Тренировка за прасци?

19.11.16
20:12

Здравейте хора. Разглеждах из сайтовете за добра тренировка за прасци и открих една. Да ви попитам добра ли е ,някои да я е правил и да сподели резултата? Струва ли си да я почвам . Четох под статията за мнения но имаше само тва как е онуи как е к за това питам вас. Тренировката се състои от 2 последователни дни и после 5 дена почивка и пак същото. Аз мисля да я правя събота и неделя.


Ето я и самата тренировка:


Сутрешна тренировка

Състои се от две упражнения - А1 и А2.

А1: Вертикален отскок на един крак със собствено тегло* (Vertical single leg hop) - 10 повторения, след които се почива 5 секунди

А2: Повдигане от стоеж за прасец на 1 крак** - 3 повторения с 5 секунди задържане в горно положение и 5 секунди почивка между всяко повторение

**Докато стоите на един крак, изпълнявайте повдигане за прасец и задържайте в горна позиция (контракция) 5 секунди. Важно е да “изцедите” прасеца си възможно повече. След тази 5-секундна контракция починете за други 5 секунди, след което следват още 2 такива повторения.

Изпълнение: Започнете с по-слабия / по-малкия прасец и направете 3 пъти последователността А1 - почивка - А2 - почивка, след което преминете и на другия прасец по идентичния начин.

Между отделните кръгове почивката е 60 секунди.

Вечерна тренировка

Съставена от едно упражнение (Б1) и разтягане (Б2).
Втората тренировка се прави вечерта или поне 6 часа след първата.

Б1: Повдигане за прасци от стоеж до отказ* (да не можете да направите повече повторения) - 1 серия

*Движението се изпълнява без никакви паузи (нито в горно, нито в долно положение), максимално бързо и експлозивно. Това важи за всички повторения.
За да имате пълна амплитуда, е добре да стъпите на ръба на степер, стъпало или нещо подобно.

Б2: Разтягане на прасците** - 2 серии по 30 секунди на всеки крак

23.11.16
16:24

А каква е целта? Маса, релеф, експлозивност, издържливост - какво? Ако нямаш генетиката, прасец със собствено тегло няма да направиш. Има хора, които без да правят нищо за прасци, имат огромни и обратното. Ако си от вторите, отивай в залата на машините.  Иначе тренировката не е лоша, но просто ще те подръжа в някаква добра форма. За маса я комбинирай с машини.

24.11.16
14:01

казано от Johnny Bravo на 23.11.16, 16:24:

А каква е целта? Маса, релеф, експлозивност, издържливост - какво? Ако нямаш генетиката, прасец със собствено тегло няма да направиш. Има хора, които без да правят нищо за прасци, имат огромни и обратното. Ако си от вторите, отивай в залата на машините.  Иначе тренировката не е лоша, но просто ще те подръжа в някаква добра форма. За маса я комбинирай с машини.

Доста категорично изказване. Не особено обосновано за съжаление.

Ахилесовото сухожилие е най-дебелото в тялото и функционално отговаря за динамични и експлозивни движения. Так че когато типичния бодибилдър се качи на калф машината и започне да се клати нагоре-надолу, това сухожилие поема без проблем почти цялата работа.От друга страна ако насочиш вниманието си към контролирано съкращаване и удължаване на мускула, както и задържане в пикова фаза на движението, може ида видиш резултати в прасеца. Да, може да се прави и с тежест, но повечето хора не могат да пуснат 20-30 повторения на един крак с пълна амплитуда на движението дори без тежест.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1