на 05.11.16 17:44.

05.11.16
19:26

Веданага се поправям горе в темата! Сега тренирам във фитнеса, за да мога да вляза във форма, ще продължа така до другото лято и ще преценя според състоянието ми къде да продължа. Мерси за включването!

05.11.16
20:00

За пръв път чувам някой да е “принуден” насила да взема ... Като 24 год младеж можеш за нула време да се възстановиш и без протеин на прах даже.

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 06.11.16 18:59.

06.11.16
03:15

30g ...? Ти от отвъдното май пишеш? :D И как точно ... и ... ще ти помогнат с възстановяването? Един от класа ми взимаше тези 2 препарата и единственото, което постигна е да задържи вода + доста сила, която му падна след като ги спря (ще ти дойде силата, ще изчезне болката, ще почнеш да слагаш повече килограми и ще се контузиш :D ). Правилната техника при мъртвата тяга ще ти помогне с възстановяването (един път съм контузвал кръста при тяга от невнимание и с тяга си го излекувах) - ще вкарваш кръв около контузеното място + ще си развиваш мускулите, които ще те пазят за в бъдеще. Относно храната - трябва да си в калориен излишък, за да качваш. Вече макро и микро нутриентите си ги нагласяш спрямо целите и как се чувстваш.
Относно сплита - пробвал ли си сплит с горна/долна или бутащи/дърпащи? На мен ми допадат много повече и резултатите при мен са доста по-големи при такъв тип сплитове.

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 06.11.16 18:59.

Относно ... и ... ги вземам единствено, за да възвърна килограми и да задържа част от тях. Не мога с диета опитвал съм безброй пъти, просто трудно качвам. Ще помоля да не ме критикувате за избора, наясно съм с всеки риск и ефект/дефект.
Относно ... моя грешка, 30гр на седмица.
Мъртвата тяга е упражнение, което много ми допада, но го правя с малко килограми, с цел да покачвам със заякването на кръста.
За храната - ще преразгледам подробно храненето си.
Относно сплита, при мен протича на три дневен такъв
Гърди,Гръб
Рамо,Ръце
Крака,Корем
Дано правилно съм разбрал последния ти въпрос.
Поздрави!

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 06.11.16 18:59.

Дано да ти издържи черния дроб на тия дози :D. И бъди сигурен, че като спреш, се връщаш пак в първи клас.

06.11.16
13:02

Нали уж във форума не трябва да се обсъждат анаболни стероиди :D ...
Човек, не се занимавай с тези орални препарати, те не са решението на проблема, а дори могат да доведат до други, по- тежки проблеми.
Като свършиш цикъла, после пак ще се върнеш на стартова позиция. Храна и тренировки е решението. Нали тоя мускул трябва да се захрани с нещо... Ако нещата ставаха само с хапченца, то никой нямаше да говори за хранителни режими, броене на калории и тн.

Denislav Stefanov, част от условията за ползване на форума е да не се обсъжда употребата на забранени медикаменти.

казано от D Stefanov на 06.11.16, 09:23:

Относно ... и ... ги вземам единствено, за да възвърна килограми и да задържа част от тях. Не мога с диета опитвал съм безброй пъти, просто трудно качвам. Ще помоля да не ме критикувате за избора, наясно съм с всеки риск и ефект/дефект.

Не те критикувам за избора ти, нито пък искам да ти променям решението, но съм сигурна, че диетата, с която си опитвал безброй пъти не е била такава, че да качваш. Може да си си мислел, че ядеш достатъчно, но реално да е било съвсем друго.

06.11.16
20:34

казано от Денислав Стефанов на 06.11.16, 09:23:

...
За храната - ще преразгледам подробно храненето си.

И мен този ред ме навежда на мисълта че темата с храната не ти е много ясна. Как така си пробвал безброй пъти и не става, а като ти каже някой нещо и веднага си готов да си преразгледаш храната сякаш е нещо мимолетно?

Вярно е че някои по- трудно качват и много лесно губят маса, но точно тогава трябва да си още по- внимателен и концентриран върху хранене и тренировки.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1